ريچارد تمپلر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قوانین تفکر
  • 299,900 تومان
  • با تخفیف: 299,900 تومان
اصول طلایی زندگی (قواعد موفقیت و خوشبختی در همه عرصه‌های زندگی)
قوانینی که باید شکست (100 قانونی که باید بشکنید تا به اهداف واقعی خود دست یابید)
اصول فرزندپروری
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
قوانین زندگی
  • 54,000 تومان
  • با تخفیف: 54,000 تومان
مراقبت از بدن در محل کار و زندگی
  • 13,000 تومان
  • با تخفیف: 13,000 تومان
100 قاعده زندگی (اصول زندگی بهتر شادتر و موفق‌تر)
چگونه کمتر خرج کنیم بدون اینکه احساس بدبختی کنیم
چگونه بدون تلاش سخت کارها را انجام دهیم
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
اصول تربیت فرزند
  • 7,000 تومان
  • با تخفیف: 7,000 تومان
قوانین عشق (راهکارهای رسیدن به روابطی شاد و رضایت بخش)
100 قانون طلایی برای کسب ثروت
  • 17,500 تومان
  • با تخفیف: 17,500 تومان

قوانین تفکر

  • 299,900 تومان

مجموعه قوانینی برای اینکه خودتان بتوانید هوشمندانه‌تر، خردمندانه‌تر و شادتر فکر کنید. آیا دوست ندارید یکی از متفکران مسلم این دنیا باشید؟ شاید به حال دیگران غبطه بخورید که بهترین ایده‌ها را دارند، هوشمندانه‌ترین تصمیم‌ها را می‌گیرند، خلاقانه مشکلات را حل می‌کنند و همیشه به زندگی نظر مثبت دارند. آیا چیزی هست که آن افراد می‌دانند، ولی بقیه ما نمی‌دانیم؟ آیا چیزی هست که همه ما می‌توانیم یاد بگیریم؟ جواب این پرسش‌ها «بله» است. ما به قوانین تفکر نیاز داریم. این قوانین اصول هدایت‌کننده‌ای هستند که به شما نشان می‌دهند چگونه تصمیم‌های خردمندانه بگیرید، از تعلل و طفره رفتن دست بردارید، بدانید چه مواقعی باید سازگار و انعطاف‌پذیر باشید، از اشتباهات اجتناب کنید، گزینه‌های دیگر را پیدا کنید، با دیگران هم‌فکری کنید، از وسواسی بودن درباره کارها بپرهیزید، ذهن‌تان را فعال نگه‌دارید، خلاق‌تر باشید و افکار شاد و سالم داشته باشید...

اصول طلایی زندگی (قواعد موفقیت و خوشبختی در همه عرصه‌های زندگی)

  • 185,000 تومان

کتاب «اصول طلایی زندگی» دقیقا به‌مثابه قرص جادویی است که در دلش اسرار بی‌نظیری از ابعاد مختلف زندگی را پنهان کرده است. این کتاب پرده از اسرار رسیدن به خوشبختی و کامیابی در جنبه‌های مختلف زندگی از جمله روابط عاطفی، فرزندپروری، مدیریت و مسیر شغلی، کسب ثروت و ... برمی‌دارد و نیز اصولی که لازم است بی‌واهمه و بدون ترس زیر پا گذاشته شوند را به خواننده گوشزد می‌کند. در نتیجه شما می‌توانید با مطالعه «اصول طلایی زندگی» که چکیده برترین مشاهدات و توصیه‌های نویسنده طی 25 سال است و با به‌کارگیری توصیه‌های او، از ارتکاب بسیاری از اشتباهات و عملکردهای ناکارآمد در زندگی، بپرهیزید و طعم خوشبختی و شادکامی را بیش از پیش بچشید.

قوانینی که باید شکست (100 قانونی که باید بشکنید تا به اهداف واقعی خود دست یابید)

  • 270,000 تومان

این زندگی متعلق به شماست؛ چرا نباید به سبک خودتان زندگی کنید؟!

