سايمون سينك ديويد ميد و پيتر داكر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چرای خود را بیابید (راهنمای عملی برای کشف خود و تیمتان)
با چرا شروع کنید (رهبران بزرگ چگونه الهام‌بخش دیگران می‌شوند)
رهبران آخر از همه می‌خورند
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان

چرای خود را بیابید (راهنمای عملی برای کشف خود و تیمتان)

  • 149,900 تومان

«با چرا شروع کنیم» میلیون‌ها خواننده را رهنمون شده تا دوباره به هر آنچه در زندگی شخصی‌شان انجام می‌دهند، فکر کنند‎؛ به شغلشان و سازمانشان. و حال «چرای خود را بیابید»، از همان جایی شروع می‌شود که با چرا شروع کنیم، تمام شده. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چطور بینش‌های قدرتمند سایمون سینک را به کار ببرید که بتوانید انگیزه‌ بیشتری برای کارتان داشته باشید و به اطرافیانتان انگیزه بدهید و الهام‌بخش آنها باشید. من بر این باورم که کامیابی یک حق است و نه یک امتیاز. همه ما استحقاق این را داریم که صبح با انگیزه رفتن به سر کار از خواب بیدار شویم، سر کار احساس امنیت کنیم و در بازگشت به خانه در پایان روز رضایت داشته باشیم. دستیابی به این رضایت با درک دقیق اینکه «چرا» کاری را می‌کنیم که به آن مشغولیم، کلید می‌خورد. وقتی «با چرا شروع کنیم» در سرتاسر جهان پخش شد، تعداد بی‌شماری از خوانندگان سوال مشابهی از من پرسیدند‎:‎ چطور می‌توانم با چرا شروع کنید را در شغل، تیم، شرکت یا سازمان غیر‌دولتی‌ای که در آن هستم، به کار ببرم؟ به همراه دو نفر از همکارانم، پیتر داکر و دیوید مید، این راهنمای گام‌به‌گام و عملی را برای کمک به شما که بتوانید «چرای» خود را بیابید، تهیه کردیم. با تمرینات دارای جزئیات، مثال‌ها و گام‌های عملی برای هر مرحله از فرایند، کتاب چرای خود را بیابید می‌تواند به شما کمک کند تا برای بسیاری از دغدغه‌های مهم‌تان جواب پیدا کنید؛ مثل: . چه کنم اگر «چرای» من کاملا شبیه «چرای» رقیبم است؟ . آیا می‌توانم بیش از یک «چرا» داشته باشم؟ . اگر کارم با «چرا»یم همخوانی ندارد، باید چه کنم؟ . اگر تیم من نتوانند بر روی «چرا»یمان توافق کنند، باید چه کنیم؟ خواه برای اولین‌بار سرکار رفته‌اید یا یک تیم را هدایت می‌کنید یا مدیرعامل شرکت خودتان هستید، تمرینات این کتاب، شما و همکارانتان را در مسیر موفقیت و رضایت طولانی‌مدت هدایت می‌کند. از اینکه به ما پیوستید از شما ممنونم؛ به این ترتیب، می‌توانیم با هم برای ساختن دنیایی کار کنیم که در آن افراد بیشتری با «چرا» شروع می‌کنند.

چرایی خود را پیدا کنید (راهنمای عملی برای کشف هدف خود و تیم‌تان رفیق شفیق کتاب با چرا شروع کنید چرایی خود را پیدا کنید)

  • 144,000 تومان

شاید چیزی به شما می‌گوید این هم مثل باقی کتاب‌هاست. اما این روزمرگی‌تان است که از ترس تغییر لب به سخن گشوده است. اگر می‌خواهید از بند آن رها شوید و برای تأثیرگذاری در این دنیا، نقش‌تان را در آن پیدا کنید، به پیش بروید و این کتاب را بخوانید.

با چرا شروع کنید (رهبران بزرگ چگونه الهام‌بخش دیگران می‌شوند)

  • 186,000 تومان

ممنون که منو برداشتی و کنجکاوی که می‌خوام چی بهت یاد بدم. قرار نیست فرمول موفقیت یه شبه رو بهت بگم، قرارم نیست بگم چطوری موشک هوا کنی، فقط می‌خوام بهت بگم چطور می‌تونی با کشف چرایی، کاری رو که عاشقش هستی به بهترین شکل انجام بدی که شاید اون کار موشک هوا کردن باشه! مطمئنم بعد از خوندن من، هر کتابی که بخوای برداری و بخونی، می‌دونی برای چی برش داشتی.

رهبران آخر از همه می‌خورند

  • 22,000 تومان

مدیر یا رهبر؟ در عصر حاضر، این مهم‌ترین چالش در اداره سازمان‌هاست نقش مدیران هر روز کم‌رنگ‌تر می‌شود و نیاز سازمان‌ها به رهبران روز به روز فزونی می‌یابد. این کتاب تحقیقی جامع و ارزشمند در مقوله رهبری است. رهبران کسانی هستند که به سوی ناشناخته‌ها می‌شتابند. آن‌ها از علایق خود چشم‌پوشی می‌کنند و ما را به سمت آینده سوق می‌دهند. رهبران، ابتدا خواسته‌های خود را قربانی می‌کنند تا ما را به خواسته‌هایمان برسانند و آن‌ها هرگز خواسته‌های ما را برای رسیدن به خواسته‌های خودشان قربانی نمی‌کنند. این است معنای رهبر بودن، ما پشت سر آن‌ها گام خواهیم برداشت و بی‌وقفه تلاش خواهیم کرد تا آرمان‌هایشان را محقق سازیم و خود را با افتخار دنباله‌رو آن‌ها بنامیم.

رهبران آخر غذا می‌خورند (چرا بعضی از گروه‌ها می‌توانند با هم همکاری کنند و بعضی‌ها قادر به این کار نیستند)

  • 338,000 تومان

هیچ سازمانی در خلال بحران، خود به خود مدیریت نمی‌شود. همیشه بحران موجود را رهبر برطرف کرده است. موفقیت یا شکست سازمان به کمالات و فضیلت‌های رهبری بستگی دارد، نه به فراست و تیزهوشی مدیریت.

صفحه‌ی 1