سعيد گل محمدي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آفریده شده‌ایم تا بدرخشیم
  • 33,900 تومان
  • با تخفیف: 33,900 تومان
عطای رویاهایت را به لقایش نبخش
  • 23,900 تومان
  • با تخفیف: 23,900 تومان
در مسیر نیک‌نامی به شیوه سید حمیدرضا محتشمی (بنیان‌گذار مؤسسه مهرورزان پویای ایرانیان)
خودمان نیمه گمشده خودمان هستیم
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
عامل تغییر باش نه قربانی تقدیر (جلدسوم)
  • 7,900 تومان
  • با تخفیف: 7,900 تومان
زیرخاکی
  • 13,000 تومان
  • با تخفیف: 13,000 تومان

آفریده شده‌ایم تا بدرخشیم

  • 33,900 تومان

وقتی جوان بودم، پدرم، داستان فردی را برایم تعریف کرد که چون به نوشیدنی سودا علاقه خاصی داشت، محصولی به نام تری‌آپ وارد بازار کرد و شکست خورد! ولی، دوباره دست به کار شد و نام محصولش را فورآپ گذاشت، این بار هم بازاری پیدا نکرد! بنابراین، اسم نوشیدنی‌اش را به فایوآپ تغییر داد و این بار، تمام سعی و تلاشش را به کار گرفت تا شکست نخورد، ولی باز هم فروش نداشت! از آنجا که هنوز از نوشیدنی سودا لذت می‌برد، یک بار دیگر محصولی به نام سیکس آپ، شانس خود را امتحان کرد؛ این‌بار هم موفق نبود! به کلی این موضوع را کنار گذاشت!

خودت را ارزان نفروش ( داستان‌ها و تمثیل‌های جذاب کوتاه و الهام‌بخش برای خودشناسی و ساختن 1 زندگی شاد و موفق)

  • 45,000 تومان

وقتی ما در تک تک روزهای زندگی‌مان، این پرسش‌ها را از خود بکنیم، و به دنبال پاسخی مناسب برای آن‌ها بگردیم و بکوشیم الگویی مناسب از ارزش‌هایی باشیم که تبلیغ و تجویز می‌کنیم، و خود تغییراتی به وجود آوریم که دوست داریم در دنیا شاهد و نظاره‌گر آن‌ها باشیم، آن‌گاه جهان دستخوش تغییر و تحولی بسیار شگفت، عظیم و زیربنایی می‌شود و صلح، آراستگی و خوشبختی همه جا حاکم خواهد شد. علت این که افرادی می‌دانند که باید تغییری صورت پذیرد، ولی در برابر آن مقاومت می‌کنند این است که تغییر را دردناک از عدم تغییر می‌دانند. برای ایجاد تغییر در هر فرد، از جمله خودتان، باید کار برعکس شود، به طوری که عدم تغییر بسیار دردناک جلوه کند و انجام تغییر،‌ جالب و لذت‌بخش به نظر برسد.

خودت را پیدا کن بقیه چیزها در گوگل هست (داستان‌های کوتاه و الهام‌بخش برای ایجاد تغییر و تحول فردی)

  • 45,000 تومان

شما چطور مایلید زندگی کنید؟ و چطور می‌خواهید این بازی را انجام دهید؟ آیا می‌خواهید در لیگ‌های بزرگ، یا در لیگ‌های کوچک بازی کنید. در دسته‌ی اولی‌ها یا در دسته دومی‌ها؟ آیا می‌خواهید بزرگ بازی کنید یا کوچک؟ انتخاب با شماست. بیشتر مردم بازی کوچک را انتخاب می کنند. چرا؟ اول به خاطر ترس. آن‌ها شکست را با مرگ برابر می‌بینند و حتی از موفقیت بیشتر گریزانند. دوم این که آن‌ها به این خاطر که احساس خوبی ندارند بازی کوچک را انتخاب می‌کنند. آن‌ها احساس بی‌لیاقتی می‌کنند و این احساس را در خود ندارند که به اندازه کافی خوب و مهم هستند، تا تفاوتی واقعی را در زندگی مردم ایجاد کنند. زندگی شما فقط برای شما مهم نیست، بلکه دیگران نیز در آن نقش دارند. زندگی انجام ماموریتی است که به خاطر آن در این زمان و روی این کره خاکی آمده‌اید؛ وجود شما همچون افزودن قطعه‌ای به پازل به دنیا است.

