علي اكبر سيف


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
یادگیری زبان و شناخت در نظریه چهارچوب رابطه‌ای
روش‌های یادگیری و مطالعه
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
اندازه‌گیری سنجش و ارزش‌یابی آموزشی (گالینگور)
سنجش فرایند و فرآورده‌های یادگیری (روش‌های قدیم و جدید)
روش تهیه پژوهش‌نامه در روانشناسی و علوم تربیتی
تغییر رفتار و رفتاردرمانی (نظریه‌ها و روش‌ها)
  • 280,000 تومان
  • با تخفیف: 280,000 تومان
روانشناسی پرورشی نوین (روانشناسی یادگیری و آموزش)

یادگیری زبان و شناخت در نظریه چهارچوب رابطه‌ای

  • 70,000 تومان

نظریه چهاچوب رابطه‌ای یک نظریه اختصاصی درباره چگونگی شکل‌گیری زبان و شناخت در انسان است. این نظریه به علم بنیادی در روان‌شناسی وابسته است و برخاسته از یک رشته پژوهش متمرکز بر پدیده یادگیری زبان و شناخت است. نظریه چهارچوب رابطه‌ای زیربنای روش شناخته شده درمان وابسته به پذیرش و تعهد نیز هست و آشنایی با آن به درمان‌گران اکت کمک زیادی می‌کند و در کسب موفقیت فعالیت حرفه‌ای آنان تاثیرگذار است.

معرفی درمان‌های رفتاری و شناختی نسل‌های اول و دوم و سوم با تاکید بر درمان وابسته به پذیرش و تعهد اکت

  • 24,000 تومان

درمان وابسته به پذیرش و تعهد (اکت) هیچ‌گونه ادعایی درباره وجود بیماری روانی، به قیاس بیماری جسمانی، نکرده است. طبق این رویکرد، داشتن افکار و احساس‌های مطلوب معرف سلامت روانی است، و به خلاف روش‌های درمانی پیش از آن، در اکت، هیچ کوششی برای تغییر افکار و هیجان‌های نامطلوب به عمل نمی‌آید؛ بلکه به افراد کمک می‌شود تا آن‌ها را به عنوان ویژگی‌های بهنجار خود بپذیرند.

روش‌های یادگیری و مطالعه

  • 135,000 تومان

کتابی که پیش رو دارید یک کتاب خودآموز برای تمرین یادگیری و مطالعه است. این کتاب دربرگیرنده دو کتاب، یکی تالیف (کتاب اول) و دیگری ترجمه (کتاب دوم) ، است. کتاب اول روش‌های یادگیری و کتاب دوم روش‌های مطالعه را به شما یاد می‌دهند. در مجموع،، دو کتاب به شما می‌آموزند که چگونه به بهترین وجهی وقت خود را برای یادگیری و مطالعه متون مختلف درسی و غیر درسی صرف کنید و حداکثر استفاده از آن را ببرید.

اندازه‌گیری سنجش و ارزش‌یابی آموزشی (گالینگور)

  • 460,000 تومان

موضوع این کتاب اندازه‌گیری، سنجش، و ارزش‌یابی آموزشی است. که در هر فصل درباره موارد فوق به صورت کامل و علمی مورد بحث قرار گرفته شده است و برای پیشرفت تحصیلی و علمی دانشجویان، اساتید، و کارشناسان و....بسیار مورد استفاده و عملی است.

سنجش فرایند و فرآورده‌های یادگیری (روش‌های قدیم و جدید)

  • 95,000 تومان

غالب موضوع‌های بحث شده در این کتاب موضوع‌های مربوط به روش‌های سنجش‌اند، اما پیش از معرفی روش‌های سنجش در پنج فصل اول کتاب، مفهوم سنجش، هدف، استاندارد، و نیز طبقه‌بندی‌های مختلف هدف‌های آموزش و یادگیری و دسته‌بندی‌های انواع روش‌های سنجش که دانستن آن‌ها پیش‌نیاز یادگیری روش‌های سنجش به شمار می‌آیند بحث شده‌اند. به ویژه یک فصل کامل به معرفی طبقه‌بندی تازه حوزه شناختی که به سرعت جانشین طبقه‌بندی معروف بلوم می‌شود اختصاص یافته است. در کتاب حاضر، همین طبقه‌بندی مبنای توضیح هدف‌ها و سوال‌های نمونه قرار گرفته است.

روش تهیه پژوهش‌نامه در روانشناسی و علوم تربیتی

  • 50,000 تومان

کتاب حاضر با این هدف تهیه شده است که به پژوهشگران فارسی‌زبان رشته‌های روانشناسی و علوم تربیتی کمک نماید تا، با استفاده از زبان و سبکی مشترک، با هم ارتباط برقرار کنند و از نتایج مطالعات و پژوهش‌های خود یکدیگر را بهره‌مند سازند. استادان، دانشجویان، پژوهشگران و نویسندگان رشته‌های روانشناسی و علوم‌ تربیتی می‌توانند از این کتاب سود ببرند. این افراد برای تدوین و تحریر نتایج پژوهش‌ها و مطالعات خود به صورت مقاله، کتاب، جزوه، پایان‌نامه و رساله نیاز دارند تا اصول توضیح داده شده در این کتاب را به کار ببندند. رعایت این اصول درک متقابل میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان محصولات علمی در رشته‌های روانشناسی و علوم تربیتی را امکان‌پذیر می‌سازد. به همین سبب، ویراستاران مجله‌های علمی روانشناسی و علوم تربیتی و ناشران معتبر این رشته‌ها چنین سبک هماهنگی را در نوشتن مطالب علمی خواستارند که به طور عمده بر اصول توضیح داده شده در این کتاب منطبق است.

تغییر رفتار و رفتاردرمانی (نظریه‌ها و روش‌ها)

  • 280,000 تومان

تغییر رفتار و رفتاردرمانی به عنوان یک شاخه کاربردی علم روانشناسی به صورت مجموعه‌ای منظم، در اواخر دهه ششم قرن بیستم میلادی به طور رسمی موجودیت یافت و نخستین دروس مربوطه در آمریکا تدریس می‌شد. همچنین کاربرد روش‌ها و فنون تغییر رفتار و رفتاردرمانی در موقعیت‌های آموزشی، خانوادگی، بالینی و دیگر موقعیت‌های اجتماعی در همین زمان آغاز شد. ویراست سوم

روانشناسی پرورشی نوین (روانشناسی یادگیری و آموزش)

  • 480,000 تومان

این کتاب درباره یادگیری و یادگیرندگان و آموزش و معلمان نوشته شده است. دانش یا علمی که با این موضوع‌ها سر و کار دارد روانشناسی پرورشی یا روانشناسی تربیتی نامیده می‌شود. مطالعه علم روانشناسی پرورشی به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های دانش‌آموزان و دانشجویان خود را بشناسید، ماهیت یادگیری و چگونگی شکل‌گیری آن را درک نمایید، روش‌های و فنون موثر آموزش و کلاس‌داری را فرا بگیرید، و راه‌های کمک به رشد و یادگیری شاگردان خود را بیابید. فصل‌های مختلف این کتاب به همین زمینه‌ها اختصاص یافته‌اند.

صفحه‌ی 1