اصول فرزندپروری

  • 170,000 تومان

بعضی از والدین در فرزندپروری تبحر دارند. به نظر می‌رسد که آنان به رغم موقعیت دشوار و سخت سخنان و رفتار درستی را که باید انجام دهند و بگویند می‌دانند. ظاهرا این قبیل پدر و مادرها توانایی ذاتی و غریزی برای تربیت بچه‌ها متعادلء دارای اعتماد به نفس و شاد را دارند. آیا آنان چیزی می‌دانند که ما نمی‌دانیم؟ چیزی که می‌توانیم آن را یاد بگیریم؟ پاسخء یک بله جانانه است. آنان اصول فرزندپروری رامی‌دانند. کتاب «اصول فرزندپروری» به هر چیزی در جا خود می‌پردازدء با ارایه راهکاری به شما هدایت و کنترل می‌آموزد و فرزندتان در مسیر تبدیل شدن به بزرگسالی موفق و مستقل قرار می‌گیرد.

قوانین زندگی

  • 54,000 تومان

آنچه در این کتاب خواهید یافت معرفتی عمومی، قدیمی و نیکوست. هیچ‌چیز در این کتاب نیست که شما آن را ندانید. این کتاب یک مکاشفه نسیت، فقط یک یادآوری است تا به شما یادآوری کنید قوانین زندگی در این جهان بدیهی و ساده‌اند،‌ پس آن‌ها را به کار گیرید؛ زیرا کارسازند. این کتاب تنها راجع به احساس درونی شماست؛ اینکه چطور بر اطرافیان تاثیر می گذارید، چگونه دوست، همسر، پدر یا مادری هستید، چه تاثیری بر جهان دارید و چه اثری از خود بر جای می‌گذارید. همه ما خود هر روز انتخاب می‌کنیم فرشته‌خو باشیم یا حیوان‌صفت. قوانین زندگی به شما کمک می‌کند تا فرشته‌خو باشید، ولی این امر اجباری نیست.

مراقبت از بدن در محل کار و زندگی

  • 13,000 تومان

اخیرا شرکت‌های زیادی متوجه شده‌اند که بهبود سلامت نیروی کار یک سرمایه‌گذاری مالی مناسب است. به واقع هم همین طور است و هدف این کتاب هم دقیقا همین می‌باشد: بهبود سلامتی و مراقبت از بدن. البته ملاحظاتی وجود دارند که فراتر از مسائل مالی هستند. این کتاب رویکردی، دو سویه به بحث سلامتی و مراقبت از بدن دارد. در اولین رویکرد به امکان صرفه‌جویی‌های مالی و حصول کارایی بهتر با حفظ و مراقبت از سلامت نیروی کار پرداخته شده است: جلوگیری از مرخصی‌های زیاد و ممانعت از اخراج بی‌رویه کارکنان، کار عاقلانه‌ای به نظر می‌رسد. ذهن سالم در بدن سالم است. رویکرد دوم درباره مراقبت از سلامت فردی می‌باشد ـ پذیرش مسئولیت و سلامت و مراقبت از خود پیش از آن چه که اداره شما تامین‌کننده آن است.

100 قاعده زندگی (اصول زندگی بهتر شادتر و موفق‌تر)

  • 130,000 تومان

پس راز این موفقیت چیست؟ پاسخ این سوال چیزی نیست جز یک انتخاب ساده. ما هر روز کارهایی را که در زندگی انجام می‌دهیم انتخاب می‌کنیم، بعضی از این کارها ما را بدبخت و برخی ما را خوشبخت‌تر می‌سازند. با مشاهده رفتار دیگران به این نتیجه رسیده‌ام که اگر به چند قاعده اساسی زندگی عمل کنیم، نصیبمان از زندگی بیشتر می‌شود، راحت‌تر به گرفتاری‌ها و ناملایمات بی‌اعتنایی می‌کنیم، کار بیشتری انجام می‌دهیم و هرکجا می‌رویم، پیام‌آور خوشبختی می‌شویم. کسانی که با این قواعد بازی می‌کنند، هرجا بروند بخت و اقبال با آنهاست، وقتی وارد خانه‌ای می‌شوند، آن را روشن می‌کنند، شور و شوق بیشتری برای زندگی دارند و بهتر سازگار می‌شوند.

