كورت ونه گات


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
با عشق کورت (نامه‌های عاشقانه کورت ونه‌گات)
  • 68,000 تومان
  • با تخفیف: 68,000 تومان
زمان لرزه
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
مرد آبرنگی (خودزندگی‌نامه رابو کارابکیان)
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
تربیت اصولی
  • 24,500 تومان
  • با تخفیف: 24,500 تومان
خدا حفظ‌تان کند آقای رزواتر
  • 17,000 تومان
  • با تخفیف: 17,000 تومان
زمان لرزه
  • 26,000 تومان
  • با تخفیف: 26,000 تومان
افسونگران تایتان
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان
خدا حفظ‌تان کند دکتر که‌وارکیان
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان
مرد بی‌وطن
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
گهواره گربه
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
سلاخ خانه شماره 5
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان

با عشق کورت (نامه‌های عاشقانه کورت ونه‌گات)

  • 68,000 تومان

عزیزترینم، جین؛ با قدرت تمام، با شدت بادی که هجمه‌کنان از کنار گوش‌هایم می‌وزد، خورشید سوزانی که بر سر برهنه‌ام می‌کوبد، و توده‌های غباری که از پشت سرم می‌غلتد، عاشقت هستم.

زمان لرزه

  • 55,000 تومان

کیلگور تروت نویسنده و خانه‌به‌دوش است؛ داستان علمی تخیلی می‌نویسد و بلافاصله دور می‌اندازد. سوای این‌ها، از شخصیت‌های اصلی چند کتاب کورت و نه گات هم هست. در کتاب زمان لرزه هم دوست و نه گات می‌شود و همراه با او حادثه‌ای بزرگ را روایت می‌کند: در سیزدهم فوریه سال 2001، جهان دچار «زلزله‌ای در زمان» شد و ناگهان ده سال به عقب برگشت. در این ده سال، همه مردم جهان در ذهن‌هایشان زندانی شدند و تمام وقایع زندگی‌شان را تماشا کردند و به اجبار تمام این ده سال را دوباره زندگی کردند. هیچ کس هیچ تغییری نمی‌توانست ایجاد کند؛ اگر کسی تصادف کرده با پای خودش به محل حادثه می‌رود، اگر کسی در این فاصله مرده است، زنده شده و لحظه به لحظه نزدیک شدنش را به مرگ حس می‌کند.

مرد آبرنگی (خودزندگی‌نامه رابو کارابکیان)

  • 42,000 تومان

این کتاب در زمره تخیلی‌ترین آثار ونه‌گات جای گرفته است؛ روایتی از شوخ‌طبعی فراوان و تضاد کنایه‌آمیز و تلخ او از شرح حال خیالی رابو کارابکیان، که در سن 71 سالگی همراه با رازهای محبوس در مزرعه سیب‌زمینی‌اش در لانگ آیلند تنها مانده، اما سر و کله بیوه خوش اندام و دلپذیری پیدا می‌شود که او را به سوی گفتن داستان زندگی‌اش سوق داده و عذابش می‌دهد... و ونه‌گات واقعیت ساده و سینه‌سوزی را در مورد دلبستگی انسان به ساختن و ویران کردن آنچه خوش می‌دارد، برای خوانندگانش می‌گوید. ونه‌گات تلفیقی از جرج اورول،‌ دکتر کالیگاری و فلش گوردون است که در یک نویسنده جمع شده‌اند... دانشمندی مضحک،‌اما دیوانه اخلاقیات!

تربیت اصولی

  • 24,500 تومان

«مجموعه‌ی پانوراما»به دنبال بهره‌مندی آسان خواننده‌ی مشتاق از ادبیات جهان است. این مجموعه بهترین‌ وخواندنی‌ترین‌های ادبیات جهان را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد،درست مانند آنچه«مجموعه‌ی Folio٢€»در انتشارات گالیمار محقق ساخت: قرار دادن داستان یارمان‌های کوتاه یا بخش‌هایی از رمان‌های چند جلدی و گرانبها در دسترس همگان. گروه انتشاراتی ققنوس هم پس ازبررسی اهداف مجموعه مذکور برآن شد که چنین امکانی را برای مخاطبان فارسی‌ زبان فراهم کند. از این رو انتشارات گالیمار را از تصمیم خود مطلع ساخت.حال، انتشارات ققنوس، افزون برگرفتن اجازه انتشار آثار فرانسوی، قصد دارد آثار ارزشمند دیگری نیز به این مجموعه اضافه کند. تا بهحال از این مجموعه سرزمینغریب، آزمایشدکتراُکس، پدرم،رستوراننقاشی،خواندندرتوالت، مسافرخانهسرخ و فلسفه زندگیزناشوییبهچاپ رسیدهاست که فِدِر یا شوهر متمول، گربه مادرم، ابریشمی گل‌برجسته، بانو آمالیا، کودکی یک رئیس و مرگ‌نامه به تازگی از این مجموعه منتشر شده است.

