فردريك لونوآر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زیستن در جهانی غیر‌قابل پیش‌بینی
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
روح عالم
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
خوشبختی سفری فلسفی
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان

زیستن در جهانی غیر‌قابل پیش‌بینی

  • 42,000 تومان

چه کسی می‌توانست تصور کند که دو ماه پس از آغاز سال 2020، اکثر جمعیت جهان قرنطینه شوند، دیگر هیچ هواپیمایی در آسمان دیده نشود، هیچ توریستی در ونیز وجود نداشته باشد و یک رکود اقتصادی تاریخی در جهان اتفاق بیافتد؟ شیوع ویروس کرونا، که با این وجود خطرناک‌ترین بیماری شناخته شده بشریت نیست، آسیب‌پذیری شدید دنیای جهانی شده را آشکار نمود. هنگامی که طاعون سیاه در اواسط قرن چهاردهم یک سوم اروپا (حدود 25 میلیون انسان را قتل عام کرد، به چینی‌ها و هندی‌ها سرایت نکرد، و بی شک آنها حتی از بیماری مطلع نشدند. چه خوب و چه بد، امروزه همه ما با یکدیگر ارتباط داریم و یک ویروس ساده، که در گوشه‌ای از گیتی ظاهر می‌شود، می‌تواند اقتصاد جهانی را به زمین زده و زندگی بیش از 8 میلیارد نفر را تحت تاثیر قرار دهد. زیرا تمام ابعاد زندگی بخاطر این پاندمی دگرگون شده است: زندگی خانوادگی و حرفه‌ایی ما، همانند ارتباط ما با جهان، فضا و زمان. همه ما بخاطر خودمان یا نزدیکانمان- نه فقط از بیماری و مرگ، بلکه بخاطر عدم امنیت مادی، بخاطر از دست دادن آزادی عبور و مرور و عدم امکان برنامه‌ریزی برای آینده‌مان متاثر و مضطرب شدیم فردریک لونوار به زبانی قابل فهم برای همگان، جزوه‌ای برای تاب آوری پیشنهاد می‌دهد که کمک می‌کند در زمانه دشوار زندگی کنیم. وی عصب شناسی و روان شناسی ژرف را فرا می خواند، همچنین از فلاسفه بزرگ گذشته - از بودا تا نیچه، در کنار اپیکتت، مونتنی یا اسپینوزا یاد می کند، آنان که به ما تعلیم می‌دهند چگونه شادی و آسایش را على‌رغم ناملایمات، گسترش دهیم. آیا می‌توانیم بدین گونه از این بحران فرصتی بسازیم تا نگاه و رفتارمان را تغییر دهیم؟ تا بیشتر شبیه خودمان شویم و با دیگران و دنیا بهتر ارتباط پیدا کنیم؟

روح عالم

  • 49,000 تومان

روح عالم کتاب کوتاهی است که می‌توان آن را در چند ساعت خواند، اما بی‌شک تاثیرش شگفت‌انگیز است. هفت خردمند، با باورهای گوناگون و از ادیان مختلف، از سراسر دنیا در صومعه‌ای در تبت گرد هم آمده‌اند تا در هفت روز حکمت و قوانین زندگی را به دو نوجوان بیاموزند. مهارت‌های ارتباطی و شیوه زندگی و عشق‌ورزی از آموزه‌های این کتاب کوچک هستند. روح عالم چیزی بیش از معنویت، فلسفه، حکمت و باورها به ما ارائه می‌دهد؛ به ما یاد می‌دهد به معنای واقعی کلمه زندگی کنیم و خوشحال باشیم.

خوشبختی سفری فلسفی

  • 50,000 تومان

لونوآر هم فیلسوف هم جامعه‌‌شناس است ، در لین کتاب در باب موضوعی بحث می‌کند که مطلوب همگان است ، یعنی خوشبختی. کتاب به طرز شگفت انگیزی ما را به ضیافتی با شکوه فرا می‌خواند که میزبان آن خردمندان و عارفان اند . لونوآر خوشبختی را سفری فلسفی از دوره باستان تا عصر تجدد ، از یونان ، هند ، چین تا اروپا از ژرفای تاریخ تا مدرنیه و پسامدرن دنبال میکند. گفتگوها برای خواننده کتاب هم خردپذیر و هم لذت پذیر است . از هر جای کتاب که شروع کنید با مطالب ارزشمند ، تامل بر انگیز و بصیرت افزا مواجه می‌شوید.

صفحه‌ی 1