چگونه کمتر خرج کنیم بدون اینکه احساس بدبختی کنیم

  • 19,000 تومان

اغلب ما می‌دانیم، بیش از حدی که باید و نیاز است خرج می‌کنیم. اما برای ممانعت از این رفتار تلاشی صورت نمی‌دهیم، زیرا اساسا فکر می‌کنیم ایده کمتر خرج‌کردن، یعنی از دست‌دادن یا محروم‌کردن خودتان. به نظر ریچارد تمپلار اینطور نیست. او می‌داند، اگر در این زمینه هوشمندانه عمل کنید، زندگی خوب و موفقی خواهید داشت و در عین حال کمتر خرج خواهید کرد. تمپلار با ترکیبی از شوخ‌طبعی، عقل و درایت،ایده‌های زیرکانه‌ای در اختیار ما قرار داده‌است بدون اینکه هیچ‌گونه نشاطی از زندگی ما کاسته شود. در حقیقت، به نظر او وقتی پول هدر ندهید، زندگی‌تان شرایط مطلوب‌تری خواهد داشت و قادر خواهید بود نگرانی‌های مالی خود را رها کنید و به لذت‌بردن از زندگی ادامه دهید.

چگونه بدون تلاش سخت کارها را انجام دهیم

  • 29,000 تومان

آیا احساس می‌کنید که دائم در تلاشی پایان‌ناپذیر هستید تا بر کارهایتان تسلط بیابید؟ آیا فهرست کارهایتان به اندازه درازای دستتان است؟ آیا همواره وسایل خود را گم می‌کنید و برخی امور را فراموش می‌کنید؟ وحشت نکنید، وسیله کمکی اینجاست و خبر خوب اینکه نباید زندگی را این‌طور سپری کرد. می‌توان زندگی را به گونه‌ای اداره کرد که همه چیز درست، مانند عقربه‌های ساعت کار کند و به‌موقع انجام شود، در حالی که خسته‌کننده و باعث آزار روح آدمی نباشد. در این کتاب، شما رازهایی را کشف می‌کنید از زندگی آن دسته از افرادی که به نظر می‌رسد بر همه ابعاد زندگی تسلط دارند. با مطالعه این کتاب، پیش از هر چیز قادر خواهید بود کارهای خود ـ پس از انجام ـ را یکی‌یکی و به سرعت از فهرست حذف کنید و احساس کنید همه چیز تحت کنترل شماست و بتوانید به راحتی از زندگی بهره بیشتری بگیرید.

اصول تربیت فرزند

  • 7,000 تومان

آیا آنها که فرزندانی شاد و با اعتماد به نفس دارند چیزی می‌دانند که سایر والدین نمی‌دانند؟ پاسخ این سوال مثبت است. آنها از اصول راهنمایی تربیت فرزندان اطلاع دارند. اصول والدین، اصول و رفتارهایی طلایی‌ای هستند که به شما در تربیت فرزندتان کمک می‌کنند تا از عهده حل مشکلات‌شان برآیند، از زندگی لذت ببرند، به دیگران احتران بگذارند، محجوب و متفکر باشند، اعتماد به نفس داشته باشند و به باورهایشان عمل کنند و در آینده افرادی موفق و مستقل باشند.

قوانین عشق (راهکارهای رسیدن به روابطی شاد و رضایت بخش)

  • 18,000 تومان

عشق موضوعی است که همیشه با احساس رضایت توام است و این همان چیزی است که ما اغلب در زندگی انتظارش را می‌کشیم و باید هم که این‌گونه باشد این هدفی والاست. برای لحظه‌ای خودتان را ببینید که پا به سن گذاشته‌اید و سالمند شده‌اید، کنار همسرتان زیر نور آفتاب نشسته‌اید دوستان و بستگان‌تان شما را احاطه کرده‌اند بچه‌ها روی چمن در اطراف‌تان در حال بازی کردن هستند.... همه‌چیز در این خلاصه می‌شود که روابطی قوی و عاشقانه داشته باشیم که در تمام مدت عمرمان هم‌چنان قدرتمند باقی بماند. ما باید با کسانی معاشرت کنیم که ما را شاد کنند و از مصاحبت با ما لذت ببرند.

100 قانون طلایی برای کسب ثروت

  • 17,500 تومان

پول، دنیا را به گردش درمی‌آورد. همه ما بر این باوریم که پول به زندگی ما شادی می‌بخشد. در کل آیا بهتر نیست به قدر کافی پول داشته باشیم تا دیگر نگران نباشیم؟ افراد ثروتمند چگونه به رفاه می‌رسند؟ ریچارد تمپلار بازگشته و این بار شما را ثروتمند می‌کند. او به سبک خودش قوانین طلایی‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد که ثروت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

1  صفحه‌ی 1