شينودا بولن


تولیدکننده





بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خرد خاص و جذاب بودن برای زنان در نیمه دوم عمر
  • 190,000 تومان
  • با تخفیف: 190,000 تومان
نمادهای اسطوره‌ای و روانشناسی زنان (کهن‌الگوهای قدرتمندی که درون زنان می‌زیند)
ما همه 1 معجزه‌ایم (تائو روانشناسی)
  • 132,000 تومان
  • با تخفیف: 132,000 تومان
روانشناسی مردان (بررسی الگوهای کهن در روان مردان)
حلقه قدرت
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
انواع مردان
  • 264,000 تومان
  • با تخفیف: 264,000 تومان
نمادهای اسطوره‌ای روانشناسی مردان
  • 240,000 تومان
  • با تخفیف: 240,000 تومان
نمادهای اسطوره‌ای و روانشناسی زنان
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان

خرد خاص و جذاب بودن برای زنان در نیمه دوم عمر

  • 190,000 تومان

برای بسیاری از بانوان، ورود به دهه چهارم و پنجم زندگی، مانند کابوس و فاجعه است. ولی هنگامی که بانویی این کتاب را به اتمام می‌رساند، بدون تردید برمی‌خیزد و پایکوبی و جشنی برای خود به پا می‌کند. دکتر شینودا بولن، روانکاو پیرو مکتب کارل گوستاو یونگ، در این کتاب غوغا می‌کند. او معتقد است این دوره شگفت‌انگیزترین دوره عمر هر بانویی است ولی به شرط آن که...

نمادهای اسطوره‌ای و روانشناسی زنان (کهن‌الگوهای قدرتمندی که درون زنان می‌زیند)

  • 240,000 تومان

میرچا الیاده، که از بزرگ‌ترین محققان در زمینه اسطوره‌هاست، معتقد است که اسطوره، داستانی تاریخی‌ست و به حادثه‌ای که در زمانی کهن رخ داده مرتبط است. جین شینودا بولن با نگاهی روان‌شناسانه و نوین، به اسطوره‌های کهن یونانی، ما را با رب‌النوع‌ها و الهه‌های خفته و بیدار در درونمان آشنا می‌سازد. از دیدگاه خلاق خانم بولن، این رب‌النوع‌ها و الهه‌ها ممکن است مایه برکت و یا دردسر شوند. در علم روانشناسی، خانم دکتر جین شینودا بولن روان‌پزشک تحلیل‌گر یونگی، آن‌قدر سرشناس هستند که نیازی به معرفی ایشان نیست. از جمله تالیفات دیگر ایشان، نمادهای اسطوره‌ای و روانشناسی مردان و نمادهای اسطوره‌ای و روانشناسی زنان مسن‌تر است. جین شینودا بولن از اعضای شاخص انجمن روانشناسان و روان‌پزشکان آمریکا و استاد بالینی روان‌پزشکی دانشگاه سان‌فرانسیسکو است.

ما همه 1 معجزه‌ایم (تائو روانشناسی)

  • 132,000 تومان

حضور شما در این عالم یک معجزه است. چقدر این موضوع را جدی یا شوخی بگیرید به شما بر می‌گردد، ولی چیزی از این واقعیت کم نمی‌کند. پرفسور کارل گوستاو یونگ، روانشناس شهیر سوییسی، که این کتاب با بهره‌گیری از دیدگاه او نوشته شده است، در سال‌های پایانی عمرش به این نتیجه رسید که وقتی رویدادی رخ می‌دهد و برای ما معنادار است، به آن رویداد همزمانی می‌گویند و ما باید در مفهوم آن تعمق کنیم تا بتوانیم زندگی معناداری را دنبال کنیم. وقایع همزمانی مثبت می‌توانند راه ما را روش کنند و به ما اطمینان دهند که در مسیر درستی قرار داریم. همزمانی‌های منفی هم موجب می‌شوند در خصوص مسیری که در پیش گرفته‌ایم تامل و تعمق کنیم. شاید باید تجدید نظری در مشی زندگی و رفتاری که به کار گرفته‌ایم انجام دهیم تا به واسطه آن حس رضایت‌مندی را به زندگی‌مان بازگردانیم.

روانشناسی مردان (بررسی الگوهای کهن در روان مردان)

  • 250,000 تومان

در درون هر مرد زنی، و در درون هر زن، مردی پنهان است. همه در جست و جوی نیمه خود می‌‌کوشند، اما یافتن نیمه مناسب مستلزم آگاهی از خود است. این که ما که هستیم یعنی چه تیپ شخصیتی بر ما غالب است و چگونه رفتار می‌کند و چطور نقاط قوت آن را پرورش دهیم، چیزی است که در این کتاب مورد بحث قرار می‌گیرد. نویسنده این کتاب بر اساس کهن‌الگوها که یونگ بر آن تاکید می‌ورزد، نشان می‌دهد که مردان با چه تیپ شخصیتی خاص مناسب و سازگار با کدام تیپ شخصیتی زنان هستند. مطالعه کتاب هم برای مردان و هم زنان مفید است. مجردها را در انتخاب همسر مناسب یاری می‌دهد و همسران را در سازگار شدن با نیمه انتخابی‌شان.

