غلام علي افروز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روانشناسی رابطه‌ها
  • 5,000 تومان
  • با تخفیف: 5,000 تومان
روانشناسی ازدواج و شکوه همسری
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان
مبانی روان‌شناختی ازدواج در بستر فرهنگ و ارزش‌های اسلامی
مقدمه‌ای بر روانشناسی و آموزش و پرورش کودکان استثنایی

روانشناسی رابطه‌ها

  • 5,000 تومان

نگاه روانشناسانه به چگونگی روابط انسان‌ها از جهات مختلف حائز اهمیت می‌باشد. بخش قابل توجهی از ویژگی‌های اخلاقی و رشد و تحول شخصیت کوچک‌ترها و بزرگ‌ترها حاصلی از نحوه ارتباط و روابط فی‌مابین است. هر قدر روابط اشخاص صادقانه‌تر و محترمانه‌تر و کریمانه‌تر و سازنده‌تر و تعالی‌بخش باشد، زمینه بهداشت روان و سلامت فکر و رضامندی و آرامش خاطرشان فراهم می‌گردد. بدیهی است برقراری حفظ و استمرار روابط خوشایند و هدایت‌گر بین اعضای خانواده، این کانون همیشه مقدس، از بیش‌ترین اهمیت برخوردار است.

روانشناسی ازدواج و شکوه همسری

  • 12,000 تومان

ازدواج اولین سنگ بنای تعاملات اجتماعی از بدو آفرینش انسان است که با توجه به رسالت خطیر انسان در اتخاذ تصمیمات مرتبط به آن، می‌بایست با رعایت اصل تناسب و اصل اولویت‌بندی در این امر مقدس، به قداست آن افزوده شود. انتخاب همسر از تصمیمات مهم و سرنوشت‌ساز انسان است، که علاوه بر چراغ راه آینده فرد، در ظل تشکیل یک خانواده سالم، تعادل و پایداری را در چارچوب یک محیط صمیمی به عنوان یک هبه الهی به جامعه تزریق می‌نماید.

مبانی روان‌شناختی ازدواج در بستر فرهنگ و ارزش‌های اسلامی

  • 8,000 تومان

ازدواج یک نیاز فطری و ضرورت حیات اجتماعی و بستر آرامش، رشد و شکوفایی وجود انسان است. هر جوان فهیم و رشدیافته‌ای که قابلیت زوجیت را می‌یابد، بایسته آن است که در اولین فرصت زوج همدل و همراه خود را برگزیند و ادامه‌ی راه زندگی را با همدلی همراه بپیماید. در این کتاب می‌خوانید که برای زوجیت دو جوان سالم، صالح، پویا، با کفایت، متعهد و مسئولیت‌پذیر به رغم کمی بضاعت آنها در امکانات مادی، از هیچ کوششی نباید فروگذار کرد.

مقدمه‌ای بر روانشناسی و آموزش و پرورش کودکان استثنایی

  • 32,000 تومان

هدف اصلی این کتاب دادن بینش، شناخت و اطلاعات کلی پیرامون روانشناسی و مبانی آموزش و پرورش کودکان استثنایی به دانشجویان و والدین محترم می‌باشد. بدیهی است با توجه به پیچیدگی و عمق و تنوع شاخه‌ها و ابعاد گوناگون روانشناسی و آموزش و پرورش کودکان استثنایی، این مجموعه مقدمه‌ای خواهد بود بر تهیه و تدوین رسالات و کتب خاص و انجام تحقیقات و پژوهش‌های لازم پیرامون ویژگی‌ها و روش‌های آموزشی خاص گروه‌های مختلف کودکان و دانش‌آموزان استثنایی.

صفحه‌ی 1