ست گادين


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سرقت رویاها (مدرسه برای چیست)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
الفبای چیرگی (موفقیت جایی خارج از کنج عافیت منتظر ماست الفبای پیروزی در همه مراحل زندگی)
تمرین (راه و رسم ارائه کار خلاقانه)
  • 164,000 تومان
  • با تخفیف: 164,000 تومان
مهره کلیدی (آیا می‌توان به راحتی جایگزینی برای‌تان یافت)
این است بازاریابی
  • 245,000 تومان
  • با تخفیف: 245,000 تومان
گاو بنفش (کسب و کار خود را با چشمگیر بودن تغییر دهید)
فریب ایکاروس
  • 64,000 تومان
  • با تخفیف: 64,000 تومان
این است بازاریابی (به چشم نمی‌آیید مگر چشم دیدن پیدا کنید)
گاو بنفش
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
شیب (کتاب کوچکی که به شما آموزش می‌دهد چه زمانی کار را رها کنید یا به آن بچسبید)
فریب ایکاروس (چقدر بلندپرواز هستید)
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
همه بازاریاب‌ها دروغ می‌گویند
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان

سرقت رویاها (مدرسه برای چیست)

  • 150,000 تومان

مدرسه برای چیست؟ این بیانیه هزاران گفت‌و‌گو را برانگیخته است. گفت‌و‌گوهایی که مدت‌ها منتظرش بودیم. ما پول، زمان و انرژی صرف می‌کنیم و فرزندانمان را به مدت یک دهه یا بیشتر به تحصیل وامی‌داریم. چرا؟ ما فرهنگ و اقتصادمان را حول آموزش ساخته‌ایم، اما هرگز درنگ نکرده‌ایم تا بپرسیم چرا. در این نطق پرشور برخط طولانی و صمیمانه (و سخنرانی تداکس همراه با آن) نویسنده محبوب، ست گادین، ما را به چالش می‌کشد تا عمیقا، به چیزی که ساخته‌ایم و کاری که باید در آینده انجام دهیم، بیندیشیم. حالا این نطق پرشور به شکلی ساده که می‌توان با دیگران به اشتراک گذاشت برای اولین بار در دسترس ماست و همراه آن اطلاعاتی درباره یکی از موفق‌ترین برنامه‌های گادین در اختیارمان قرار گرفته که مثالی است از اینکه چگونه می‌توانیم بهتر عمل کنیم. بیش از چهارمیلیون نسخه دیجیتال در سراسر جهان توزیع شده که به گفت‌و‌گوهایی اساسی بین آموزگاران، دانش‌آموزان و والدین منجر شده است. حالا نوبت شماست.

الفبای چیرگی (موفقیت جایی خارج از کنج عافیت منتظر ماست الفبای پیروزی در همه مراحل زندگی)

  • 55,000 تومان

کتاب الفبای چیرگی نوشتۀ ست گودین، کتابی کم‌حجم اما حاوی پیام‌هایی قدرتمند برای بزرگسالانی است که می‌خواهند شگفتی بیافرینند. ظاهر این کتاب شبیه کتاب‌های کودکان است چون نویسنده باور دارد بهترین راه برای انتقال مفاهیم، بازگشت به کودکی است. همچنین، نکته‌هایی را که در کودکی می‌آموزیم حتی در بزرگسالی نیز فراموش نمی‌کنیم. به همین دلیل الفبای چیرگی با زبانی ساده و تصاویر جالب می‌کوشد مفاهیم پیچیده و ارزشمندی را آموزش دهد.

تمرین (راه و رسم ارائه کار خلاقانه)

  • 164,000 تومان

خلاقیت رویداد نیست که یک بار رخ دهد و تمام شود چیزی است که همواره انجامش می دهیم از خود گذشتگی و پا گذاشتن روی نفس در رقصی بی پایان است (انجام دادن کار سخاوتمندانه‌ای که شاید نتیجه ندهد) ما هم می توانیم تمرینی را در پیش بگیریم.

