مارشال روزنبرگ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ارتباط بدون خشونت (زبان زندگی)
  • 255,000 تومان
  • با تخفیف: 255,000 تومان
پرورش محبت‌آمیز کودکان (فرزندپروری به روش ارتباط بدون خشونت)
گذر از رنجش بین ما (التیام‌بخشی و آشتی بدون هیچ مصالحه)
قلب تغییر اجتماعی (چگونه جهان خود را دگرگون کنید متن کارگاه ارتباط بدون خشونت) ویراست جدید
موهبت شگفت‌انگیز خشم (کاربرد خشم به شیوه ارتباط بدون خشونت)
خودم باشم عاشقت باشم (راهنمای عملی برای روابطی بی‌نظیر)
آموزش محبت‌آمیز کودکان
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
زبان زندگی (ارتباط بدون خشونت)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان

ارتباط بدون خشونت (زبان زندگی)

  • 255,000 تومان

ارتباط بیگانه‌ساز با زندگی، از جوامع سلسله‌مراتبی یا سلطه‌گر، ناشی می‌شود و متقابلا از آن جوامع حمایت می‌کند، جایی که اقلیت، اکثریت مردم را در جهت منافع خود کنترل می‌کنند. به نفع پادشاهان، تزارها، اشراف و این گونه افراد است که توده‌ها به گونه‌ای تربیت شوند که ذهنیتی برده‌وار داشته باشند. زبان اشتباه، باید و اجبار کاملا مناسب این هدف است: مردم هرچه بیشتر بیاموزند تا بر اساس قضاوت‌های اخلاق‌گرایانه‌ای فکر کنند که بر نادرستی و بدی دلالت دارد، بیشتر می‌آموزند تا برای آنچه درست، نادرست، خوب و بد است، به بیرون از خود و قدرت‌های بیرونی بنگرند. وقتی ما انسان‌ها، با احساسات و نیازهای‌مان در ارتباط باشیم، دیگر برده و زیردست نمی‌مانیم.

پرورش محبت‌آمیز کودکان (فرزندپروری به روش ارتباط بدون خشونت)

  • 70,000 تومان

چگونه با بچه‌ای 2ساله ه دوستش با هر اسباب‌بازی بازی کند آن را قاپ می‌زند رفتار می‌کنید؟ به بچه 4 ساله‌ای که از روی عصبانیت جبغ می‌کشد وقتی برادر کوچکش گریه می‌کند چه می‌گویید؟ چگونه می‌توانید با بچه 10 ساله که دوباره مسئولیتش را در خانه انجام نداده است حرف بزنید؟ چه راهبردهایی به نوجوان‌تان کمک می‌:ند تا صادق صریح و ایمن بماند،؟ به‌عنوان پدر و مادر شما پیوسته با چنین چالش‌هایی روبه‌رو هستید.

گذر از رنجش بین ما (التیام‌بخشی و آشتی بدون هیچ مصالحه)

  • 40,000 تومان

ارتباط بدون خشونت به شما کمک می‌کند: خود را از آثار تجربیات گذشته و یادگیری فرهنگی آزاد کنید. الگوهای فکری را که منجر به مجادله، خشم و افسردگی می‌شوند در هم بشکنید. تعارضات را با آرامش حل کنید چه شخصی باشند چه عمومی، محلی باشند یا بین‌المللی. ساختار اجتماعی را به وجود آورید که از برآورده شدن نیاز همه حمایت می‌کند. روابط را بر اساس احترام متقابل، محبت و همکاری شکل دهید.

قلب تغییر اجتماعی (چگونه جهان خود را دگرگون کنید متن کارگاه ارتباط بدون خشونت) ویراست جدید

  • 60,000 تومان

چگونه جهان خود را دگرگون کنید. این کتابچه دربردارنده دیدگاه مارشال روزنبرگ است در باب تغییر اجتماعی اثربخش. این‌جا او به پرسش‌های بنیادی می‌پردازد: سرشت ما انسان‌ها چیست؟ زندگی خوب یعنی چه؟ چگونه زندگی را خوشایند کنیم؟ در نظر او آغازگر تغییر اجتماعی این است:(( رهاسازی خودمان از هر آن‌چه ناهماهنگ است با خلق جهانی که در آرزویش هستیم.)) به منظور ایجاد کیفیتی از انرژی که ما را به حرکت برانگیزاند، ما کارمان را با توانایی برقراری ارتباط با دیگران آغاز می‌کنیم به نوعی که هم نیازهای آنان و هم نیازهای ما را برآورده کند. مارشال ما را برمی‌انگیزد تا از این توانایی برای خدمت به نیازهای اجتماعی انسان استفاده کنیم و نمونه‌هایی از نحوه این کار ارائه می‌دهد. ارتباط بدون خشونت به شما کمک می‌کند: خود را از آثار تجارب گذشته و شرطی‌سازی‌های فرهنگی رها کنید. الگوها و چرخه‌های ذهنی منجر به مشاجره، خشم و افسردگی را بشکنید. انواع تعارض‌ها، از فردی و خانوادگی گرفته تا جمعی و بین‌المللی را به صورت صلح‌آمیز برطرف کنید. ساختارهای اجتماعی ایجاد کنید که پشتوانه تحقق نیازهای همگان باشد. روابطی مبتنی بر احترام متقابل، محبت و همکاری پدید آورید.