خدا حفظ‌تان کند آقای رزواتر

  • 17,000 تومان

بی‌خیال همه آن نویسنده‌های با استعدادی که بلدند خیلی قشنگ، یک لحظه خیلی قشنگ از زندگی خیلی کوتاه یک آدم را توصیف کنند؛ وقتی که این همه کهکشان وجود دارد که از ازل توی این دنیا بوده‌اند و میلیون‌ها میلیون موجود توی آنها هست و میلیون‌ها میلیون موجود قرار است که توی آنها به دنیا بیایند و از دنیا برود. بی‌خیال همه آن نویسنده‌ها.

زمان لرزه

  • 26,000 تومان

رمان بسیار لذت بخش... تصویری که ونه‌گوت از همسر اولش، برادرش و خواهرش ارایه می‌دهد. زیبا، دقیق انتقادآمیز و دوست داشتنی است. نیویورک تایمز حاشیه‌گویی‌ها، جملات قصار و خاطرات به یاد ماندنی به همراه نبوغ مهار ناپذیر و تخیل قوی مسحور کننده‌ی ونه‌گوت، اثری بی‌نظیر و تکان دهنده خلق کرده‌اند. جیسون تامپسون، ماهناهمه‌ی هرپراند کویین زمان لرزه دلنشین، خارق‌العاده و غیر متعارف است. ونه‌گوت همواره زبانی طعنی‌آمیز داشته است. نویسنده‌ای باریک بین و منحصر به فرد. جیمزوود، روزنامه‌ی گاردین پس از خواندن رمان زمان لرزه احساس می‌کنم این افتخار را داشته‌ام که چندین ساعت از عمرم را در حضور یکی از خوش‌ مشرب‌ترین، خوش‌اخلاق‌ترین و سرزنده‌ترین انسان‌های دوران‌مان سپری کنم. این رمان معجونی هوشمندانه، جذاب و بسیار مفرح از داستان نظرات شخصی و زندگی نامه است. نیکولاس رویل، ماهنامه ی لیترری ریویور

افسونگران تایتان

  • 175,000 تومان

افسونگران تایتان داستان تکاپوی آدمی در طلب معنای عالم است، در طلب یافتن معنایی برای معمای وجود خویشتن است. افسونگران تایتان یک رمان وجودی است کندوکاوی در «بود و نبود» است، که مثل اکثر آثار ونه گوت بر بسترِ علمی حرکت می کند و روایت می شود، بستری در ابعاد کیهانی که با مضمون کلان آن همخوان است. زمان وقوع داستان، به ظاهر، آینده است. بستر قصه های ونه گوت عمدتاً پدیده های علمی است، که اکثر آنها هم ساخته و پرداختۀ ذهن طنزپرداز خود اوست، و گاهی آن قدر کودکانه که به نظر می رسد آدم را دست انداخته است، اما این ظاهر کار است. هولناک ترین پدیده های تاریخ و رویدادهای سیاه بشری بر این بستر در حرکت است. ونه گوت را استاد طنز تلخ –طنز پای چوبۀ دار- می شناسند و نظیره های طنزآمیز (پارودی). در همین رمان صحنه ای است مه آلود و دور و انتزاعی. در این صحنه که در مریخ می گذرد مردی –سربازی- که مأمور اجرای حکم اعدام شده است صمیمی ترین و تنها دوست خود را که به ستون سنگی مجازات زنجیر شده است جلوی چشم همه همقطاران خود بی اراده با …

