مارتي نيوماير


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تقلا (چگونه استراتژی چابک در کوتاه‌ترین زمان برندهایی قدرتمند می‌سازد)
زاگ (چگونه 1 نام تجاری متمایز بسازیم)
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان

زیر و رو شدن برند (چرا امروز مشتری‌ها شرکت‌ها را می‌گردانند و چطور می‌توان از این موضوع بهره برد)

  • 160,000 تومان

خواندن کتاب کوچکی که در دست دارید بیشتر از دو ساعت وقتتان را نمی‌گیرد، اما اگر تصمیم به خلق یک برند یا به‌روز کردن برندتان را داشته باشید، در تمام مسیر آن را کنار دستتان نگه خواهید داشت و قطعا بارها به آن رجوع خواهید کرد. «زیرورو شدن برند» یک دفترچه راهنمای کامل و راهگشا برای همه صاحبان برندها و دست‌اندرکاران برندینگ است. نیومایر در این کتاب هجده واقعیت زیرورو شده در جهان برندها را شناسایی و با زبانی ساده و شوخ معرفی می‌کند. او معتقد است برندهایی که از این زیروروشدگی‌ها غافل بمانند دیر یا زود از صحنه پرتب و تاب رقابت حذف خواهند شد. زیرورو شدن برند در کنار توضیحات نظری روشن و کارآمدش درباره هر یک از تغییرات، ما را با کارآفرین جوانی به نام لوری و داستان خلق برند چایش همراه می‌کند تا اهمیت و کارکرد یکایک زیروروشدگی‌ها را در عمل نیز مشاهده و درک کنیم. در این کتاب خواهید دید که چگونه قدرت از شرکت به مشتری منتقل شده، آدم‌ها چگونه به قبیله برندها می‌پیوندند و بخشی از هویت‌شان را با برندها می‌سازند و قدرتمندترین قبیله‌ها چگونه موفقیت برندهایشان را حفظ می‌کنند. شما هم به‌سادگی می‌توانید با نیومایر و لوری همراه شوید و ایده‌هایتان را به برندی سرزنده و موفق تبدیل کنید.

تقلا (چگونه استراتژی چابک در کوتاه‌ترین زمان برندهایی قدرتمند می‌سازد)

  • 180,000 تومان

کتاب «تقلا» نوشته‌ی مارتی نیومایر با روایتی داستانی به چالش‌های مدیرعامل شرکت بیگ اسکای در مسیر توسعه‌ی استراتژی می‌پردازد. نویسنده در این کتاب با تلفیق استراتژی و تفکر طراحی، رویکردی چابک و نه ایستا را به شکلی کاربردی درتدوین استراتژی معرفی می‌کند. در فرایند سنتی، استراتژی به شکلی خطی تدوین و پرونده‌ی هر گام پیش از شروع گام بعدی بسته می‌شود و امکان تغییر وجود ندارد. اما در خصوص استراتژی چابک، گام‌ها خطی نیستند و می‌توانند همزمان بر روی یکدیگر تاثیر بگذارند. برای فراگیری اصول و مبانی استراتژيِ چابک ابتدا نویسنده مخاطب را با شخصیت‌های داستان همراه می‌کند تا مفاهیم هرچه بیش‌تر قابل درک شوند و در پایان به منظور سهولت استفاده از این روش،کل فرایند به صورت مجزا و به طور خلاصه ارائه می‌شود.

زاگ (چگونه 1 نام تجاری متمایز بسازیم)

  • 90,000 تومان

در عصر عرضه‌ی محصولات تقلیدی و ارتباطات لحظه‌ای، ثبات در میدان رقابت، دیگر یک استراتژی قابل قبول و برنده نیست. امروز، باید فراتر از رقابت رفت. قانون چیست؟ زمانی که هر کسی زیگ (ZIG) می‌کند، شما زاگ (ZAG) کنید. در پرفروش‌ترین کتاب اخیر ( خلا برند)، نویسنده نشان می‌دهد که چطور می‌توان بین استراتژی تجارت و طراحی ارتباط برقرار کرد. در کتاب زاگ ( ZAG)، او بهترین استراتژی برای ساخت نام تجاری متمایز را تشریح می‌کند- تمایزی بنیادی تبلیغات سنتی در یک مارپیچ سخت قرار گرفته‌اند: 1- مردم گفتگوی یک‌طرفه را دوست ندارند. 2- مردم نسبت به تبلیغات بی‌اعتمادند، در نتیجه ترجیح می‌دهند که برای هرچیزی شخصا به سراغش بروند و آن را از نزدیک ببینند. زاگ تحولی در دیدگاه همه‌ی مدیران در مورد نام‌های تجاریشان از تولد تا کنون. بیایید متمایز باشید، تمایز به معنای واقعی.

صفحه‌ی 1