ست استيونز ديويد ويتس


تولیدکننده



بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
به ندای درونت اعتماد نکن (راهنمای رسیدن به خواسته‌ها با استفاده از داده‌ها)
همه دروغ می‌گویند
  • 159,000 تومان
  • با تخفیف: 159,000 تومان
همه دروغ می‌گویند
  • 215,000 تومان
  • با تخفیف: 215,000 تومان

به ندای درونت اعتماد نکن (راهنمای رسیدن به خواسته‌ها با استفاده از داده‌ها)

  • 120,000 تومان

ازدواج، تربیت فرزند، موفقیت ورزشی، ثروتمند شدن، کارآفرینی، داشتن شانس و گرفتن تصمیم‌های مهم، خیلی سخت است. ما معمولا برای انجام این کارها از خانواده و دوستان مشاوره می‌خواهیم، سعی می‌کنیم از توصیه‌های گیج کننده «کارشناسان» در فضای آنلاین سردربیاوریم یا شاید هم یک کتاب خودیاری بخوانیم. اما در نهایت، تمام تصمیمات حیاتی زندگی را با تکیه بر حس غریزه می‌گیریم. حالا اگر کتاب به ندای درونت اعتماد نکن به ما بگوید که غریزه نه تنها دچار سوگیری و غیرقابل پیش‌بینی است، بلکه در اغلب موارد اشتباه می‌کند، جوابمان چیست؟ نویسنده در این کتاب، به ما می‌آموزد که به جای تکیه بر غریزه و ندای درون، با استفاده از داده‌های علمی به خواسته‌های خود برسیم. ارتباط بین کتاب «همه دروغ می‌گویند» و کتاب به ندای درونت اعتماد نکن این است که کتاب حاضر هم درباره استفاده از داده‌ها برای پرده‌برداری از رازهای زندگی مدرن است. اما این کتاب کاربردی‌تر است و تمرکز آن به جای کشف جنبه‌های تصادفی زندگی مدرن، روی خودسازی معطوف است.

همه دروغ می‌گویند

  • 159,000 تومان

اینترنت چقدر می‌تواند خود واقعی ما را بشناسد؟ با مطالعه داده‌های گوگل چه چیزهایی می‌شود درباره رفتار آدم ها یاد گرفت؟ این کتاب درباره این است که این همه اطلاعاتی که گوگل و شرکت‌های مشابهش از مردم جمع می‌کنند به چه دردی می‌خورد و چه چیزهای جالب و مهمی درباره عادات و رفتارها و روحیات انسان‌ها نشان می‌دهند. حرف اصلی کتاب این است که ما به همه دروغ می‌گوییم به جز گوگل. مثلا اگر شما نیمه شب با درد و سوزش معده بیدار شوید ممکن است درباره درد چیزی به شریک یا والدین‌تان نگویید، ولی به احتمال زیاد از گوگل می‌پرسید که چنین دردی نشانه چه چیزی می‌تواند باشد. این اطلاعات دقیق‌تر و صادقانه‌تر از هر نظرسنجی‌ای هستند و می‌توان از آن‌ها استفاده کرد و مثلا فهمید کسانی که امروز درمان سرطان معده را گوگل می‌کنند شش ماه پیش در گوگل دنبال چه چیزی بوده‌اند. شاید اصلا با این کار توانستیم کسانی را که در معرض این بیماری هستند زودتر پیدا کنیم و شانس درمان‌شان را بالا ببریم...

همه دروغ می‌گویند

  • 215,000 تومان

کتاب همه دروغ می‌گویند درباره کلان داده‌ها و ریزداده‌ها بحث می‌کند. اینکه چطور می‌شود از این داده‌ها برای بهبود زندگی آدم‌ها استفاده کرد. به جز ایده مرکزی کتاب که جذاب است فصل‌های مختلف پر از مثال‌ها و داستان‌های جالب هستند که هم ذهن را نسبت به موضوع و دامنه گسترده‌اش روشن می‌کند و هم کمک می‌کند حرف اصلی کتابی راحت‌تر فهمیده شود و بهتر در ذهن بماند.

صفحه‌ی 1