ريچارد برانسون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
برو به دستش بیار
  • 57,000 تومان
  • با تخفیف: 57,000 تومان
نترسید انجام دهید (درس‌هایی برای زندگی و تجارت)
خواستن توانستن است
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
درنگ نکن انجامش بده (درس‌های زندگی)
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان

برو به دستش بیار

  • 57,000 تومان

من همواره در سرتا سر زندگی‌ام، چه در زمینه کسب و کار و نویسندگی و ماجراجویی‌هایم، و چه به عنوان همسر و پدری سربلند، برای دست‌یابی به موفقیت تلاش کرده‌ام . می‌خواهم همه حقایقی را که در مسیر موفقیت فرا گرفته‌ام و به من در دستیابی به هرآنچه می‌خواسته‌ام کمک کرده، با شما درمیان بگذارم. آن حقایق از این قرارند: - به خودتان ایمان داشته باشید، - باور داشته باشید که همه‌ی اهدافتان قابل دستیابی است، - به تمام معنا زندگی کنید، - هرگز تسلیم نشوید، امیدوارم با فراگیری این نکات و دیگر حقایق ساده، به همه اهدافتان در زندگی دست یابید و بهترین استفاده را از زندگی‌تان ببرید. مردم همیشه شما را از جامه‌ی عمل پوشاندن به خواسته‌هایتان منصرف می‌کنند و می‌گویند ((این شدنی نیست،)) اما اگر شما به خودتان ایمان داشته باشید، در خواهید یافت که تقریباً به هر چیزی که بخواهید می‌نوانید دست یابید.

نترسید انجام دهید (درس‌هایی برای زندگی و تجارت)

  • 84,900 تومان

از اقبال بلند برخوردار بوده‌ام که تاکنون مطالب فراوانی در زندگی‌ام آموخته‌ام. حال می‌خواهم راز موفقیت خود را با شما در میان بگذارم و به شما کمک کنم تا در زندگی و تجارت به هدف‌هایتان برسید. من معتقدم تجارت اگر به سیاره ما آسیب نرساند، می‌تواند دنیایی بهتر خلق کند. من درس‌هایی را که طی سال‌های متمادی آموخته‌ام با شما در میان می‌گذارم و توضیح می‌دهم چه مطالبی زندگی مرا متحول ساختند.

خواستن توانستن است

  • 20,000 تومان

من در زندگی‌ام در جایگاه یک تاجر، یک ماجراجو، یک نویسنده، یک پدر سربلند و یک همسر همیشه برای موفقیت کوشیده‌ام. در این کتاب قصد دارم تا حقایق و تجاربی را که در راه رسیدن به موفقیت کسب نموده‌ام با شما در میان بگذارم. این تجارب که رمز موفقیت من برای بهتر بودن هستند عبارت‌اند از: به خودت اطمینان داشته باش باور کن که انجام هر کاری امکان‌پذیر است هیچ‌گاه مایوس نشو...

درنگ نکن انجامش بده (درس‌های زندگی)

  • 20,000 تومان

من در طول دوران زندگیم ـ به عنوان یک مدیر، به عنوان فردی حادثه‌جو به عنوان یک نویسنده، و به عنوان پدر و همسری که به خانواده‌اش افتخار می‌کند‌ـ همواره کوشیده‌ام تا به موفقیت دست پیدا کنم. می‌خواهم بسیاری از حقایقی را که در طول مسیر دستیابی به موفقیت با آن‌ها روبه رو شده‌ام و به من کمک کرده‌اند تا به بهترین آرزوهایم دست پیدا کنم، را با شما در میان بگذارم. بعضی از آن‌ها عبارتند از این که: به خودتان باور داشته باشید. باور کنید که هر کاری را می‌توان به انجام رساند. از زندگی به طور کامل بهره ببرید. هرگز تسلیم نشوید.

صفحه‌ی 1