عطای رویاهایت را به لقایش نبخش

  • 23,900 تومان

وقتی به چیزی اعتقاد دارید.، فرمان بی‌چون و چرایی به مغز خود صادر می‌کنید تا واکنشی معین نشان دهد. به عنوان مثال، ممکن است کسی از شما قدری نمک خواسته باشد و شما در حالی که به آشپزخانه می‌رفته‌اید با خود فکر کرده‌اید: «من که جای نمکدان را نمی‌دانیم.» بعد چند قفسه را گشته‌اید و سرانجام گفته‌اید: «نمی‌توانم نمکدان را پیدا کنم.» آنگاه آن کس با اطمینان قدم به داخل آشپزخانه گذاشته و در کنارتان ایستاده است. بعد به چیزی که درست در جلو چشمتان بوده اشاره کرده و گفته است: «این چیست؟» و شما آن وقت متوجه نمکدان شده‌اید! آیا نمکدان، از اول در آنجا بوده است؟ پس چرا آن را ندیده بودید؟ علتش این است که اصلا به وجود نمکدان در آنجا عقیده نداشتید. به محض این که عقیده‌ای را بپذیریم، آن عقیده فرمانروای اعصاب ما می‌شود و نیروی پیدا می کند که می‌تواند قابلیت‌های حال و آتی ما را افزایش دهد یا به نابودی کشاند.

در مسیر نیک‌نامی به شیوه سید حمیدرضا محتشمی (بنیان‌گذار مؤسسه مهرورزان پویای ایرانیان)

  • 39,900 تومان

پیروزی و نیک‌نامی ارثیه پدری هیچ‌کس نبوده و نیست. هر فرد نیک‌نامی برای نام نیک خود کوشیده است و از جان مایه گذاشته است. خصوصیت این انسان‌ها بخشندگی است و آن‌ها «فوت کوزه‌گری» را برای خود نگه نمی‌دارند و برعکس، آن‌را در طبق اخلاص می‌گذارند تا لبخند رضایت و شادمانی را بر لب همگان ببینند. در زندگی هر فرد موفق و نیک‌نام، دست کم یک درس بزرگ برای هر یک از ما وجود دارد که به فراخور زندگی‌مان آن را درمی‌یابیم و به کار می‌بندیم. اکنون مسیری مطمئن با همراهی یک راهنمای با تجربه پیش روی شماست. در مسیر نیک‌نامی نقشه مسیری است که پایان آن روشن است، پس با توکل بر خدا در راهی قدم بگذارید که با نور آموزش و تجربه روشن است نه راهی پر خطر و مبهم و بی راهنما.

خودمان نیمه گمشده خودمان هستیم

  • 20,000 تومان

خودمان نیمه گمشده خودمان هستیم. سرچشمه آن عشق و آرامشی است که از دیگران می‌طلبیم. ما همان نوری هستیم که با آن می‌خواهیم دنیای‌مان را روشن کنیم. همان گنجی هستیم که در جستجوی آنیم و همان مقصدی هستیم که برای رسیدن به آن گام در راه گذاشته‌ایم و رنج سفر را به جان خریده‌ایم. چیزی برای به دست آوردن، جایی برای رسیدن و کسی برای شدن وجود ندارد. خودفریبی اساسا متقاعد کردن دیگران به شخصیتی است که به شما تعلق ندارد، و عدم اعتماد به انگیزه‌های درونی که به شما توصیه می‌کند نقاب از چهره بردارید و از ایفای نقش‌های اجتماعی خودداری کنید. تحت تاثیر خودفریبی از خود احمقی تمام عیار می‌سازید. خواه صادقانه این پسروی را بپذیرید و خواه آن را انکار کنید، هر چه بیشتر خود را اغفال کنید؛ بیشتر دچار ناراحتی و رنج روحی می‌شوید.

