سوزان فوروارد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
والدین سمی (آسیب‌های جسمی و روانی ناشی از برخورد غلط والدین و روش‌های درمان آن)
گذر از عشق‌های سمی
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
والدین سمی (گذشته تلختان را فراموش کنید و زندگی‌تان را از نو بسازید)
والدین سمی همسر (راهکارهای دوستانه برای محافظت از ازدواج خود)
والدین سمی (چگونگی شناسایی کنترل و درمان آثار رفتارهای مخرب والدین و بارآفرینی زندگی)
والدین سمی (بر میراث دردناک والدینتان چیره شده و زندگی خود را نجات دهید)
والدین سمی
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
مردان زن‌ستیز
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان

والدین سمی (آسیب‌های جسمی و روانی ناشی از برخورد غلط والدین و روش‌های درمان آن)

  • 69,000 تومان

نویسنده کتاب والدین سمی ریشه بیشتر رفتارهایی که باعث بروز مشکلات جدی در بزرگسالی افراد می‌شود را به چگونگی رفتار والدین مرتبط می‌داند، فرزندانی که قربانی والدین سمی هستند در بزرگسالی از رفتار اشتباه و میراث شوم والدین خود الگوبرداری می‌کنند. بسیاری از مردم در نه گفتن به دیگران مشکل دارند بیشتر افراد قبل از این‌که خود را آماده نه گفتن کنند بله را گفتند به این ترتیب نه گفتن یکی از رایج‌ترین مشکلات رفتاری افرادی است که مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند. پدرها و مادرها هم انسان هستند و اشتباه می‌کنند و ناخواسته میراث شوم خود را به فرزندانشان انتقال می‌دهند.

گذر از عشق‌های سمی

  • 180,000 تومان

در این کتاب سوزان فوروارد، روانشناس سرشناس و متخصص حوزه روابط بین فردی، به مهم‌ترین موضوع انسانی، یعنی عشق و احساسات و روابط عاشقانه، به ویژه در قالب عشق‌های افراطی و ناسالم که خط قرمزهای هیجانات و احساسات خوشایند و لطیف عاشقانه و لذت‌بخش را رد کرده‌اند و درواقع، به رفتاری وسواسی و آسیب‌زننده و حتی خطرناک تبدیل شده‌اند می‌پردازد. عشق‌هایی که یکی از طرفین رابطه را ترک کرده و رفت ا‌ست، اما طرف مقابل حاضر به پذیرش این موضوع نیست، بلکه پیگیر و سمج است و برای دستیابی به خواسته‌اش تهدید می‌کند و گاه دست به اعمال غیرمنطقی یا ابلهانه می‌زند. در این کتاب سوزان فوروارد با مطرح‌کردن نمونه‌های واقعی مراجعانش، نه‌تنها تصویری از تفاوت عشق و دوست‌داشتن سالم و همچنین ناسالم نشان می‌دهد، بلکه با ارائه‌ی مثال‌های کاربردی از مراجعانش، برای مواجهه و کنارآمدن با این‌گونه احساسات فلج‌کننده، راهکارها و روش‌هایی عملی در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد و قدم به قدم به آنان کمک می‌کند که به زندگی عادی خود بازگردند.

والدین سمی (گذشته تلختان را فراموش کنید و زندگی‌تان را از نو بسازید)

  • 98,000 تومان

این کتاب در دو بخش نوشته شده است. در بخش اولء ما انواع مختلف کارکردهای والدین سمی را بررسی خواهیم کرد و ملاحظه می‌کنیم والدین شما به چه شیوه‌هایی به شما آسیب زده و می‌زنند. این شناخت شما را برای بخش دوم کتاب آماده می‌کند که در آن تکنیک‌های خاص رفتاری بحث می‌شوند که این امکان را به شما می‌دهند توزان قدرت را در رابطه‌تان با والدین سمی به‌هم بزنید و وارونه کنید.

والدین سمی همسر (راهکارهای دوستانه برای محافظت از ازدواج خود)

  • 115,000 تومان

والدین همسرتان دارند زندگی زناشویی شما را مسموم می‌کنند؟ این کتاب به شما کمک می‌کند تا بتوانید رفتارتان را مدیریت کنید بدون این‌که به رابطه شما با همسرتان خدشه‌ای وارد شود. ما با انواع مختلفی از والدین سمی همسر روبه‌رو هستیم. انتقادگران که همیشه از شما ایراد می‌گیرند، کنترل‌گران که سعی دارند زندگی شما را خراب کنند، احاطه‌گران که شما را فقط برای خودشان می‌خواهند و استادان شلوغ‌کاری که مشکلات خودشان را وارد زندگی شما می‌کنند. اگر این رفتارها یا رفتارهای مشابه را در والدین همسر خود دیده‌اید، بهتر است مواظب زندگی‌تان باشید.

