زويي مك كي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زندگی زیبا پیش روی شماست
  • 21,000 تومان
  • با تخفیف: 21,000 تومان
از آنچه فکر می‌کنی شجاع‌تری (ریشه‌های عدم اعتماد به نفس را بشناسید)
رهایی از افکار سمی با منظم کردن ذهن
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان

زندگی زیبا پیش روی شماست

  • 21,000 تومان

هدف این کتاب کمک به شماست تا بتوانید عمیق‌تر بیندیشیدء باورهای کنونی‌تان را زیر سوال ببرید و استعدادهای نهانی را که در لایه‌های زیرین ذهن خودآگاهتان پنهان شده است کشف کنید و در نهایت بتوانید به اهداف بزرگی که در سر دارید برسید. همچنین پس از خواندن کتاب می‌توانید ویژگی‌های مثبت شخصیت خود را پیدا کنید و با روشی هوشمندانه‌تر شکاف‌های ذهنی‌تان را پر کنید. تمام فصل های این کتاب شامل تمرین‌هایی است که سبب بهتر و زیبا شدن زندگی‌تان می‌شود.

از آنچه فکر می‌کنی شجاع‌تری (ریشه‌های عدم اعتماد به نفس را بشناسید)

  • 50,000 تومان

آیا هنگام صحبت با دیگران دست‌هایتان خیس عرق می‌شود؟! به محض ورود به یک جمع قلبتان تندتر می‌زند؟! از حضور در هر محفلی مضطرب می‌شوید؟! برای هر کاری، حتی خلاف میل قلبی خود، پیش‌قدم می‌شوید تا رضایت و خشنودی اطرافیان را به‌دست آورید؟! نگران هستید که از دید دیگران نالایق به نظر برسید؟! با پرخاشگری و فرافکنی سعی می‌کنید بر این احساس خود سرپوش بگذارید؟ کاستی‌ها و نقاط ضعف خود را انکار می‌کنید؟! به نظرات و راهنمایی‌های دیگران بی‌توجهی می‌کنید، چون خود را عاقل‌تر می‌پندارید؟! در این کتاب، پاسخ این‌گونه پرسش‌ها و راه‌کارهایی ساده برای رفع آن‌ها را می‌یابید.

رهایی از افکار سمی با منظم کردن ذهن

  • 110,000 تومان

ما مسئول افکار خودمان هستیم. واکنش ما به شرایط مختلف، نتیجه‌ی باورها، نگرش‌ها و عادت‌های ماست. افکار ما همچنین روی سلامتی، روابط و امور مالی‌مان تاثیرگذار است. اگر آنچه را که می‌بینیم یا تجربه می‌کنیم دوست نداریم، پس باید دریچه‌ی نگاهمان را نسبت به آن تغییر دهیم. این کتاب راهکارهایی را به زبان ساده ارائه می‌کند که با به‌کار بستن آنها می‌توانیم از شر افکار سمی که انرژی روانی‌مان را کاهش می‌دهند، رها می‌شویم و از موانع به عوان فرصتی برای پیشرفت استفاده کنیم.

صفحه‌ی 1