كيت شرايتر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پرزنت 1 دقیقه‌ای (مثل حرفه‌ای‌ها کسب و کار بازاریابی‌ شبکه‌ای‌تان را معرفی کنید)
چرا باید بازاریابی شبکه‌ای را شروع کنیم
  • 19,900 تومان
  • با تخفیف: 19,900 تومان
پیگیری در بازاریابی چندسطحی
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
چرا بازاریابی شبکه‌ای (چطور 1 زندگی بهتر با ریسک کمتر داشته باشیم)

پرزنت 1 دقیقه‌ای (مثل حرفه‌ای‌ها کسب و کار بازاریابی‌ شبکه‌ای‌تان را معرفی کنید)

  • 70,000 تومان

چرا پیام‌های بازرگانی می‌توانند محصولات خودشان را در 15 ثانیه یا 30 ثانیه معرفی کنند، و ما هم آن محصولات را می‌خریم؟ آن وقت چرا برای فروش محصولات بازاریابی شبکه‌ای خودمان و معرفی این فرصت کاری به 15 یا 30 دقیقه زمان نیاز داریم؟ جوابش این است که پیام‌های بازرگانی از زبان خاص «بازاری» استفاده می‌کنند و با استفاده از عبارت‌های حساب‌شده، می‌توانند ظرف چند ثانیه پیام خود را به مخاطب منتقل کنند. پس ما از چه زبانی استفاده می‌کنیم؟ زبان اجتماعی. چرا؟ چون در مدرسه همین را به ما یاد داده‌اند. آنها تصور می‌کردند قرار است... کارمند شویم! اگر می‌خواهیم در بازاریابی شبکه‌ای موفق شویم، باید عبارت‌های حساب‌شده و موثر را بیاموزیم. زبان بازاری جواب می‌دهد. اگر در این زمینه فعالیت می‌کنیم، همین الان باید زبان بازاری را یاد بگیریم.

چرا باید بازاریابی شبکه‌ای را شروع کنیم

  • 19,900 تومان

بازاریابی شبکه‌ای تنها حرفه‌ای نیست که در این جهان وجود دارد، اما بی‌تردید حرفه‌ای فوق‌العاده است. بازاریابی شبکه‌ای نه تنها آزادی مالی را سبب می‌شود، بلکه می‌توان از انجام آن لذت برد. تنها کافی است خبرهای خوب را با دیگران نیز در میان بگذارند: «ما می‌توانیم ریسکی که در زندگی‌هایمان وجود دارد را کاهش دهیم... همین حالا!» درآمد اضافه‌ای که از بازاریابی شبکه‌ای کسب می‌کنیم چیزی است که ما را در برابر این مصیبت بیمه می‌کند، از آن بهتر این که، اگر به صورت تمام وقت به بازاریابی شبکه‌ای بپردازیم می‌توانیم کاملا آسوده خاطر باشیم. و مهم‌تر از همه، درآمد سرشار بازاریابی شبکه‌ای می‌تواند به طرزی باورنکردنی زندگی‌هایمان را متحول سازد. ما تنها یک‌بار زندگی می‌کنیم. می‌توانیم این یک‌بار را به تجربه‌ای مهیج تبدیل کنیم.

پیگیری در بازاریابی چندسطحی

  • 80,000 تومان

دلیل هر تماس ما با مشتری احتمالی، کمک کردن به او برای این است که احساس بهتری درباره ما داشته باشد و اطلاعات بیشتری درباره محصول و فرصت کاری‌ای که به او پیشنهاد می‌دهیم، کسب کند. پیگیری درست به این معناست که باید گفتگویی سازنده با مشتریان احتمالی خود داشته باشیم. آن‌ها در انتظار تماس تلفنی ما هستند. ما همیشه مشتری‌های احتمالی‌مان را درک می‌کنیم و هنگامی که زمان مناسب برای آن‌ها فرا برسد، در کنارشان خواهیم بود. آیا این جالب به نظر نمی‌رسد؟ از تکنیک‌های معرفی شده در این کتاب برای رساندن مشتری‌های احتمالی‌تان از پاسخ «الان زمان مناسبی برای شروع این کار نیست» به «همین الان زمان مناسبی برای شروع این کار است»، بهره ببرید.

چرا بازاریابی شبکه‌ای (چطور 1 زندگی بهتر با ریسک کمتر داشته باشیم)

  • 50,000 تومان

بازاریابی شبکه‌ای یگانه حرفه موجود در دنیا نیست، اما قطعا یکی از حرفه‌های عالی در دنیا است. این حرفه نه تنها به ما آزادی مالی می‌دهد، بلکه وقت و زمان لذت بردن از آن را هم به ما می‌دهد. بازاریابی شبکه‌ای دقیقا چیزی را که ما دوست داریم پیشنهاد و تبلیغ می کند. همه هر روزه بازاریابی شبکه‌ای می‌کنند، اما بعضی‌ها بابت این کارشان فقط پول نمی‌گیرند.

صفحه‌ی 1