سوزان بوچالتر


تولیدکننده



بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هنردرمانی کاربردی
  • 116,000 تومان
  • با تخفیف: 116,000 تومان
تکنیک‌های هنردرمانی و کاربردها
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان

پرورش و تقویت عزت‌نفس در بزرگسالان (رویکردی التقاطی با هنردرمانی و تکنیک‌های مبتنی بر درمان شناختی رفتاری و رفتاردرمانی دیالکتیکی)

  • 200,000 تومان

در دنیای کنونی کمتر فردی را می‌توان سراغ داشت که در یک یا چند حیطه از زندگی‌اش دچار شکست و ناکامی نشده باشد. یکی از نخستین نشانه‌های شکست در زندگی کاهش و افت عزت‌نفس و احترام به خود است. اگرچه به طور معمول افراد و مخصوصا کسانی که با روانشناسی و آثار مکتوب روانشناسی سروکار دارند، عزت‌نفس و موضوعات مرتبط با آن را ویژه‌ی دوره کودکی می‌دانند، اما بررسی‌ها حاکی از آن است که عزت‌نفس، خاص و منحصر به دوران کودکی نیست و در دوره بزرگسالی هم باید به فکر پرورش و تقویت آن بود. کتاب «پرورش و تقویت عزت‌نفس در بزرگسالان» با همین نگرش، ضمن بحث و بررسی مفهوم عزت‌نفس در بزرگسالان، به صورت عملی و علمی و با تلفیق تکنیک رویکردهای شناختی-رفتاری و رفتاردرمانی دیالکتیکی و به شکلی هنربنیان تمرین‌هایی را برای پرورش عزت‌نفس در بزرگسالان و تقویت آن در این دوره از رشد آدمی عرضه می‌کند. نویسنده که متخصص هنردرمانی است در هر فصل کتاب تمرین‌هایی را برای تامین هدف کتاب یعنی تقویت احساس خودآگاهی و عزت‌نفس و احساس ارزشمندی قوی‌تر عرضه کرده است. او مقدمه کتاب خود را با این جمله به پایان می‌برد «احساس خوب عزت‌نفس را می‌توان مهارتی آموختنی دانست که به پرورش و تمرین نیاز دارد و به افراد کمک می‌کند که بهتر از عهده کارهایشان برآیند تا خوشبختی در تمامی مراحل زندگی‌شان افزایش یابد».

هنردرمانی کاربردی

  • 116,000 تومان

آیا هنردرمانگر هستید و در جلسات درمانی با کمبود منابع رو‌به‌رو هستید؟ آیا تاکنون در برخورد با مراجعان گوناگون به این فکر افتاده‌اید که یکی دو روش نابسنده است و نیاز به روش‌های گوناگون دارید؟ آیا هنردرمانگری تازه‌کار هستید و دوست دارید در زمینه‌ی هدایت گفت و گو در جلسات گروه‌درمانی خبره شوید؟ آیا در رویارویی با مراجعان با سنین و بیماری‌های گوناگون به این نتیجه رسیده‌اید که باید دست‌تان در گونه‌های هنردرمانی پر باشد، تا فراخور هر مراجع یا گروه، روش خود را برگزینید؟ اگر حتی پاسخ‌تان یه یکی از این ÷رسش‌ها آری است، این کتاب گزینه‌ی خوبی برای شما خواهد بود.

تکنیک‌های هنردرمانی و کاربردها

  • 160,000 تومان

از دیرباز هنرهای ایرانی از شعر تا معماری و صنایع دستی منعکس‌کننده روحیه و تمایلات مردم بوده است. با وجود اینکه هنر بخش گسترده‌ای از فرهنگ ایرانی را تشکیل داده و می‌توان هنر را به عنوان زبان دوم مردم این سرزمین به شمار آورد اما هنردرمانی به مفهوم کلاسیک و علمی در کشور ما بسیار نوپا و در اول راه قرار دارد. نویسنده این کتاب تکنیک‌ها و روش‌های متنوعی جهت کار با درمان‌جویان در تمامی سنین با تاکید بر موضوع و ابزارهای خاص در یک محیط درمانی را ارائه کرده است. همان‌طور که نویسنده کتاب نیز اشاره کرده است، کتاب «تکنیک‌های هنردرمانی و کاربردها» می‌تواند برای متخصصین مانند مشاوران، مددکاران، روانشناسان، و پزشکان نیز مفید باشد و آنها نیز می‌توانند در کار با بیماران و درمان‌جویان خود از این تکنیک‌ها استفاده کنند.

صفحه‌ی 1