مارك ركلاو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

چطور مردم را به خود جذب کنیم (62 استراتژی ساده برای ایجاد روابطی قوی و تاثیرگذاری مثبت بر زندگی همه افرادی که با آنها در ارتباط هستید)

  • 100,000 تومان

موفق‌ترین افراد، اغلب، آنهایی نیستند که هوش برتر یا بهترین مهارت‌ها را دارند و شادترین افراد اغلب باهوش‌تر از ما نیستند، با این‌حال، آنها کسانی هستند که بهترین مهارت‌های اجتماعی را دارند. شما نمی‌توانید مردم را مجبور کنید که دوستتان داشته باشند و این کتاب هم مربوط به مهرطلبی از دیگران نیست؛ اما اگر روی مهارت‌های مردمی و اجتماعی‌تان کار کنید، خواهید دید که مردم به طریقی جادویی با میل بیشتری با شما همکاری می‌کنند، از شما قدرانی می‌کنند و درنهایت، تأیید و پذیرشی که همیشه آرزویش را داشتید به شما می‌دهند. در این کتاب اصول خاصی را یاد می‌گیرید که بر اساس درک و منطقِ عام انسان‌هاست و در طول زمان و تجربه‌های مختلفِ آنها به وجود آمده است. با این کتاب بهترین استراتژی‎های مربوط به مهارت‌های رفتار با مردم را خواهید آموخت.

اول عاشق خودت باش (افزایش عزت‌نفس در 30 روز) راه‌های غلبه بر عزت‌نفس پایین اضطراب تنش حس ناامنی و عدم اعتمادبه‌نفس

  • 125,000 تومان

یک اتاق را در نظر بگیرید که درون آن عشق، ثروت، شادی، قدرت، موفقیت،آرامش، خلاقیت و صداقت وجود دارد. کلید این اتاق، عزت‌نفس است. شما با داشتن کلید عزت نفس می‌توانید به تمام مسائل درون اتاق دست پیدا کنید. این کتاب ویژگی‌های درونی‌تان را به شما نشان می‌دهد. مسائل کلیدی مربوط به عزت‌نفس را بیان می‌کند. تمرینات موثری برای افزایش عزت‌نفس ارائه می‌دهد و شما بعد از اتمام کتاب شاهد تحولات بزرگی خواهید بود.

در 30 روز عادت‌هاتو تغییر بده و زندگیتو بساز

  • 90,000 تومان


آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید چرا بعضی از مردم به آسانی به همه چیز دست می‌یابند در حالی که افراد دیگر نمی‌توانند؟ آیا احساس می‌کنید قربانی شرایط خود هستید؟ آیا از انتظار کشیدن برای تغییر زندگی‌تان خسته شده‌اید؟ بیاموزید که چگونه کنترل و مسئولیت کامل زندگی‌تان را به دست گیرید، و این که چگونه چند قدم کوچک در هر روز می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. در این کتاب ساده و روان، فراخواهید گرفت که برای ایجاد زندگی دلخواهتان چه کارهایی باید انجام دهید. اگر در کارها پشتکار داشته باشید و عادت‌های جدید ایجاد کنید، واقعا می‌توانید طی 30 روز وضعیت را تغییر دهید. «در 30 روز» صرفا کتابی برای خواندن نیست؛ برای این‌که از آن نتیجه بگیرید، باید دست به کار شوید و تمرین‌هایی را که در آن طرح شده است، انجام دهید.

صفحه‌ی 1