خدا حفظ‌تان کند دکتر که‌وارکیان

  • 12,000 تومان

خدا حفظ‌تان کند دکتر که‌وارکیان، احتمالا عجیب و غریب‌ترین مجموعه یادداشت‌هایی است که تاکنون خوانده‌اید. کورت ونه‌کات جونیور، این بار در نقش خبرنگار ایستگاه رادیویی WNYC، خودش را به مهم‌ترین زندان تگزاس می‌برد و تا به لطف دوست واقعا صمیمی‌اش، دکتر که‌وارکیان، در سالن مجهز مرگ این زندان نیمه‌جان شود، از تونل آبی بگذرد و در آن دنیا با شخصیت‌هایی گوناگون، درست دم در بهشت مصاحبه کند و برگردد و سپس متن‌های کوتاه خود را در برنامه‌های نود ثانیه‌ای این رادیو بخواند. متن‌های ونه‌گات صرفا برای تفریح نوشته نشده‌اند، بلکه هدفی جدی ورای این متن های شاد و شنگول قرار گرفته است، تا نشان دهد بهشت و جهنم، دقیقا چیزی است که در این دنیا برای مردمان زمین می‌سازیم.

مرد بی‌وطن

  • 25,000 تومان

((مرد بی‌وطن)) کتاب مزخرفی‌ست. نویسنده دیگر چیزی در چنته ندارد که درباره دنیا به ما بیاموزد. دوران شکوفایی‌اش به سر آمده و گوهر خردش در قعر دریایی از غرولند و اراجیف مدفون شده‌ است. شوخی کردم. اما باید اعتراف کنم که این ترفند را از خود کورت ونه‌گوت و کتاب اخیرش ((مرد بی‌وطن)) سرقت کرده‌ام. با این که خیلی دلم می‌خواست این راز را فاش نکنم، اما تقلید از او برای یک مدت طولانی هم کار آسانی نیست. این اثر کوتاه، که بخشی از زندگی‌نامه طنزآمیز و خشم‌آلود اوست، شاید آخرین فرصت برای بهره‌جستن از قلم منحصر به فرد و دیدگاه‌های این نویسنده برجسته آمریکایی باشد. بصیرت طنزآمیز ونه‌گات هنوز هم پشتوانه آثار بسیاری از نویسندگان است.

گهواره گربه

  • 120,000 تومان

«کورت وانی‌گات جونیور» علمی- تخیلی نویس است، اما آنچه بیش از هرچیزی در کارهایش به چشم می‌خورد، نگاه انتقادی او به نظام حکومتی امریکا و طنز سیاهش برای نشان دادن شرایط جامعه‌ای است که در آن زندگی می‌کند. در گهوارة گربه همه چیز از جایی شروع می‌شود که نویسنده‌ای می‌خواهد کتابی دربارة وقایع روز پرتاب بمب اتمی بر روی هیروشیما بنویسد و می‌خواهد در کتاب بر انسان تأکید کند نه بر جنبه‌های تکنیکی بمب، و در مسیر جمع‌آوری اطلاعات برای این کتاب است که امریکای وانی‌گات را می‌بینیم.

سلاخ خانه شماره 5

  • 140,000 تومان

کورت ونه‌گات در 11 نوامبر 1922 در شهر ایندیاناپولیس در دوران بحری اقتصادی به دنیا آمده است، اما در آثار خود از کودکی شاد و پر نشاطش سخن می‌گوید!... در ماه دسامبر 1944 در جبهه جنگ اسیر نازی‌ها شد و در انباری زیرزمینی که محل نگهداری لاشه‌های گوشت بود، زندانی شد. در همان هنگام متفقین شهر درسدن را بمباران کردند که 134.000 کشته به جا گذاشت. جان مایه‌ی اصلی آثار ونه‌گات، حمایت از ارزش‌های سنتی طبقه متوسط است. به کارگیری شگردهای ذهنی و فانتزی و نوستالژیک و طنز اجتماعی نیز در واقع برای حقانیت بخشیدن به همین امر است. در سال 1969 بر اساس خاطرات و مشاهداتش در درسدن کتاب «سلاخ‌خانه شماره 5» را نوشت که هیاهوی بسیار برانگیخت و منتقدان درباره آن اظهارنظرهای گوناگونی کردند. به رغم نظرات موافق و مخالف، کتاب به سرعت فروش رفت و فیلم موفقی هم بر اساس آن ساخته شد که نام ونه‌گات را بیش از پیش سر زبان‌ها انداخت... ونه‌گات در این کتاب، ماجرا را از زاویه دید چندگانه روایت می‌کند که تنها بر تجارب شخصی او در درسدن متکی نیست. او معانی سمبلیک در درسدن را به تمامی بشریت تعمیم می‌دهد.این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

صفحه‌ی 1