سوزان جانسون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کاربست زوج‌درمانی هیجان‌مدار (ایجاد ارتباط)
  • 215,000 تومان
  • با تخفیف: 215,000 تومان
نظریه دلبستگی در عمل (درمان هیجان‌مدار برای افراد،زوجین و خانواده‌ها)
نظریه دلبستگی در عمل (درمان هیجان‌مدار با افراد زوج‌ها و خانواده‌ها)
کاربست زوج‌درمانی هیجان‌مدار (پیوند آفرینی)
  • 136,000 تومان
  • با تخفیف: 136,000 تومان
کاربست نظریه دلبستگی (درمان هیجان‌مدار ای اف تی با افراد زوج‌ها و خانواده‌ها)
محکم در آغوشم بگیر
  • 225,000 تومان
  • با تخفیف: 225,000 تومان
تمرین‌های زوج‌درمانی هیجان‌مدار (ایجاد رابطه)

کاربست زوج‌درمانی هیجان‌مدار (ایجاد ارتباط)

  • 215,000 تومان

کتاب حاضر که بی‌شک جدیدترین شاهکار روان‌شناس شهیر جهان، سوزان م. جانسون در حوزه زوج‌درمانی است، یک راهنمای عملی و بسیار خواندنی برای یادگیری و بهره‌مندی از اصول EFT به همه درمانگران ارائه می‌دهد؛ چرا که امتداد آن در درمان فردی EFIT و خانواده EFFT نیز به‌طور بسیار درخشان و تحسین برانگیز متجلی شده است. از نظر وی، «هیجان، موسیقی رقصی است که رابطه نام دارد» و یک درمانگر هیجان‌مدار، نمایش‌های اصلی پریشانی زناشویی، از جمله خواهان - گریزان را به‌عنوان رقص‌های انفرادی با مضمون پریشانی جدایی می‌بیند. درمانگر EFT همیشه از تجربه هیجانی جدید برای ایجاد انواع جدید گفت‌وگو برای ایجاد رویدادهای تعاملی جدید استفاده می‌کند که سپس بر زندگی هیجانی دونی همسران تاثیر می‌گذارند و به این ترتیب یک رویداد التیام‌بخش و پیوندساز اتفاق می‌افتد که کم‌کم چرخه جدیدی از نزدیکی و تایید را آغاز می‌کند... امید و اطمینان دارد که مطالعه کتاب، مورد استقبال و الهام‌بخش روان‌شناسان، مشاوران، روان‌پزشکان و مددکاران اجتماعی قرار گیرد.

نظریه دلبستگی در عمل (درمان هیجان‌مدار برای افراد،زوجین و خانواده‌ها)

  • 130,000 تومان

این کتاب خلاصه‌ای از نظریه‌ دلبستگی را به عنوان یک دیدگاه رشدی جامع در شخصیت و تنظیم عاطفه ارائه کرده و مفاهیمی از این نظریه را برای کار روان‌درمانی در اختیار متخصصان قرار می‌دهد.

نظریه دلبستگی در عمل (درمان هیجان‌مدار با افراد زوج‌ها و خانواده‌ها)

  • 140,000 تومان

کتاب حاضر خلاصه‌ای از نظریه دلبستگی را به‌عنوان یک دیدگاه تکاملی جامع به شخصیت و تنظیم عاطفه ارائه می‌کند و کاربست این نظریه را برای روان‌درمانی، نشان می‌دهد. دکتر سوزان جانسون، بنیان‌گذار مدل درمان هیجان‌مدار (Emotionally Focused Therapy) است. به گفته ایشان این کتاب ثمره 40 سال فعالیت بالینی ایشان در گسترش مدل درمان هیجان‌مدار در دنیا است که تلاش شده به شکلی ساده برای علاقه‌مندان این حوزه، مفاهیم پایه‌ای را با ذکر مثال‌های عملی تشریح کند. تلاش دکتر سوزان جانسون و همکاران ایشان بر آن بوده که بتوانند از نظریه کم‌نظیر دلبستگی که در دهه 1950 توسط روان‌پزشک انگلیسی، دکتر جان بالبی ارائه شد، به‌صورت بالینی استفاده کنند. دکتر جانسون توانسته‌اند با ترکیب این نظریه با دو مدل درمانی شخص‌محور کارل راجرز و خانواده‌درمانی سیستمی سالوادور مینوچین به این هدف دست یابند. در این کتاب به‌تفصیل و همراه با مثال‌های واقعی از کار با مراجعان، کاربرد نظریه دلبستگی در حوزه‌های درمان فردی، زوج‌درمانی و خانواده‌درمانی و چگونگی کارکرد آن ترسیم شده است.

