مارتين سليگمن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مدار امید (داستان سفر 1 روانشناس از درماندگی به خوش‌بینی)
شکوفایی روانشناسی مثبت‌گرا (درک جدیدی از نظریه شادکامی و بهزیستی)
خوش‌بینی آموخته شده (چگونه می‌توان ذهنیت و زندگی خود را تغییر داد)
شادمانی درونی (روانشناسی مثبت‌گرا در خدمت خشنودی پایدار)
از بدبینی به خوش‌بینی (چگونه ذهن و زندگی خود را متحول سازیم)
خوش‌بینی آموخته شده
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان

مدار امید (داستان سفر 1 روانشناس از درماندگی به خوش‌بینی)

  • 395,000 تومان

مارتین سلیگمن سلطان اندیشه است و دلیل علاقه خوانندگان به زندگی‌نامه‌اش (مدار امید) این است که به راز فوق‌العاده این دانشمند و استاد دانشگاه پی ببرند. مدار امید بیش از یک زندگی‌نامه خودنوشت است؛ مرجعی است برای ساختن زندگی‌ای که به بالندگی انسان اختصاص داده شده است. مارتین سلیگمن، بنیان‌گذار جنبش روانشناسی مثبت، تجاربی را شرح می‌دهد که طی فعالیت‌های حرفه‌ای و علمی‌اش کسب کرده است. او تحولی در روانشناسی ایجاد کرد که برای همه ما سودمند است. سلیگمن با نگاه اجمالی و بی‌همتا تاریخچه علم روانشناسی و چگونگی به بلوغ رسیدن روانشناسی آمریکا را شرح می‌دهد، به طوری که ما را مجذوب و از حقیقت آگاه می‌کند و به حرکت در می‌آورد.

شکوفایی روانشناسی مثبت‌گرا (درک جدیدی از نظریه شادکامی و بهزیستی)

  • 150,000 تومان

این کتاب به شما کمک خواهد کرد شکوفا شوید. اکنون این جمله را به زبان آورده‌ام. من در تمام زندگی از زدن حرف‌ها و وعده‌های این‌ چنینی که در تحقق آن‌ها تضمینی وجود ندارد، اجتناب کرده‌ام. من یک دانشمند پژوهشگر، و در این کار محافظه‌کار هستم. میل به آن‌چه می‌نویسم از این واقعیت ناشی می‌شود که این مطالب ریشه در علم دقیق دارد و این علم عبارت است از آزمون‌های آماری، پرسش‌نامه‌های اعتباریابی شده، تمرین‌هایی با پایه‌های کاملا پژوهشی و نمونه‌های آماری بزرگ و حقیقتاً نشانگر. برخلاف روانشناسی عامه‌پسند و حجم زیاد مطالبی که راجع‌ربه بهبود زیستی روانی توسط خود افراد به بازار عرضه می‌شود، نوشته‌های من به علت علمی بودن، قابل باور هستند.

خوش‌بینی آموخته شده (چگونه می‌توان ذهنیت و زندگی خود را تغییر داد)

  • 230,000 تومان

در میان دانشمندانی که به نظریه‌پردازی و آزمایش مفاهیم گوناگون در حوزه شناخت پرداخته‌اند، دکتر مارتین سلیگمن شخصیتی برجسته است. او، در تلاش برای یافتن علت همه‌گیر شدن افسردگی در کشورهای صنعتی، نقش «سبک تبیین» موفقیت‌ها و شکست‌ها را در افراد مطرح ساخت و سبک تبیین بدبینانه را با افسردگی مرتبط دانست. از سوی دیگر، از نتایج آزمایش‌ها و بررسی‌های گوناگون، به مفهوم خوش‌بینی رهنمون شد و تجلیات این شیوه را در عرصه‌های گوناگون زندگی،تحصیل، کار ، سلامت، فرزندپروری، ورزش، فرهنگ، و حتی سیاست، بررسی کرد.

شادمانی درونی (روانشناسی مثبت‌گرا در خدمت خشنودی پایدار)

  • 210,000 تومان

دیدگاه‌های پست‌مدرن در روانشناسی نوین به‌طور روزافزونی در حال گسترش و کاربردی شدن است. در این میان، فعالیت‌های افرادی چون سلیگمن، بک، الیس و میهالی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته‌اند. سلیگمن، روانشناس سنت‌شکنی که با نظریه جنجالی درماندگی آموخته شده، جای پای خود را در دنیای بزرگان روانشناسی محکم‌کرده‌بود، در حرکتی شایان توجه، رویکرد جنجالی دیگری را مطرح نمود به نام روانشناسی مثبت‌گرا که در چند سال اخیر رفته رفته توانسته در جامعه روانشناسی و بویژه دانشگاه پنسیلوانیا، پژوهش‌ها، ارزیابی‌ها و کاربردهای فراوانی را به خود اختصاص دهد.

از بدبینی به خوش‌بینی (چگونه ذهن و زندگی خود را متحول سازیم)

  • 72,000 تومان

مارتین سلیگمن که پدر علم جدید روانشناسی مثبت شناخته می‌شود به استناد بیست سال پژوهش‌های بالینی توضیح می‌دهد که چگونه خوش‌بینی بر کیفیت زندگی می‌افزاید و چگونه هر کسی می‌تواند خوش‌بین بودن را تمرین کند. دکتر سلیگمن با ارائه فنون ساده توضیح می‌دهد چگونه از روحیه، من تسلیم هستم فاصله بگیریم، سبک توضیحی سازنده‌تری اتخاذ کنیم و از مثبت‌اندیشی به سود خود استفاده نماییم. این مهارت‌ها می‌توانند افسردگی را از میان بردارند، به نظام ایمنی شما قدرت بیشتری بدهند، کاری کنند که از توانمندی‌های بالقوه خود بهره‌برداری بیشتری بکنید و روزگار شادتری را تجربه نمایید.

خوش‌بینی آموخته شده

  • 29,000 تومان

بسیاری از کسانی که گمان می‌کنند آدم‌های خوش‌بینی هستند در حقیقت افراد بدبین و پر استرسی هستند که ممکن است به آسانی به افسردگی و سایر اختلال‌های روانی مبتلا شوند. دیدگاه جنجالی خوش‌بینی آموخته شده که پروفسور مارتین سلیگمن مطرح ساخته به عنوان یکی از جدیدترین دیدگاه‌ها در روانشناسی معاصر از جمله آلبرت آلیس، آیرون بک و سایرین را به خود جلب نماید. دکتر سلیگمن به عنوان یکی از موفق‌ترین روانشناسان معاصر در رویکرد روانشناسی مثبت‌نگر و به ویژه خوش‌بینی آموخته شده به سادگی هر چه تمام‌تر دیدگاهی پست‌مدرن را به خواننده آموزش می‌دهد. اگر می‌خواهید از جدیدترین نظریه‌های مربوط به زندگی شادمانه آگاه شوید خواندن این اثر را پیشنهاد می‌کنیم.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

صفحه‌ی 1