رمضان حسن زاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روانشناسی بالینی کاربردی (کارورزی بالینی)
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان
روان‌شناسی زندگی (زندگی درمانی)
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
روش تحقیق کاربردی (راهنمای تدوین پایان‌نامه و اجرای کارگاه‌های آموزشی)
مقاله‌نویسی در علوم رفتاری
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
روانشناسی خانواده عشق و ازدواج (مدیریت خانواده)
انگیزش و هیجان
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
روش‌های تحقیق در علوم رفتاری (راهنمای عملی تحقیق)

روانشناسی بالینی کاربردی (کارورزی بالینی)

  • 200,000 تومان

کتاب حاضرء روانشناسی بالینی کاربردی است. در این کتاب به محتواء مبانیء و اصول مربوط به کارورزی بالینی نیز اشاره شده است. محتوای کتاب طوری طراحی و تدوین شده است که در واحدهای درسی مختلف دانشگاهی قابل استفاده باشد.در دروسی از قبیل روانشناسی بالینیء آسیب‌شناسی روانیء اخلاق حرفه‌ایء نظریه‌های مشاوره و روان‌درمانیء روانشناسی سلامتء و نیز دوره‌های کارورزی بالینیء قابل استفاده است. در بحث نظریه‌های مشاوره و روان‌درمانیء نظریه‌هاء مفاهیمء فنون و روش‌های درمانی ذکر شده است. درمانگر خوب باید بتواند کاربردهای بالینی آنها را بر اساس شرایطء مسائلء و اوضاع و احوال موقعیت بالینی و مراجع استنتاج کند و در روابط متقابل و یاری‌دهندهء در عمل از آنها استفاده کند.

روان‌شناسی زندگی (زندگی درمانی)

  • 170,000 تومان

عنوان این کتاب، روان‌شناسی زندگی و زندگی درمانی است. بر اساس سوابق آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای نگارنده، چنین عنوان جدیدی در حوزه روان‌شناسی انتخاب و تدوین شده است. هدف اصلی کتاب این است که بتواند دامنه زندگی افراد را گسترش داده و نگاه آن‌ها را نسبت به معنا و مفهوم زندگی، هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی، تغییر دهد. محتوای کتاب طوری تدوین شده است که می‌تواند به عنوان یک واحد درسی مستقل در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی قابل استفاده باشد. علاوه بر آن، در دروسی، چون روان‌شناسی عمومی، نظریه‌های مشاوره و روان درمانی ، آسیب شناسی روانی، بهداشت روانی، تشخیص و درمان، روان‌شناسی اجتماعی، روان‌شناسی سالمندی، روان‌شناسی سلامت،انگیزش و هیجان، نظریه‌های شخصیت و از این قبیل، قابل استفاده است.

روش تحقیق کاربردی (راهنمای تدوین پایان‌نامه و اجرای کارگاه‌های آموزشی)

  • 190,000 تومان

کتاب حاضر با عنوان روش‌تحقیق کاربردی: راهنمای تدوین پایان‌نامه واجرای کارگاه‌های آموزشی نوشته شده است. چارچوب و ساختار کتاب طوری تهیه شده است که فرایند تحقیق به صورت کاربردی و عملی آموزش داده شود. از این کتاب می‌توان در دوره‌ها و مقطع مختلف تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد، و دکتری) استفاده کرد.

مقاله‌نویسی در علوم رفتاری

  • 150,000 تومان

کتاب حاضر مقاله‌نویسی در علوم رفتاری است. محتوای کتاب اطلاعات لازم و مناسب برای تهیه یک گزارش علمی برای یک دوره تحصیلی یا چاپ مقاله در یک مجله علمی، پژوهشی را فراهم می‌آورد. از این کتاب می‌توان در دوره‌های مختلف تحصیلی و در دروس مختلف نظیر روش‌های تحقیق، پروژه‌ها، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحقیقاتی استفاده کرد. مطالب به گونه‌ای بیان شده است که می‌توان از آن برای تهیه مقاله‌های فارسی و انگلیسی نیز استفاده کرد.

روانشناسی خانواده عشق و ازدواج (مدیریت خانواده)

  • 200,000 تومان

موضوع کتاب حاضر، روانشناسی خانواده، عشق و ازدواج است. علاوه بر این، به بحث جدیدی، در بخش چهارم کتاب، با عنوان «مدیریت خانواده» پرداخته شده است. تاکید کتاب بر جنبه‌های کاربردی بیشتر از جنبه‌های نظری بوده است. ازدواج یکی از مهم‌ترین تصمیم‌گیری‌ها در زندگی هر فرد است. مطالعه روابط زوجین به روشن شدن چهارچوب‌های ساختاری که روابط زوجین در آن شکل می‌گیرد کمک می‌کند.

انگیزش و هیجان

  • 100,000 تومان

کتاب حاضر به عنوان یک کتاب درسی برای درس ‹‹انگیزش و هیجان›› در دوره‌های مختلف نوشته شده است. انگیزش و هیجان یکی از مباحث جالب و مهم در روانشناسی است. این مبحث از این لحاظ اهمیت خاصی در روانشناسی دارد که به درک پدیده‌های روانشناختی کمک می‌کند. با آگاهی از موضوع انگیزش و هیجان می‌توانیم دانش نظری و عملی خود را در موقعیت‌های مختلف افزایش دهیم و به طور کارآمد و موثر با خود، محیط، و دیگران تعامل برقرار کنیم. چون آشنایی با انگیزش و هیجان کمک می‌کند که بتوانیم زندگی خود و دیگران را بهبود ببخشیم، پس ارزش آن را دارد که برای مطالعه آن وقت صرف کنیم. موضوع اصلی انگیزش هیجان به آنچه ما میل داریم، می‌خواهیم، نیاز داریم، از آن می‌ترسیم، از آن شاد می‌شویم و از این قبیل مربوط می‌شود.

روش‌های تحقیق در علوم رفتاری (راهنمای عملی تحقیق)

  • 100,000 تومان

کتاب حاضر به عنوان یک کتاب درسی برای درس روش‌های تحقیق در علوم رفتاری و زمینه‌های وابسته، مانند علوم تربیتی، روانشناسی، مدیریت و جامعه‌شناسی نوشته شده است. هدف اصلی کتاب کمک به درک دانشجویان دوره‌های تحصیلی مختلف، از فرآیند تحقیق و ایجاد توانایی و مهارت در آن‌ها برای انجام پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های تحصیلی است. تجربه چندین سال تدریس روش‌های تحقیق در رشته‌ها و سطوح تحصیلی مختلف، به عهده داشتن راهنمایی، مشاورت و نظارت پایان‌نامه‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد، تعامل با دانشجویان و درک مشکلات دانشجویان در انجام کارهای تحقیقاتی به مولف در تالیف این کتاب کمک کردند.

صفحه‌ی 1