لئو بوسكاليا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زندگی عشق و دیگر هیچ
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
زندگی عشق و دیگر هیچ
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
زندگی با عشق چه زیباست
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
آدمیت
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان

زندگی عشق و دیگر هیچ

  • 45,000 تومان

نکته قابل توجه در این کتاب این است که هر انسانی تعبیر خاصی از عشق دارد به‌طوری که نویسنده کتاب می‌گوید: بنابر اعتقادات و تجربیات ما معانی ما از عشق متفاوت می‌باشد؛ مثلا عشق از نظر یک مادر، عابد و عاشق می‌تواند عشق به فرزند، عشق به خدا و عشق به معشوق معنا شود ولی عشق فراتر از آن است که محدود شدنی باشد. ما در این کتاب می‌آموزیم که باید به همه انسان‌ها از هر نژاد، قشر و رنگی که هستند عشق بورزیم، چون یکی هستیم. همان‌طور که نویسنده می‌گوید ما بیش از آنچه متفاوت باشیم شباهت داریم و وقتی به خود عشق بورزیم دیگران را هم دوست خواهیم داشت و اینکه در مقابل دیگران خود را مسئول بدانیم به‌طوری که «کی برکگارد» می‌گوید: تنها آن‌گاه که مسئولانه عشق می‌ورزی، عشق جاودانه، دلشاد و در مقابل یأس ایمن می‌ماند و می‌آموزیم که دیگران را همان‌طور که هستند بپذیریم و دوست داشته باشیم نه آن‌طور که ما می‌خواهیم باشند. «لئوبوسکالیا» در سراسر کتابش از ما می‌خواهد که در عشق رشد کنیم و او ریشه تمام بیماری‌های روانی را در عدم ابراز عشق می‌داند.

زندگی عشق و دیگر هیچ

  • 140,000 تومان

این کتاب آن میوه‌ای است که از کلاس عشق روییده، و قرار نبوده این یک کتاب علمی، عمیقا فلسفی یا یک کار قطعی بر موضوع عشق باشد. به جای آن این کتاب مجموعه‌ای است مشتمل بر دیدگاه‌ها، احساسات، و مشاهدات نشات گرفته گروهی از انسان‌ها که به اعتقاد لئو بوسکالیا با شرایط انسانی مطابقت می‌کند.

زندگی با عشق چه زیباست

  • 150,000 تومان

این کتاب اثری است که مهم‌ترین موضوع آن عشق است. نویسندة کتاب، دکتر «لئوبوسکالیا» چنان به عشق و اهمیت آن در زندگی انسان‌ها معتقد است و طوری با ارائة مثال‌های زنده، شاد و مؤثر، ایمان به قدرت سازندة عشق را در خواننده می‌آفریند که حتی برای خوانندگان جدی و عبوس نیز در تأیید اهمیت عشق مجالی باقی نمی‌ماند. او به شما می‌آموزد که اگر صمیمانه انسان‌ها را دوست بدارید، آنها هم شما را دوست خواهند داشت و این ضروری‌ترین و مفیدترین علمی است که هر انسانی برای انسان شدن باید بیاموزد. وی اعتقاد دارد ”خوشبختی تو بستگی به چگونگی احساسی دارد که تو نسبت به انسان‌ها داری و این خود بسته به گفتار و رفتار و پندار تو است و خوشبختانه همه این‌ها در اختیار خود تو قرار دارد.“

آدمیت

  • 72,000 تومان

«آدمیت، هنر به تمامی انسان بودن، سفری است شگفت که ما را به تحقق توانایی‌هایمان و خودِ توانایمان رهنمون می‌سازد». این کتاب با عناوینِ: مراحل رشد به سوی انسان کامل شدن (نوزاد و کودک با کنش کامل، نوجوان با کنش کامل، انسان بالغ با کنش کامل، انسان صمیمی با کنش کامل، انسان پیر با کنش کامل)، چند نگرش حیاتی دربارة انسان با کنش کامل (راه تائو، راه کنفسیوس، راه بودا، راه هندو، راه اسلام، راه یهودیت، راه مسیحیت)، رشد به صورت انسانی با کنش کامل (نقش مرگ، نقش پیوستگی، نقش هدف، نقش معنویت، نقش ناکامی و رنج، ...) و تلاش برای کنش کامل آدمیت خویش، تلاشی است برای بزرگداشت آدمیت، تنها حالت انسانی، که اگر به طور کامل نمود یابد می‌تواند زیبایی و قدرت و معنای وجود را تحقق بخشد.

صفحه‌ی 1