مهره کلیدی (آیا می‌توان به راحتی جایگزینی برای‌تان یافت)

  • 84,000 تومان

منظور از مهره کلیدی شخصی است که صرف نظر از نوع کاری که انجام می‌دهدء نمی‌توان به راحتی جایگزینی برایش یافت. او معتقد است مهم‌ترین عاملی که سبب می‌شود اشخاص سالیان سال مشاغل خشک و بدون انعطاف را تحمل کنندء ترس است. ترس از اینکه خودمان برای زندگی‌مان نقشه بکشیم و شکست بخوریم. در حقیقت ما شغل‌های معمولی را ترجیح می‌دهیمء چون می‌ترسیم مسئولیت تصمیم ها و کارهای خود را بر عهده بگیریم. این ترس از همان ابتدای کودکی توسط والدین و بعدها توسط نظام آموزشی به اشتباه در وجود ما نهادینه شده است. پس این کتاب را بخوانید تا از پیله عادت‌ها و باورهای اشتباهی که به دور خود تنیده‌اند خارج شوید.

این است بازاریابی

  • 245,000 تومان

شاید کمتر کسی را بتوان یافت که در حوزه بازاریابی فعال باشد و با نوشته‌های «ست گادین» آشنا نباشد. سادگی در عین انتقال عمیق‌ترین مفاهیم بازاریابی و توسعه کسب و کار فصل مشترک تمام آثار وی است. کتاب حاضر جدیدترین اثر «ست گادین» است که به مفاهیم کلیدی و اشتباهای رایج در توسعه کسب و کارها در اقدامات بازاریابی پرداخته و با بیانی شیوا به بررسی زوایای پنهان این موضوع اشاره دارد. در ترجمه کتاتب حاضر تلاش شده تا ضمن پایبندی به محتوای کتاب، مفهوم‌سازی آن تا حد ممکن برای خواننده قابل درک باشد. اگر سخنران حرفه‌ای در حوزه‌های بازاریابی هستید، اگر صاحب کسب و کاری هستید که بازاریابی برای شما چالشی جدی شده است، اگر دانشجو و مدرس بازاریابی هستید و اگر علاقه‌مند به ورود به دنیای کسب و کار و بازاریابی هستید، این کتاب برای شما نوشته شده است.

گاو بنفش (کسب و کار خود را با چشمگیر بودن تغییر دهید)

  • 115,000 تومان

جهان پرمصرف امروز، دیگر تمام قله‌های بازاریابی را درنوردیده و به نقطه‌ای رسیده که دیگر نه تنها تبلیغات تلویزیونی روی سطح فروش اثر نمی‌گذارد، بلکه حتی مردم را از مصرف این کالاها رویگردان می‌کند. در این میان، تنها راهکار باقی‌مانده، تولد گاو بنفش است. آیا گاو بنفش را تاکنون دیده‌اید؟ آیا این موجود متفاوت و منحصر به فرد را می‌شناسید؟ آیا می‌دانید برای رونق کسب و کار خود چگونه گاو بنفش متولد می‌شود؟ پاسخ تمامی این پرسش‌ها در دستان شماست...خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

فریب ایکاروس

  • 64,000 تومان

هیچ چیز از رویاهای تحقق‌نیافته غم‌انگیزتر نیست. پرواز نزدیک به خورشید ارزش سقوط را دارد. بهای شکست در برابر بهای دست به کار نشدن عددی حساب نمی‌شود. لذت پرواز فقط به افرادی می‌رسد که جرات پریدن داشته باشند.

این است بازاریابی (به چشم نمی‌آیید مگر چشم دیدن پیدا کنید)

  • 186,000 تومان

می‌دانیم که بازاریابی نتیجه‌بخش است، ولی چگونه؟ بازاریابی قولی است که وعده‌ی تغییر می دهد. اما قول من چیست؟ قول می‌دهم نظرتان را درباره‌ی بازاریابی تغییر دهم تا بتوانید مشکل بازاریابی‌تان را حل کنید.

