علي دهباشي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
یادنامه داریوش شایگان
  • 2,300,000 تومان
  • با تخفیف: 2,300,000 تومان
یادنامه همایون صنعتی‌زاده (سیری در زندگی و آثار همایون صنعتی‌زاده)
شناخت‌نامه امبرتو اکو
  • 394,500 تومان
  • با تخفیف: 394,500 تومان

یادنامه داریوش شایگان

  • 2,300,000 تومان

یادنامه داریوش شایگان، بیش از هر چیز، کتابی است در بزرگداشت مقام و منقبت فیلسوف. مقالات و مطالب کتاب طی دو سال تحقیق فراهم آمده و به شکل کنونی تنظیم شده است؛ شامل یکصد و هشتاد مقاله درباره آثار و منش و مقام وی که به قلم صاحب‌نظران و استادان، و دانشجویان وی، منتقدان آرا و آثارش در ایران و جهان نوشته شده است. تنوع و گاه تضارب دیدگاه نویسندگان، به همراه تعدد چشمگیر مقالات، کتاب را برای محققان کارآمد ساخته است. کتاب‌شناسی تفصیلی متشکل از فهرست آثار وی و آثار ثانوی در باب اندیشه وی به غنای کتاب افزوده است.

یادنامه همایون صنعتی‌زاده (سیری در زندگی و آثار همایون صنعتی‌زاده)

  • 50,000 تومان

احتمال دارد که شما نامه‌های مرا نخوانده باشد. من 3 بار به سرکار تاکید کرده‌ام که برایم بنویسید که از نوشته چیزی برنمی‌دارید و زمین نمی‌گذارید ـ یا برنمی‌دارند و بر زمین نمی‌ گذارند ـ تا من همه را برایتان بفرستم. شما هرگز این کار را نکردید. به هر حال به دنبال نامه امروزتان و بعد گفتگوی دراز تلفنی، که خیلی هم گران و گران‌تر از تلفن عادی تمام می‌شود چون موبایل است، من هجده صفحه از نوشته را می‌فرستم که دست کم مطلبی که شروع می‌شود وسط کار نماند.

شناخت‌نامه امبرتو اکو

  • 394,500 تومان

آثار امبرتو اکو در سراسر اروپا طرفداران بی‌شماری دارد و خوانندگانش طیف‌های گوناگونی از افراد را در برمی‌گیرند. این کتاب با مقالاتی متنوع به وجوه گوناگون زندگی و آثار این نویسنده نامدار معاصر پرداخته است. نویسنده‌ای چون امبرتو اکو با نگاه طنزآمیز و مدرن خود به جهان پیرامون، ادبیاتی کاملا متفاوت می‌آفریند و مخاطب را نیز مجبور می‌کند تا با نگاهی دیگر به دنیا بنگرد. دنیایی که به هیچ وجه ساختار گذشته را ندارد و به تعبیر اکو فاقد ساختار است. در چنین جهانی هیچ چیز دیگر جای خود نیست و همه چیز به هم می‌ریزد. اکو نیز تلاش داشته تا همین درهم ریختگی و دگرگونی را نشان دهد. در این کتاب در بخش "اکو و نقد ادبی" شش مقاله‌ بسیار مهم آمده است که تصویری دقیق از نویسندگی و نظریات وی را به مخاطب نشان می‌دهد. در بخش "اکو و تاویل" دیدگاه‌های جدید او در زمینه زبان، ترجمه و تاویل مطرح، و در بخش "اکو و نشانه‌شناسی" مبحث خاص وی در این زمینه با درج سه مقاله بررسی شده است. در دیگر بخش‌ها، موضوعات "اکو و فلسفه"، "اکو، اینترنت و اطلاعات"، "اکو و جنگ" و... هرکدام با چند مقاله بررسی شده است. همچنین نمونه‌هایی از طنز اکو از کتاب "چگونه با یک ماهی آزاد سفر کنیم" نیز انتخاب شده است.

صفحه‌ی 1