رونالد فردريك


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شجاعت عشق ورزیدن (رهایی از سایه‌های ناهشیار)
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
لذت واقعی زیستن (از خرد و قدرت‌تان برای رسیدن به زندگی دلخواه‌تان استفاده کنید)
آن‌طور که دوست دارید زندگی کنید و از خرد و نیروی عواطف خود کمک بگیرید

شجاعت عشق ورزیدن (رهایی از سایه‌های ناهشیار)

  • 135,000 تومان

خوب عشق ورزیدن واقعاً سخت است. این امر مستلزم کار و تلاش است. این کتاب به ما می‌آموزد که چگونه سیم‌کشی مغز ما در نتیجۀ تجارب دلبستگی بر شیوۀ عشق ورزیدن ما در بزرگسالی اثر می‌گذارد و با رویکردی ساختارمند در چهار مرحله، شیوه‌هایی را به ما آموزش می‌دهد که از الگوهای ناکارآمد سیم‌کشی شده در مغزمان رها شویم و الگوهای جدیدی را با کمک بهشیاری هیجانی در مغزمان سیم‌کشی مجدد کنیم. با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین چالش‌های ما انسان‌ها چالش‌های ارتباطی به ویژه روابط عاشقانه است پرداختن به الگوهای مخربی که بر شیوۀ عشق ورزیدن ما اثرگذار است و راهبردهای مواجهه با آنها می‌تواند در بهتر شدن بهزیستی و سلامت روان ما بسیار مفید واقع شود. نویسندۀ کتاب رونالد جی. فردریک، دکترای تخصصی، یک روانشناس و مربی زندگی دارای مجوز با بیش از پانزده سال تجربه است که رویکرد وی در درمان Accelerated Experiential Dynamic Psychotherapy است.

لذت واقعی زیستن (از خرد و قدرت‌تان برای رسیدن به زندگی دلخواه‌تان استفاده کنید)

  • 105,000 تومان

این کتاب در راستای مفهوم بسیار قابل تأملی به نام «فوبیای احساسات» تنظیم شده است و به این نکته می‌پردازد که ما انسان‌ها در نتیجۀ تجربیات اولیه‌مان با افراد مهم زندگی‌مان، بخشی از هیجانات و احساسات خود را سرکوب ‌کنیم و به واسطۀ این سرکوب، بسیاری از مشکلات شخصی و ارتباطی ما شکل می‌گیرد. وحشت ما از تجربه و ابراز برخی هیجانات، موجب چالش‌های درونی و بین ‌فردی می‌شود و زمانی که ما بتوانیم احساسات‌مان را به درستی تجربه و در صورت نیاز به شکل مناسبی ابراز نماییم، می‌توانیم لذت واقعی زیستن را تجربه کنیم. این کتاب با شرح منظم گام‌هایی به ما کمک می‌کند تا ضمن خودآگاهی و کسب بهشیاری هیجانی، بتوانیم از قدرت شفابخش عواطف و احساسات‌مان برای افزایش رضایت درونی و بهبود ارتباط‌مان با دیگران استفاده کنیم. رونالد جی. فردریک دارای دکتری تخصصی روان‌شناسی و مربی زندگی با بیش از پانزده سال تجربۀ کاری به افراد کمک می‌کند تا به زندگی‌ای که واقعاً می‌خواهند، برسند. وی طرفدار دیرینۀ قدرت متحول‌کنندۀ هیجان و بنیان‌گذار مشترک مرکز زندگی شجاعانه است که ارائه‌دهندۀ درمان، مربی‌گری و مشاوره است. اگر شما هم می‌خواهید به لذت واقعی زیستن دست یابید این فرصت را از دست ندهید.

آن‌طور که دوست دارید زندگی کنید و از خرد و نیروی عواطف خود کمک بگیرید

  • 45,000 تومان

وقتی شخصی به عواطف و احساسات خود توجه می‌کند، معمولا از نگرانی‌اش کاسته می‌شود و انرژی آن حس در بدن به جریان می‌افتد. در نتیجه ارتباط با دیگران بهتر می‌شود و زندگی رنگ و معنای بهتری به خود می‌گیرد. داشتن رابطه‌ی متقابل با دیگران و در میان گذاشتن عواطف خود با آن‌ها، منجر به احساس همبستگی بیشتر می‌شود. راحت بودن و قبول احساسات، حتی عواطف بسیار شدید و منفی، منجر به اعتماد به نفس و خشنودی می‌گردد. انگیزه‌ی نوشتن این کتاب به دلیل موفقیت‌های خودم در استفاده از این روش بوده است.

صفحه‌ی 1