گاو بنفش

  • 35,000 تومان

انتخاب با شماست که کاملا در کانون توجهات باشید یا نامرئی. این نظر »ست گادین» است که شما یا «گاو بنفش» هستید یا نیستید؛ یعنی یا متمایزید یا دیده نخواهید شد. کمتر نویسنده‌ای در سال‌های اخیر، تاثیر و محبوبیت «ست گادین» را داشته است. او کتاب‌های زیادی در حوزه موفقیت در کسب و کار، به ویژه بازاریابی نوشته است. «گادین» را با طرز فکر متفاوتش می‌شناسند. مخالفان و موافقان بی‌شماری دارد و همین تجربه شخصی را در کتاب‌هایش نیز می‌توانید ببینید. در این کتاب، «ست گادین» از چرایی و چگونگی تمایز سخن می‌گوید و با بیان مثال‌های واقعی از برندهای جهانی، این مسئله را باز می‌کند: استارباکس، جت بلو، اپل و شرکت‌هایی نظیر آن‌ها چه چیزی دارند که شما ندارید؟ بیان تجربه‌های واقعی به جذاب‌تر شدن این کتاب کمک کرده است. او افراد را تشویق می‌کند نگاه دوباره‌ای به کسب و کار خود بیندازند و در بازاریابی خود ببینند چه چیزی درباره محصول‌شان بیان می‌کنند...

شیب (کتاب کوچکی که به شما آموزش می‌دهد چه زمانی کار را رها کنید یا به آن بچسبید)

  • 50,000 تومان

برخلاف باور عموم، افراد موفق نیز گاهی کارهایشان را نصفه و نیمه رها می‌کنند؛ اما با این تفاوت که آن‌ها در زمان مناسب، از رفتارهای نامناسب دست برمی‌دارند. با وجود این، اگر راهکارهایی را بیاموزید تا دیگران را با هدف موفقیت خودتان به رها کردن کارهایشان تشویق کنید. احتمال بیشتری دارد که آن‌ها را شکست دهید و خودتان در شیب موفقیت بیفتید. پس با اثر حاضر همراه شوید...

فریب ایکاروس (چقدر بلندپرواز هستید)

  • 49,000 تومان

ست گادین در الهام بخش‌ترین کتاب خود (فریب ایکاروس)، خوانندگان را به چالش می‌کشد تا شجاعت پیدا کنند و با کار خود به عنوان نوعی هنر برخورد کنند. شاید افسانه ایکاروس را شنیده باشید. پدر ایکاروس برای او بال‌هایی از جنس موم و پر ساخت و به او گفت تا بیش از حد نزدیک به خورشید پرواز نکند؛ ایکاروس این هشدار را نادیده گرفت و موم‌ها آب و بال‌ها جدا شدند و ایکاروس به سرنوشت شوم خود دچار شد. درس این افسانه: جانب احتیاط را رعایت کن و به حرف افراد متخصص گوش کن. اما پدر ایکاروس به او هشدار داده بود تا از پرواز در ارتفاع کم نیز خودداری کند، زیرا آب دریا قدرت پرواز بال‌هایش را می‌گرفت. پرواز کردن بیش از حد در ارتفاع کم حتی خطرناک‌تر از پرواز کردن بیش از حد در ارتفاع بالاست، زیرا به طور فریبنده‌ای احساس امنیت می‌دهد....

همه بازاریاب‌ها دروغ می‌گویند

  • 55,000 تومان

در این کتاب شما با سرزمین عجایب داستان‌سرایی در بازاریابی آشنا می‌شوید و تلفیقی جذاب و موشکافانه از بازاریابی و روانشناسی را با بیانی ساده و قابل فهم می‌خوانید. نگرش بسیار عمیق، هوشمندانه و بیان روان نویسنده در بازتعریف آنچه مارکتینگ می‌نامیم، می‌تواند دریچه‌ای بگشاید بر فهم خواننده از مفهوم بازاریابی، برند، بازارسازی، بازارداری و فروش ایده‌ها، کالاها و خدمات..

1  صفحه‌ی 1