حلقه قدرت

  • 130,000 تومان

در داستان‌های اسطوره‌ای کلاسیک، ازدواج خوب یا خانواده خوشبخت وجود ندارد. سلسله مراتب قدرت در همه جا حکمفرماست. پدری مقتدر، به تنهایی سلطان کوهستان است. رهبر خدایان با رفتار خویش که فقط بر اساس علایق شخصی وی تنظیم شده، نظر و خواست خود را بر دیگران تحمیل می‌‌کند، که از منظر روانشناسی، وی نمونه یک شخصیت خودشیفته و قدرت‌طلب انحصارگرا است. زنان که به عنوان موجودات فانی یا الهه‌ها یا نمادهای زنانه شناخته می‌شوند، با استثنائات اندک، همگی در زیر فشار ظلم، تحقیر و در نهایت قربانی شدن به سر می‌برند.

انواع مردان

  • 264,000 تومان

مردان در بیان احساسات و درونیاتشان سکوتی تاریخی دارند. کتاب انواع مردان سکوت را می‌شکند. انتشار این کتاب از این حیث اتفاقی نادر در حوزه روان‌کاوی است. زبان ساده و قابل فهم آن برای همه حسن دیگری است که کتاب از آن برخوردار است. مردها یک جور نیستند، یک جور به زنان، همجنسان، کار و فرزندان‌شان نگاه نمی‌کنند. تصمیمیات مهم زندگی‌شان را بر اساس یک الگو نمی‌گیرند و الگوی قانع‌کردن آن‌ها برای انجام کاری یا عدم انجام دادن کاری یکسان نیست. مردی که ممکن است خود شما باشید یا به عنوان پدر، پسر، برادر، همسر، همکار، رییس، کارمند و دوست در کنار شما قرار گرفته، چه نوع مردی است؟ این کتاب به زنان نیز کمک می‌کند تا ضمن عدم وابستگی ناسالم به مردان با درک مردانگی خود به هویتی مستقل دست یابند.

نمادهای اسطوره‌ای روانشناسی مردان

  • 240,000 تومان

کتابی جذاب و سرگرم‌کننده و سودمند که نمادهای اسطوره‌ای و روانشناسانه مردان در آن به شکلی روشن‌گرانه و منحصر به فرد مورد بررسی قرار گرفته‌اند. خانم شینودا بولن به زندگی درونی انسان‌ها و کهن‌الگوها توجه ویژه‌ای دارد و آنها را شکل‌دهنده شخصیت و رفتار انسان در ابعاد حرفه‌ای و عاطفی و منشا تعارضات درونی و رویاپردازی می‌داند. هریک از رب‌النوع‌ها و الهه‌های اصلی در اساطیر یونان باستان، شخصیت و الگوی رفتاری خاص خود را دارند. در هر انسانی ممکن است یک یا چند کهن‌الگو زندگی کنند. آنگاه که آدمی کهن‌الگوهای درون خود را می‌شناسد به خودشناسی می‌رسد و معنای زندگی را بهتر می‌فهمد. کتاب حاضر برای زنان نیز این امکان را فراهم می‌آورد تا مردان زندگی خود اعم از پدران، پسران و شوهرانشان را بهتر بشناسند. این کهن‌الگوها جنبه عام دارند بدین معنا که ممکن است هر زنی نیز در بخش مردانه روان خویش از یک یا چند کهن‌الگوی مردانه برخوردار باشد. خوانندگان این کتاب به هنگام مطالعه آن به یاد کسانی می‌افتند که در زندگی آنها نقش‌هایی را به عهده داشته‌اند و با حیرت علل وقوع رویدادهای زندگی خود را در می‌یابند و بر خرد آنان افزوده می‌گردد.

نمادهای اسطوره‌ای و روانشناسی زنان

  • 150,000 تومان

نمادهای اسطوره‌ای، نخستین پدیدآورندگانند و در همان حال سرمشق و الگوی همه فعالیت‌های بشری از قبیل زناشویی، تغذیه، تولید، جنگ، احساس، عاطفه و حس زیباشناختی و ... به همین دلیل انسان باستانی از شخصیت‌های اسطوره‌ای الگوبرداری کرده و آنان را سرمشق زندگی خود قرار می‌داد. از همین‌جا انسان امروزی میراث‌دار ذهنی نیکان خود می‌شود و بخشی از این شخصیت‌های اسطوره‌ای را به صورت ((الگوی دل‌خواه)) در ناآگاه روان جای می‌دهد و شخصیت خود را بر مبنای آن، سمت و سو می‌بخشد. شناخت ((خدابانوان)) موجب درک زنان از خود و نیز روابطشان با مردان و زنان دیگر، والدین و فرزندان می‌شود. این شناخت برای مردان نیز سودمند است. مردانی که می‌خواهند درک بهتری از زنان داشته باشند می‌توانند با استفاده از الگوهای ((خدابانوان)) به وجود نمونه‌های مختلف زنان و نیز نحوه انتظارات خویش از آن‌ها پی ببرند.

صفحه‌ی 1