والدین سمی (چگونگی شناسایی کنترل و درمان آثار رفتارهای مخرب والدین و بارآفرینی زندگی)

  • 88,000 تومان

پدر و مادرها هم آدم‌اند و نقص‌هایی دارند. ناآگاهی یکی از بزرگترین این نقص‌هاست که باعث می‌شود در رفتار با فرزندانشان دچار خطا شوند. فرزندانی هم هستند که والدین آن‌ها در شرایط بحرانی مثل اعتیاد و بیمارهای روانی آسیب‌هایی به آن‌ها وارد کرده‌اند که رد و نشان آن در دوران بزرگسالی آن‌ها هم‌چنان باقی مانده است. والدین سمی نوشته سوزان فوروارد کتابی است که سعی می‌کند به همه کسانی که این تجربه را از سر گذرانده‌اند. کمک کند تا با این زخم‌ها رو در رو شده و با راهکارهای کتاب، خود را از بند گذشته رهایی دهند.

مادران سمی و آسیب‌های وارد بر دختران (راهنمای کاربردی برای کمک به دخترانی که در دامان مادری خودشیفته منفعل افسرده سلطه‌جو کمال‌طلب متوقع پرورش یافته‌اند)

  • 240,000 تومان

دخترها معمولا از مادرشان شکایت نمی‌کنند تا مبادا از جانب دیگران مورد قضاوت شماتت یا نصیحت قرار گیرند و به قدرنشناسی متهم شوند. اما بر خلاف باور رایج بهشت زیر پای همه مادران نیست. صرفا فرزندآوری هیچ زنی را یک شبه به مادری دانا و شایسته تبدیل نمی‌کند. مطب روان‌درمان‌گران مملو از مراجعانی است که به شدت از جانب مادر خود آسیب روحی یا جسمی دیده‌اند. سوزان فوروارد در این کتاب با ذکر مثال‌هایی واقعی به تحلیل و شناخت مادرانی میّ‌پردازد که به شیوه های مختلف به فرزندشان آسیب می‌‌رسانند و راه‌حل‌هایی کاربردی و عملی را که در مطب به بیمارانش ارائه می‌دهد با خوانندگانش در میان می‌گذارد.

والدین سمی (بر میراث دردناک والدینتان چیره شده و زندگی خود را نجات دهید)

  • 225,000 تومان

والدین سمی، یکی از مهم‌ترین آثار در زمینه آسیب‌هایی است که والدین به آینده و سرنوشت فرزندانشان وارد می‌کنند و موجب ضعف، شکست و ضررهای روحی جبران‌ناپذیر به آن‌ها می‌شوند. در این اثر، رفتارهای سمی والدین، تحلیل و طبقه‌بندی می‌شود. بدین ترتیب، درمی‌یابیم والدین همان‌گونه که بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اشخاص زندگی فرزندشان هستند، گاه می‌توانند آسیب‌زاترین و مخرب‌ترین نتایج را در زندگی آنان به بار آورند...

والدین سمی

  • 210,000 تومان

این کتاب برای کمک به افرادی است که بر اثر همزیستی با والد یا والدینی سمی دچار آسیب‌های روحی روانی، بحران هویتی، گم‌گشتگی عاطفی،‌ نارضایتی از زندگی، اشتباهاتی فاحش و شکست‌های پی‌در‌پی در زندگی شده‌اند و اعتمادبه‌نفس خود را از دست داده‌اند. همچنین، کتابی راهنما برای پدران و مادرانی است که ناخودآگاه و بی‌آنکه متوجه باشند، به سلامت فرزندانشان آسیب می‌رسانند. شما چه والدی سمی باشید و چه فرزند چنین والدی، یا حتی هیچ‌ یک از این دو، مطالب این کتاب دانسته‌های زیادی را در جهت فرهنگ‌سازی و ارتقای دانش فرزندپروری به شما منتقل خواهد کرد.

مردان زن‌ستیز

  • 60,000 تومان

آیا با مردی به سر می‌برید که زندگی و رفتار شما را کنترل می‌کند؟ به خاطر او از افراد و فعالیت‌هایی که دوست دارید دست شسته‌اید؟ آیا او بی‌اندازه حسود است و عقاید، احساسات و پیشرفت‌های شما را کوچک می‌شمارد؟ برای تنبیه شما از پول، عشق و تایید کارهای خوب شما دریغ می‌ورزد و هر اتفاقی بیفتد شما را مقصر می‌داند؟ اگر چنین است با یک مرد زن‌ستیز زندگی می‌کنید - مردی که شما را دوست دارد ولی با رنجی که به شما می‌دهد چنان رفتار می‌کند که گویی از شما نفرت دارد. در این کتاب، دکتر سوزان فوروارد صدای زنانی را به گوش شما می‌رساند که در رابطه‌ای زیان‌بار گرفتار آمده‌اند. او به شما کمک می‌کند تا رفتار ویرانگر همسرتان و نقش خود را در این رابطه درک کنید و اعتماد به نفس خود را بازیابید.

صفحه‌ی 1