فاران حسامي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اگر فرزند شما
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
تربیت جنسی کودکان (صفر تا 9 سال راهنمای والدین به زبان ساده)
پیشگیری از سوء استفاده جنسی از کودکان
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان
آنچه دوست داریم کودکان درباره آزار و سوءاستفاده بدانند

اگر فرزند شما

  • 25,000 تومان

دفاع از حقوق کودکان در سال‌های اخیر یکی از بحث‌های مهم در جوامع بین‌المللی است و مبارزه با کودک‌آزاری از اهم سرفصل‌های این بحث‌هاست این کتاب به نوع خاصی از کودک‌آزاری پرداخته است که حضور آگاه والدین نقش موثری در بهبود آن دارد. احساس درماندگی و عدم امنیتی که این کودکان تجربه می‌کنند آن‌ها را در معرض آسیب‌های بیشتر و عمیق‌تری قرار می‌دهد که مقابله با آن جز مداخله سریع، مدبرانه و محبت‌آمیز والدین ممکن نیست. این راهنما برای چنین والدینی تهیه شده است.

تربیت جنسی کودکان (صفر تا 9 سال راهنمای والدین به زبان ساده)

  • 85,000 تومان

پاسخ به پرسش‌های کنجکاوانه کودکان درباره جنسیت و مسایل جنسی نیازمند آگاهی، دقت نظر و بردباری است. کتاب حاضر در هشت فصل تدوین یافته است که هم اهمیت تربیت جنسی و هدف‌های آن را توضیح می‌دهد و هم زمان و چگونگی آن را. هویت و الگویابی جنسی بر اساس دیدگاه‌های مختلف، راه‌های پیشگیری از سوءاستفاده جنسی و مبانی رشد ذهنی-جنسی کودک، در فصل‌های سوم تا پنجم را به خود اختصاص می‌دهد. تربیت جنسی گروه‌های سنی صفر تا سه سال، چهار تا شش سال و هفت تا نه سال، در فصول ششم تا هشتم، با زبانی علمی و مستند و در عین حال قابل فهم نشان داده می‌شود. مطالعه کتاب برای والدین، مربیان مهدکودک و معلمان دبستان ضروری و سودمند خواهد بود.

پیشگیری از سوء استفاده جنسی از کودکان

  • 52,000 تومان

اگر کودکان بیاموزند: سوء استفاده جنسی چیست؟ راه‌هایی که کودکان فریفته یا به دام انداخته می‌شوند، کدام‌هاست؟ سوء استفاده جنسی تحت هیچ حالت و موقعیتی طبیعی و پذیرفته نیست و رازداری و کتمان در این قبیل مسائل جایز نیست. مجاز هستند که هر گونه لمس شدن ناخواسته را نپذیرند. نام افراد یا موسسات قابل اعتمادی را که می‌توانند،‌در صورت لزوم، به آنها مراجعه کنند، بدانند... این برنامه به اهداف خود دست یافته است...

آنچه دوست داریم کودکان درباره آزار و سوءاستفاده بدانند

  • 3,500 تومان

این کتاب مجموعه کوچکی است که انواع کودک‌آزاری و روش‌های پیشگیری، مقابله و برخورد با آنها را به زبان ساده برای کودکان مقطع دبستان توضیح می‌دهد. هدف از این مختصر، آگاه‌کردن کودکان نسبت به انواع رفتار آزاردهنده و روش‌های محافظت از خود می‌باشد.

صفحه‌ی 1