كيم وو چونگ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سنگ‌فرش هر خیابان از طلاست (راهی به سوی موفقیت واقعی)
سنگ‌فرش هر خیابان از طلاست (راهی برای رسیدن به آنچه شما می‌خواهید)
سنگ‌فرش هر خیابان از طلاست
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان

سنگفرش هر خیابان از طلاست (در تجارت هیچ‌گاه نباید 1 و 1 را جمع کنی و حاصلش 2 باشد باید 1 و 1 را تبدیل به 10 کنی)

  • 165,000 تومان

شما باید با کیم وو چونگ آشنا شوید، نه تنها به این دلیل که پسر‌بچه‌ی فقیری بود که با تلاش و کوششی وصف‌ناپذیر، گروه صنعتی دوو را با بیش از 25 میلیارد دلار فروش سالیانه تاسیس کرد و یا به این دلیل که رهبران جهان، نبوغ افسانه‌ای او را در کار و تجارت ستوده‌اند؛ شما می‌بایست با وی آشنا شوید، زیرا سرگذشت وی مجموعه‌ای از راهنمایی‌های خلاقانه و کاربردی در راه رسیدن به موفقیت در کار و زندگیست. رئیس کیم توانست با وجود چالش‌های بسیار، شرکتی با استاندارد‌های جهانی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاسیس کند.

سنگفرش هر خیابان از طلاست (همیشه در ذهن خود ریاست کنید افرادی که هدف و آرزو دارند هرگز فقیر نمی‌شوند رویاها برای تغییر جهان قدرتی خارق‌العاده دارند)

  • 79,000 تومان

شما باید با کیم ووچونگ آشنا شوید. او پسر بچه‌ی فقیری بود که با سعی و تلاش وصف ناپذیرش گروه صنعتی جهانی دوو را با بیش از 25 میلیارد دلار فروش سالیانه تاسیس کرد و به همین دلیل اکثر رهبران جهان، نبوغ افسانه‌ای او را در کار و تجارت ستایش کردند. زیرا سرگذشت وی شامل راهنمایی‌های کاربردی در راه رسیدن به موفقیت در کار و زندگیست. افکار و تلاش باعث ایجاد فکرهای خلاقانه می‌شود. ممکن نیست فردی دائم مشغول کار باشد و شکست بخورد. هیچ‌چیز بدتر از این نیست که خود را دست کم بگیرید . هرگز از ناشناخته‌ها وحشت نداشته باشید.

سنگ‌فرش هر خیابان از طلاست (راهی به سوی موفقیت واقعی)

  • 135,000 تومان

رویاها آن‌قدر قدرتمندند که جهان را زیر و رو می کنند. پس هیچگاه محدودیت ها را در زندگی خود باور نکنید؛ به ویژه یقین داشته باشید فقر تنها یک تصور غلط است و ثروت، درست زیر پاهای شماست؛ چرا که (سنگفرش هر خیابان از طلاست.) با کیم وو چونگ، کارآفرین با شهامت و افسانه‌ای، همراه شوید.

سنگ‌فرش هر خیابان از طلاست (آموزه‌های ناب تاجری موفق از شرق در باب موفقیت در زندگی و کار در هر نقطه‌‌ از دنیا که باشی) مجموعه ذهن زیبا

  • 46,500 تومان

آنچه بزرگان آمریکایی در مورد کیم‌وو - چونگ و این کتاب خارق‌العاده گفته‌اند «رئیس کیم، مثل خود کشور کره، مظهر روحیه کارآفرینی است. او در یک دوره زمانی فوق‌العاده کوتاه، با وجود چالش‌های کمرشکن، گروهی صنعتی را بنیان گذاشت، که جهان را به تسخیر خود درآورده است. کیم و هم‌عصرانش، با این کار کره را تبدیل به بازیگری مهم در صحنه جهانی کردند.» هنری کسینجر، وزیر خارجه اسبق آمریکا «کیم‌وو - چونگ استعداد خارق‌العاده‌ای دارد که 2 را به اضافه 2 کند و میلیون‌ها 4 به دست آورد! کتاب سنگ‌فرش هر خیابان از طلاست را بخوان، و با این استاد بزرگ و داستان الهام‌بخش‌اش آشنا شو.» هاروی مک‌کی، نویسنده شنا با کوسه‌ها، بدون آنکه زنده بلعیده شوید... «رئیس کیم‌وو - چونگ کارآفرینی بی‌باک و اسطوره‌ای است. بی‌تردید، همه کارآفرینان مستقل از مطالعه تاریخچه موفقیت رئیس کیم، و میراثی که به جا گذاشته، بسیار سود خواهند برد.» الکساندر هیگ جونیر، وزیر خارجه اسبق آمریکا...

سنگ‌فرش هر خیابان از طلاست (راهی برای رسیدن به آنچه شما می‌خواهید)

  • 70,000 تومان

خواندن این کتاب برایتان واقعا جذاب است مخصوصا برای فردی که یکی از کتاب‌های نگاشته شده توسط تاجران ژاپنی که به موفقیت‌هایی در ساخت و احداث کارخانجات دست یافته‌اند را خوانده باشد. عقیده مردم کره درباره رمز موفقیت دوو با آنچه که در کتاب مشابه ژاپنی نقل می‌شود، کاملا متفاوت است.

سنگ‌فرش هر خیابان از طلاست

  • 45,000 تومان

کتاب حاضر اثر کیم وو چونگ، ‌کتاب پرفروش به زبان کره‌ای، ‌اساسا مجموعه‌ای از مقالات کوتاه است که جوانان کشور خود را اما با پیامی جهانی مخاطب قرار داده است. این کتاب تفصیل یافته و تعدیل شده است.

صفحه‌ی 1