شفالي ساباري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بیداری بنیادین (هنگام بیداری زنان فرا رسیده است)
والدین هشیار متحول ساختن خود نیرومند ساختن فرزندان

بیداری آگاهانه (درد را به قدرت تبدیل کنید خود واقعی را در آغوش بگیرید آزادانه و فارغ بال زندگی کنید)

  • 125,000 تومان

در زندگی هر زنی زمانی فرا می‌رسد که شیوه‌های قدیمی را مانند کفش‌های کهنه‌ی خود، دور می‌اندازد، فهرست «بایدها» و تعهدات خود را پاره پاره می‌کند و انتظارات ناممکن خود را می‌سوزاند و تبدیل به خاکستر می‌کند. در زندگی هر زنی زمانی فرا می‌رسد که تمایلش به همرنگ شدن با جماعت از میان می‌رود، دیگر تمایلی به کامل و بی‌نقص بودن ندارد و دغدغه‌ی وافر او برای محبوب بودن نزد دیگران، محو می‌شود. در زندگی هر زنی زمانی فرا می‌رسد که به راحتی «نه» می‌گوید، از حیله، دورویی و خیانت بیزاری می‌جوید و از تعصب، برتری‌جویی و پیروی کورکورانه دست می‌کشد. شفالی ساباری، نویسنده‌ی این کتاب، زاده‌ی هندوستان و دارای دکترای روان‌شناس بالینی از دانشگاه کلمبیا است. وی نویسنده و سخنرانی مشهور در سطح بین‌الملل است که در زمینه‌های رشد و بالندگی فردی، فرزندپروری، خانواده و زندگی آگاهانه دارای تحقیقات و چندین کتاب است. دکتر ساباری با تلفیق آموزه‌های فلسفه‌ی شرق و روان‌شناسی غرب توانسته است نه تنها زندگی خود را دچار تغییر و تحولی عظیم نماید بلکه با رویکرد منحصربه‌فرد خود به زنان و مردان دنیا نیز کمک کرده تا خود و زندگی‌شان را دگرگون سازند.

بیداری بنیادین (هنگام بیداری زنان فرا رسیده است)

  • 98,000 تومان

«بیداری بنیادین» راهی را برای زنان ایجاد می‌کند تا حقیقت درونی و قدرت‌های خود را کشف کنند و شخصیت کاذبی را که از خود ساخته‌اند قربانی کنند تا گوهر وجود و هویت اصلی‌شان زنده شود و بتوانند زندگی واقعی خود را زندگی کنند. دکتر شفالی به زنان کمک می‌کند تا هدفی را که از قبل در درونشان نهادینه شده کشف کنند و از قدر اصالت در هر زمینه‌ای از زندگی خود استفاده کنند؛ زیرا زنی که گوهر وجود خود را چشیده است می‌تواند به بهبود جهان کمک کند. این نکته خیلی مهم است که بدانیم برای رشد و تعالی باید از خودمان شروع کنیم و منتظر تغییر دیگران نمانیم.

والدین هشیار متحول ساختن خود نیرومند ساختن فرزندان

  • 37,000 تومان

این مجموعه به والدین کمک می‌کند فرزندان خود را مطابق با نیازهای متنوع و فزاینده جامعه امروز پرورش دهند. امروزه روش بزرگ کردن فرزند با گذشته فرق کرده است و از جهات فراوانی نیز مشکل‌تر شده است. کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان، والدین امروز را مخاطب قرار می‌دهد و به مشکلات کنونی آن‌ها پاسخ می‌گوید.

صفحه‌ی 1