سارا مك نامارا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روانشناسی شادی در جوانان (راه‌های غلبه بر اضطراب برای کمک به جوانان)
شاد و دور از استرس ( راه‌های غلبه بر اضطراب برای کمک به جوانان )
  • همراه با تخفیف
راهنمای عملی گروه‌درمانی مدیریت استرس برای جوانان

روانشناسی شادی در جوانان (راه‌های غلبه بر اضطراب برای کمک به جوانان)

  • 39,500 تومان

امروزه در بیشتر کشورها توجه زیادی به افزایش سطح اضطراب در بین جوانان شده است. خودکشی‌ها ، سواستفاده جنسی، افسردگی، نگرانی و بی نظمی غذایی ، همه مربوط به اضطراب می‌شوند و جوانان بیشتر از گذشته مشکلات اجتماعی و روحی- روانی را تجربه می‌کنند. راه‌های غلبه بر اضطراب، راهنمای مهم و ضروری برای کمک به نوجوانان است تا اضطراب در زندگی‌ایشان را چه در مدرسه و چه در خانه به حداقل برسانند. سارا مک نامارا، نصایح، اطلاعات و تکنیک‌های فکری و جسمانی راه‌های غلبه بر اضطراب، مهارتهای مطالعه، تنظیم وقت، مهارتهای برقراری ارتباط، غلبه کردن بر استرس و نگرانی و بالا بردن عزت نفس و اعتماد به نفس را مطرح می‌کند. این کتاب، مطالب بسیار ارزشمند و خواندنی را به کسانی که با نوجوانان کار می‌کنند نشان می‌دهد. سارا مک نامارا در حوزه سلامت ذهن نوجوانان و جلوگیری از اضطراب، در موقعیت‌های زیادی مانند روانشناسی بالینی، عضو تحقیق شورای مدیران دانشکده و.... فعالیت می‌کند

شاد و دور از استرس ( راه‌های غلبه بر اضطراب برای کمک به جوانان )

  • 5,700 تومان

امروزه در بیشتر کشورها توجه زیادی به افزایش سطح اضطراب در بین جوانان شده است. خودکشی‌ها، سوء‌استفاده‌ی جنسی، افسردگی، نگرانی و بی‌نظمی غذایی، همه مربوط به اضطراب می‌شوند و جوانان بیشتر از گذشته مشکلات اجتماعی و روحی روانی را تجربه می‌کنند. راه‌های غلبه بر اضطراب، راهنمای مهم و ضروری برای کمک به نوجوانان است تا اضطراب در زندگی‌شان را چه در مدرسه و چه در خانه به حداقل برسانند. سارا مک نامارا، نصایح، اطلاعات و تکنیک‌های فکری و جسمانی راه‌های غلبه بر اضطراب، مهارت‌های مطالعه، تنظیم وقت، مهارت‌های برقراری ارتباط، غلبه کردن بر استرس و نگرانی و بالا بردن عزت نفس و اعتماد به نفس را مطرح می‌کند. این کتاب، مطالب بسیار ارزشمند و خواندنی را به کسانی که با نوجوانان کار می‌کنند نشان می‌دهد. سارا مک نامارا در حوزه‌ی سلامت ذهن نوجوانان و جلوگیری از اضطراب، در موقعیت‌های زیادی مانند روانشناسی بالینی، عضو تحقیق شورای مدیران دانشکده و ... فعالیت می‌کند.

راهنمای عملی گروه‌درمانی مدیریت استرس برای جوانان

  • 95,000 تومان

امروزه استرس در جوانان به طریقه هشداردهنده‌ای در حال افزایش است. تمام کسانی که با جوانان سروکار دارند به این مسئله گواهند که فشار زندگی در این سنین افزایش می‌یابد، بدون اینکه منابع حمایتی در دسترس و کافی برای آن‌ها وجود داشته باشد. محوریت این کتاب حاصل نتایج تحقیقات و تجربیات چندین ساله دکتر مسعود جان‌بزرگی در ایران، که بر روی بیش از 2000 نفر به صورت گروهی آموزش تنش‌زدایی و تنظیم سبک زندگی در دانشگاهها و مراکز مشاوره انجام شده.

صفحه‌ی 1