كن رابينسون لو آرونيكا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مدرسه خلاق (چگونه آموزش آزمون‌محور را سرنگون کنیم)
فرهنگ آموزشی مدارس خلاق (راهبردهایی برای تحول در مدارس)
مدارس خلاق (آموزش حضوری آموزش آنلاین)
  • 77,500 تومان
  • با تخفیف: 77,500 تومان
یافتن جوهر درون (کتاب گویا)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
یافتن جوهر درون
  • 155,500 تومان
  • با تخفیف: 155,500 تومان

مدرسه خلاق (چگونه آموزش آزمون‌محور را سرنگون کنیم)

  • 198,000 تومان

«بچه‌ها باید به مدرسه بروند تا خواندن و نوشتن و ریاضیات را یاد بگیرند و بر پایه این آموزش‌ها در درس‌های نظری موفق شوند؛ در این صورت خواهند توانست به دانشگاه بروند و مدارک تحصیلی عالی کسب کنند و در نهایت شغلی پردرآمد بیابند. بدین ترتیب، توسعه و شکوفایی جامعه نیز تضمین می‌شود». به نظر کن رابینسون، پژوهشگر فقید و سرشناس آموزش و پرورش، رویکرد نظام آموزش همگانی در جوامع مدرن را می‌توان در همین چند جمله خلاصه کرد. شکل‌گیری این نظام آموزشی ریشه در انقلاب صنعتی دارد و هدف آن تأمین نیازهای جوامع صنعتی برای تولید انبوه بوده است. آموزش همگانی فایده‌های زیادی دارد اما مشکل اساسی آن این است که یکسان‌ساز است و به گستره متنوع مهارت‌ها و توانایی‌های انسان توجه نمی‌کند. رابینسون در این کتاب الگوی تازه‌‌ای برای آموزش ارائه می‌دهد، الگویی که کمک می‌کند دانش‌آموزان استعدادهای درونی‌شان را شکوفا کنند، جهان پیرامونشان را بشناسند و شهروندانی کامیاب، فعال و مهربان بشوند.

فرهنگ آموزشی مدارس خلاق (راهبردهایی برای تحول در مدارس)

  • 80,000 تومان

جهانی که ما در آن زندگی می‌کنیم، خلاقیت محور است و بر این مدار پیش می‌رود. در تمام دنیا می‌توان نگرانی ناشی از آموزش با رویکرد یکسان سازی را دید. چرا که در این رویکرد، هرگونه خلاقیت و نوآوری از بین می‌رود. نظام آموزشی که بر اساس یکسان‌سازی کار می‌کند در تلاش است تا دانش‌آموختگانی را تربیت کند که بر اساس منطق بازار به پشت پا زدن به گرایش‌ها و تمایلات و استعدادهای فردی در سیستم و نظام اجتماعی نقش آفرینی می‌کند. حال آنکه جهان ما، به ناکارآمدی این رویکرد باور دارد و خلاقیت و توجه به ویژگی‌های فردی در مدارس به دغدغه کنشگران آموزش و پرورش تبدیل شده است. کن رابینسون و لو آرونیکا در کتاب فرهنگ آموزشی مدارس خلاق به بیان مفاهیمی همچون یادگیری، آموزش و دیدگاه‌های حاکم بر فناوری آموزشی، ویژگی‌های مختلف نظام های آموزشی می‌پردازند. بنا بر اعتقاد نویسندگان کتاب، یادگیری قلب آموزش است و با شکوفا ساختن علاقه‌ها و ویژگی‌ها و تقویت نقاط قوت فراگیرآن است که می‌توان تفکر خلاق را در آموزش بارور کرد.

مدارس خلاق (آموزش حضوری آموزش آنلاین)

  • 77,500 تومان

آیا مدارس به خلاقیت توجه می کنند؟ آیا در نظام آموزش حاضر، به گوناگونی استعدادها، تنوع هوش، علائق و خلق و خوی فردی انسان‌ها که در امر یادگیری حائز اهمیت است، توجه می‌شود؟ آیا به نقش کلیدی بازی آزادانه، نمایش و هنر، نحوه تدریس معلم یامربی، در آموزش توجه شده است؟ آیا استانداردسازی آموزش به سبک نظام صنعتی در مدارس، منجر به عدم شکوفایی استعدادها خواهد شد؟ آیا بکارگیری روش‌های آموزش متفاوت در مورد انسان‌هایی که از نظر استعداد با هم فرق دارند، منجر به یادگیری موثر در آن‌ها خواهد خواهد شد؟ کتاب مدارس خلاق به این موضوعات پرداخته و راه‌ حل‌هایی کاربردی با رویکردی فردگرایانه و سلامت محور برای آموزش را ارائه می‌کند تا مدارس بتوانند با جذب منابع تخصصی و فناوری موجود در عصر دیجیتال، ضمن جلب مشارکت دانش آموزان برای استفاده از آموزش آنلاین و آموزش حضوری، عشق به یادگیری را نیز در آن‌ها رشد داده و آن‌ها را برای رو به رو شدن با چالش‌های واقعی قرن بیست و یکم، توانمند سازند. کتاب مدارس خلاق با هدف یادآوری به معلم ها و مربیان، والدین و سیاست گذاران نوشته شده است تا نگاه و تفکر آن‌ها را به طبیعت واقعی و هدف آموزش، معطوف دارد.

یافتن جوهر درون (کتاب گویا)

  • 40,000 تومان

یافتن جوهر درون (کتاب گویا)

یافتن جوهر درون

  • 155,500 تومان

چرا یافتن جوهر درون مهم است؟ «مهم‌ترین دلیل، شخصی است. یافتن جوهر درون به این دلیل حیاتی است که بفهمید چه کسی هستید، در انجام دادن چه کارهایی قابلیت دارید و با زندگی خود چه کنید. دلیل دوم، اجتماعی است. افراد بسیاری در زندگی خود فاقد هدف هستند. همه جا شاهد این مسئله هستیم: بسیار کسانی که هیچ علاقه‌ای به شغل خود ندارند، تعداد روزافزون دانش‌آموزانی که از سیستم آموزشی ناخشنود هستند... منظورم این نیست که مشکلات همه اشخاص با یافتن جوهر درون خود حل می‌شود، اما این امر مطمئنا کمک خواهد کرد.»خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.
کلمات کلیدی: خودیاری، موفقیت، کن رابینسون و لو آرونیکا، فرناز تیمورازف.

صفحه‌ی 1