ريو شينوهارا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

جادوی تجلی عشق (15تکنیک پیشرفته تجلی برای توقف دنبال کردن)آغاز جذب و دلربا شدن برای روابط رویایی تان

  • 61,000 تومان

آیا تا به‌ حال با کسی ملاقات کرده‌اید، برای مدتی با او قرار گذاشته‌اید، همه چیز خوب پیش می‌رود، اما به محض اینکه اوضاع جدی‌تر شد، همه چیز شروع به تغییر کرد؟ شاید آن افراد در قرار «تطابق کامل» داشتند، اما زمانی که رابطه به نقطه‌ای رسید که انجام شد، هر دوی شما شروع به نشان دادن رنگ واقعی خود کردید. در این نوع رابطه، عمل از نفس انجام می‌شود، سپس با گذشت زمان به مرحله‌ای می‌رسد که دیگر نمی‌توانید کاستی‌ها و آسیب‌پذیری خود را پنهان کنید و قبل از اینکه متوجه شوید، هم‌زیستی از بین می‌رود. این یک تجربه بسیار رایج است. همه ما تا حدی این کار را با بهترین رفتار خود در مرحله پیشنهاد هر رابطه انجام می‌دهیم. نکته این است که داشتن هویت جعلی می‌تواند تصمیمی آگاهانه باشد که کسی می‌گیرد... اما اگر ناخودآگاه باشد چطور؟ بسیاری از ما هویت‌های کاذبی ایجاد کرده‌ایم که مبتنی بر وابستگی نفس به روابط، تجربیات و ایده‌های گذشته است. نفس به سختی کار می‌کند تا ما را متقاعد کند آنچه هستیم نتیجه همه چیزهای بیرونی است که تجربه می‌کنیم و نحوه درکمان از آن‌ها باعث می‌شود احساس رکود و گیرکردن کنیم. به عنوان مثال، اگر در یک درس در مدرسه شکست بخوریم، نتیجه‌گیری خودکار این است که ما در آن درس شکست خورده‌ایم. اگر برتر باشیم، پس موفق هستیم. ایگو بر اساس دیدگاه محدود ما از جهان به نتیجه می‌رسد و پذیرش اینکه هر چیز دیگری می‌تواند درست باشد، برایش مشکل است. به همین دلیل اگر کسی باور داشته باشد که همه مردان بد هستند، در برابر هیچ واقعیتی که برخی از مردان خوب هستند، پذیرا نمی‌شود.

جادوی تحقق رویا‌‌ها (15تکنیک پیشرفته برای جذب 1 زندگی عالی حتی اگر فکر می‌کنید در حال حاضر این امر غیر ممکن است)

  • 42,000 تومان

برای تسلط بر هر‌چیزی، ابتدا باید پی‌ریزی خوبی داشته باشید که بتوانید بر‌اساس آن بنای خود را ایجاد کنید. متاسفانه، بسیاری از مطالب موجود در مورد قانون جذب و تحقق رویا‌ها، این موضوع مهم را نادیده گرفته‌اند. نادیده گرفتن این اصل مهم مانند آن است که کسی بدون طی کردن مرحله چهار‌ دست‌و‌پا رفتن، توقع دویدن داشته باشد.پس آیا جای تعجب است که چنین اشخاصی قادر به تحقق آنچه واقعا می‌خواهند نیستند؟ کل روند استفاده از ضمیر ناخودآگاه برای جذب و تحقق رویاها کاملا اشتباه درک شده است. با خواندن این کتاب شما به روشنی متوجه این سوء‌برداشت خواهید شد. تکنیک‌هایی که در این کتاب می‌آموزید شامل موادر زیر است؛ -3 عادت برتر روزانه برای تداوم بخشیدن به پیشرفت شما. -یک طرح ساده برای تداوم بخشیدن به پیشرفت شما. -دستور‌العمل‌هایی برای کمک به شما در جهت شروع امروز! و در آخر تنها چیزی که از شما می‌خواهم این است که تمرین‌ کنترل ذهن را به یک عادت روزانه تبدیل کنید!

جادوی تجلی پول (15 تکنیک پیشرفته تجلی پول برای جذب ثروت موفقیت و بی‌نیازی بدون کار سخت)

  • 120,000 تومان

از همان کودکی به ما آموزش داده شده که پول فقط با تلاش فراوان یا استعداد طبیعی به‌دست می‌آید. جامعه این ساختار را فراهم آورده تا پتانسیل ما را برای رسیدن به استقلال مالی و بی‌نیازی محدود کند. به ما گفته شده که داشتن مدرک کالج در بهترین راه ما را به موفقیت می‌رساند، پس باید کار کنید و وقت خود را در عوض پول مبادله نمایید تا وقتی که به سن بازنشستگی برسید و آنجاست که تازه می‌فهمید فرصتی برای محقق ساختن رویاهایتان و زندگی به بهترین شکلی که می‌خواستید ندارید. تصمیم برای خواندن این کتاب گام بزرگی است که برداشتید. من اینجا هستم تا تمام تجربیاتی که قرار است پشت سر بگذارید را به شما بگویم. قرار است که به دیدگاه جدیدی نسبت به پول برسید تا از این طریق بدون تلاش زیادی پول فراوانی را وارد زندگی‌تان کنید.

جادوی تجلی (15 تکنیک پیشرفته برای جذب بهترین زندگی ممکن حتی اگر به نظر امکان‌پذیر نباشد)

  • 36,000 تومان

هیچ چیز در این جهان تصادفی نیست و شما باید به این باور برسید که هر آن‌چه تجربه می‌کنید، فقط بازتاب افکار خودتان است‏‏؛ حال که بیشتر افراد با باورهای محدودکننده‌ای بزرگ می‌شوند که آنها را از رسیدن به توان بالقوه‌شان باز می‌دارد. جهان همیشه درحال خلق موانعی از جنس محدودیت‌ها در محیط پیرامون ماست. با درک قدرت افکار خود و پیوند آن با کائناتء زیربنای لازم را برای جذب خواسته‌های خود به واقعیت زندگی‌تان فراهم می‌کنید. این اولین گام در جهت تغییر شیوه استفاده از جادوی درون و به‌کارگیری آن به نفع خودتان است. در این کتاب کشف خواهید کرد: - تکنیک‌‌های کمک به ارتقای سطح خودآگاهی - واقعیتی که می‌تواند چشم‌اندازها را در مسیر موفقیت تغییر دهد - آن‌چه برای به حداکثر رساندن توانایی خود در متجلی کردن خواسته‌هایمانء به آن نیاز داریم - مهم‌ترین ویژگی‌های مشترک در میان تمام افراد موفق و بسیاری موارد دیگر... - با برگ برنده کائنات بازی کنید تا به چیزهایی دست یابید که قبلا هرگز تصورش ا نمی‌کردید.

صفحه‌ی 1