عامل تغییر باش نه قربانی تقدیر (جلدسوم)

  • 7,900 تومان

در مسیر یک رنگین‌کمان قدم بردار درمسیر یک آواز به پیش برو وهمه‌چیز در رابطه با تو زیبا خواهد بود برای بیرون آمدن از هر غباری در مسیر رنگین‌کمان راهی وجود دارد اما به یاد بسپار برای ساختن یک رنگین‌کمان هم به آفتاب نیاز است، هم به باران!

نیم کیلو باش ولی مرد باش (اثری دلپذیر و الهام‌بخش برای آنان که می‌خواهند به زبانی ساده به مفاهیمی بلند و عمیق دست یابند)

  • 29,000 تومان

اگر چه در دنیای پر تحول امروز؛ بسیاری از انسان‌ها؛ سازمان‌ها و جوامع در جست و جوی راهکارهای تحول و دگرگونی در ابعاد گوناگون هستند؛ اما مهم‌ترین تحولی که لازم است مورد توجه قرار گیرد؛ بازنگری ویژگی‌ها و خصلت‌های انسانی و متحول شدن انسان‌هاست که متاسفانه آن طور که باید و شاید مورد توجه قرار نمی‌گیرد. کتاب نیم کیلو باش؛ ولی مرد باش راهنمای مناسبی است برای آنان که می‌خواهند به بسیاری از صفات انسانی و خصوصیات انسان سالم از لحاظ اخلاقی و رفتاری توجه داشته باشد.

زیرخاکی

  • 13,000 تومان

بعضی از کتاب‌ها برای ما قصه می‌گویند تا بخوابیم و بعضی دیگر قصه می‌گویند تا ما بیدار شویم! باشکوه‌ترین رنج برای آدمی، رنج شکستن پوسته‌ای است که گنج خود بودن را در خود او پنهان کرده است.

نیم کیلو باش ولی عاشق باش (داستان‌ها و جملات الهام‌بخش برای افروختن شعله‌های عشق و محبت در زندگی زناشویی)

  • 13,900 تومان

مردی زنی را خواست. پیش از آن که زن به خانه شوهر آید، او را آبله بر آمد و یک چشم وی نابینا شد. مرد نیز چون آن را بشنید، گفت: (مرا چشم درد آمد.) پس از آن گفت: (نابینا شدم.) آن زن بمرد، مرد چشم باز کرد. گفتند: (این چه حال است؟) گفت: (خویش را نابینا ساختم تا آن زن از من اندوهگین نشود.) گفتند: (تو از همه جوانمردان پیشی گرفتی.)

از کوتهی توست که دیوار بلند است (داستان‌هایی دلپذیر و الهام‌بخش برای آنان که می‌خواهند به زبانی ساده به مفاهیمی عمیق دست یابند)

  • 21,900 تومان

بعضی از کتاب‌ها برای ما قصه می‌گویند تا بخوابیم، و بعضی دیگر قصه می‌گویند تا ما بیدار شویم. پشتکار جادو می‌کند فروشنده جوان سرانجام برای کار در دفتر رئیس پذیرفته شد. رئیس به او گفت: «ای جوان! تو باید خوشحال باشی که من تو را در این جا پذیرفته‌ام. تا قبل از تو پنج فروشنده را رد کرده‌ام.» فروشنده جوان گفت: «می‌دانم قربان. من هر پنج تای آن‌ها بوده‌ام!»

صفحه‌ی 1