موهبت شگفت‌انگیز خشم (کاربرد خشم به شیوه ارتباط بدون خشونت)

  • 100,000 تومان

خشم به شما چه می‌گوید؟ حمله که می‌کند احساس‌اش می‌کنید. صورت‌تان برافروخته می‌شود و دیدتان محدود. همچنان که فکرهای قضاوت‌گرانه در ذهن‌تان سرریز می‌کند ضربان قلب‌تان تندتر می‌شود. حالا خشم‌تان برانگیخته شده، و چیزی نمانده حرفی بزنید یا کاری بکنید که به احتمال زیاد وضع را بدتر خواهد کرد. راه دیگری هم هست. «زبان زندگی» به ما می‌آموزد که خشم در خدمت هدف مشخصی است که زندگی را غنا می‌بخشد. زنگ خطری است که هشدار می‌دهد ارتباط شما با ارزش‌هایتان قطع شده و نیازهای شما برآورده نمی‌شود. به جای تدبیر خشم با سرکوب احساسات یا فرو ریختن قضاوت‌هایتان بر سر دیگران، مارشال روزنبرگ به شما نشان می‌دهد که چگونه از خشم برای کشف نیازی که دارید استفاده کنید، و این نیازها را به شیوه‌‌هایی سازنده برآورده کنید...

خودم باشم عاشقت باشم (راهنمای عملی برای روابطی بی‌نظیر)

  • 40,000 تومان

ارتباط بدون خشونت روشی تعاملی است که تبادل اطلاعات و حل صلح‌آمیز اختلافات را آسان می‌کند. ارتباط بدون خشونت بر ارزش‌های مشترک انسانی و نیازها تکیه می‌کند و افراد را تشویق می‌کند از زبانی که سبب مقاومت یا کاهش عزت نفس می‌شود، پرهیز کنند و به جای آن از زبانی کمک گیرند که حسن تفاهم را افزایش می‌دهد.

آموزش محبت‌آمیز کودکان

  • 40,000 تومان

من به آموزش‌هایی علاقمندم که انگیزه‌ی آن‌ها احترام به زندگی و میل به یادگیری مهارت‌ها باشد، تا بر اساس این آموزش‌ها مطالب جدیدی بیاموزیم که ما را برای بیشتر سهیم شدن در سلامت زندگی خود و دیگران کمک کنند. با دیدن یادگیری‌هایی که از روی اجبار آن است که دانش‌آموز مطالب را از ترس تنبیه، یا به خاطر میل به پاداش‌‌هایی‌ در قالب نمره، یا برای فرار از احساس گناه یا شرم، و یا در نتیجه‌ی علت مبهم " باید"، " الزام" یا " ضرورت" یاد گیرد، چرا که من اعتقاد دارم یادگیری بسیار ارزشمندتر از آن است که به وسیله‌ی یکی از روش‌های اجباری برانگیخته‌ شود. مطالعه درباره‌ی مردمی که قادرند بر دیگران تاثیر بگذارند و آن‌ها را تشویق به یادگیری کنند، مورد علاقه؛‌ی من بوده است، یادگیری چیزی است که نشات گرفته از احترام به زندگی است و نه روش‌های اجباری. یکی از یافته‌های من در نتیجه‌ی مطالعه درباره‌ی چنین افرادی، این بود که آن‌ها با زبانی با مردم سخن می‌گویند که کمکشان می‌کند تا یادگیری‌شان نشات گرفته از احترام به زندگی باشد.

زبان زندگی (ارتباط بدون خشونت)

  • 120,000 تومان

شما در این کتاب تکنیک‌های ساده‌ای را می‌آموزید که مشاجره را خنثی و ارتباط محبت‌آمیزی را با خانواده و سایر آشنایان خلق می‌کند. این تکنیک‌های ارتباطی فعال، تضادهای بالقوه را به گفتگوهای صلح‌آمیز تغییر می‌دهد. همچنین مهارت‌های ارتباط بدون خشونت به شما کمک می‌کند تا احساس گناه، شرم، ترس و افسردگی را از بین ببرید، راه‌حل‌هایی براساس امنیت، احترام متقابل و اتفاق‌آرا خلق کنید و نیازهای اساسی فرد، خانواده، مدرسه، جامعه و اجتماع را به روش‌های زندگی غنی‌ساز برآورده سازید.

صفحه‌ی 1