کاربست زوج‌درمانی هیجان‌مدار (پیوند آفرینی)

  • 136,000 تومان

در این کتاب تحسین‌برانگیز، سوزان جانسون شرحی روشن از پیشرفته‌ترین مدل درمانی یعنی زوج‌درمانی هیجان‌مدار را ارائه می‌دهد که مطمئنا امروزه فراگیرترین شکل زوج‌درمانی محسوب می‌شود. کاربست زوج‌درمانی هیجان‌مدار نه تنها به شکلی جامع چگونگی اجرای این نوع زوج‌درمانی را شرح می‌دهد، بلکه به‌اختصار شواهد قابل‌توجهی در زمینه هیجان و دلبستگی که این رویکرد بر پایه آن بنا شده است و نیز پژوهش‌ گسترده‌ای که اثربخشی آن را به اثبات می‌رساند، ارائه می‌کند. ویرایش جدید این کتاب که به شکلی چشم‌گیر بازبینی شده و گسترش پیدا کرده است، پیشرفت‌های مهمی را که از زمان ویرایش دوم به دست آمده است، در این رویکرد مبتنی بر شواهد برجسته می‌سازد. وجود این کتاب که با زبانی قابل‌فهم و به لحاظ بالینی برای زوج‌درمانگران معنادار و با قلمی زیبا و پر از نمونه‌های بالینی هیجان‌انگیز نگاشته شده است، در قفسه کتابخانه هر زوج‌درمانگری ضروری است.

کاربست نظریه دلبستگی (درمان هیجان‌مدار ای اف تی با افراد زوج‌ها و خانواده‌ها)

  • 150,000 تومان

این کتاب خلاصه‌ای از نظریه دلبستگی را به عنو ان یک چشم انداز رشدی جامع از شخصیت و تنظیم عاطفه ارائه می‌دهد و مفاهیمی از این نظریه را برای کاربست کلی روان‌درمانی معرفی می‌کند، پیوندهایی واضح میان نظریه دلبستگی و مدل تجربه‌ای انسان‌‌گرا از مداخله ترسیم می‌کند.

محکم در آغوشم بگیر

  • 225,000 تومان

به دنبال غنی کردن رابطه‌ای سالم هستید؟ نیروبخشی دوباره به رابطه‌ای بی‌رمق؟ نجات دادن رابطه‌ای منحرف شده از مسیر؟ در کتاب «محکم در آغوشم بگیر» دکتر سو جانسن برنامه درمانی بسیار مؤثر خود را به ما معرفی می‌کند: درمان هیجان‌محور زوج‌ها. گرفتن ژست‌های رمانتیک آن‌چنانی را فراموش کنید! جانسن به شما یاد می‌دهد راه تقویت یا نجات یک رابطه، ایجاد دوباره پیوند عاطفی امن است. او در این کتاب با نگاهی موشکافانه رابطه بین آدم‌ها ـ به ‌خصوص زوج‌ها ـ را مورد بررسی قرار می‌دهد. از نظر او «ابراز احساسات» همان گمشده‌ای‌ست که وجودش برای یک رابطه سالم ضروری‌ست. او با زبانی ساده مسائل عمیقی را مورد بحث قرار می‌دهد که شاید هیچ‌وقت متوجه اهمیت‌شان نشده‌ایم. این‌که چطور احساسات و هیجانات منفی‌مان را کنترل کنیم و مانع نفوذ آن‌ها به رابطه شویم موضوعی‌ست که با دقت مورد بحث قرار گرفته است. او با هفت گفتگوی ارزشمند مسیری برای ورود به رابطه‌ای سالم برای‌مان ایجاد می‌کند؛ مسیری که در آن «بخشش» رمز عبور است. و بعد برای فهمیدن این‌که چطور می‌توانیم ببخشیم و بخشیده شویم به ما کمک می‌کند. دکتر سو جانسن با گزارشات مستندی که ارائه می‌کند رابطه بین سبک‌های د‌لبستگی و بخشش با رضایت زوج‌ها را مورد بحث قرار می‌دهد و تاکید می‌کند که برای پذیرفته شدن باید پذیرفت. او معنایی عمیق بین عشق و هم‌بستگی می‌یابد و برای درک هرچه بهتر آن به ما کمک می‌کند. دکتر سو جانسن اصیل‌ترین مشارکت‌کننده در درمان زوج‌ها در سی سال اخیر است. این کتاب قلب شما را لمس می‌کند، ذهن‌تان را برمی‌انگیزد و به شما را‌هکارهایی عملی ارائه می‌دهد. و در نهایت مخاطب را با این سؤال مواجه می‌کند: عشق ما را به چه چیزی تبدیل می‌کند؟

تمرین‌های زوج‌درمانی هیجان‌مدار (ایجاد رابطه)

  • 260,000 تومان

کتاب حاضر یکی از بهترین منابع پژوهش‌محور زوج‌‌درمانی است که با رویکرد هیجان‌مدار تدوین شده و درمان هیجان‌مدار را به صورتی گسترده و عمیق مورد توجه قرار می‌دهد. نویسنده در این اثر، قلمرو زوج‌درمانی و درمان هیجان‌مدار، موضوع دلبستگی و عشق و مبانی فلسفی آن، نظریه تغییر، مبانی درمان هیجان‌مدار، خانواده‌درمانی، شیوه‌های مداخله و بالاخره سنجش و ارزیابی همراه با ذکر مورد را به روشنی تبیین می‌کند. مطالعه این کتاب هم برای دانشجویان روانشناسی، مشاوره و روان‌درمانگران و هم متخصصان سلامت روان مفید است.

صفحه‌ی 1