راسل باركلي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اختلال بیش‌فعالی (نقص توجه درنوجوانان شکل‌گیری سنجش ارزیابی و درمان)
راهنمای جامع والدین برای سامان دادن ای دی اچ دی در فرزند خود
کودکان نافرمان (کتاب راهنمای متخصصان بالینی برای ارزیابی و آموزش والدین)

مدیریت کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه فزون‌کشی در مدرسه (بهترین شیوه‌های مدیریتی برای معلمان)

  • 135,000 تومان

بسیاری از ویژگی‌های رفتاری دانش‌آموز مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون‌کشی که در مدرسه بروز می‌یابد مانند عملکرد تحصیلی ضعیف، حواس‌پرتی، درگیری با همکلاسی‌ها، بی‌توجهی به تکالیف و قواعد مدرسه و صحبت‌های معلم؛ زمینه آشفتگی در روابط بین‌فردی را فراهم کرده و واکنش منفی اولیا مدرسه را تشدید می‌کند. در این کتاب به بررسی و راهکارهایی برای کنترل این مشکلات پرداخته می‌شود.

اختلال بیش‌فعالی (نقص توجه درنوجوانان شکل‌گیری سنجش ارزیابی و درمان)

  • 190,000 تومان

علیرغم وجود پژ وهش‌های فراوان در خصوص اختلال بیش‌فعالی / نقص توجه (ADHD)ء تعداد محدودی از این پژوهش‌ها بر دوره نوجوانی تمرکز دارد. هزاران پژوهش درباره کودکان مبتلا به ADHD و صدها پژوهش دیگر درباره بزرگسالان مبتلا وجود دارد و نتایج پژوهش‌ها به‌خویی نشان داده که نوجوانی از مهم‌ترین مراحل رشدی در ابتلا به این اختلال است .

راهنمای جامع والدین برای سامان دادن ای دی اچ دی در فرزند خود

  • 400,000 تومان

در بعضی از کودکان، گنجایش توجه آن‌چنان محدود، میزان فعالیت آن‌چنان زیاد، و توانایی آن‌ها در کنترل رفتارهای ناگهانی و بی‌اختیار خود آن‌چنان اندک است که در آن حوزه، رفتارهایشان، از آن چه برای سن آن‌ها مناسب است، آشکارا فاصله دارد. بیش‌تر مردم چنین کودکی را می شناسند ـ کودکی که برایش به پایان رساندن تکالیف مدرسه کار دشواری است، کودکی که نمی‌تواند با بچه‌های محل کنار بیاید، کودکی که ناتوانی‌اش در عمل کردن بر طبق دستورالعمل‌ها و به پایان رساندن وظایفی که برایش تعیین کرده‌اند، در خانه باعث به پاشدن جر و بحث می شود. آن دسته مشکلات رفتاری در این حوزه‌ها که آن‌قدر شدید شده باشند که سازگاری کودک را مختل سازند به گونه‌ای نیستند که با بزرگ‌تر شدن کودک، بهبود پیدا کنند و معمولا نمی‌توان آن‌ها را ‌بهنجار تلقی کرد. اگر چنین فرزندی دارید، ناچیز شمردن مشکلات او یا انتظار این‌که با بزرگ‌تر شدن وی، این مشکلات کم‌رنگ یا برطرف شوند نه‌تنها اشتباه، بلکه به ضرر آسایش روانی و اجتماعی اوست. با این کار، هم‌چنین برای خودتان و دیگر اعضای خانواده که باید هر روز با این کودک مراوده داشته باشید، مشکلات بیش‌تری به بار می‌آید. پدر و مادرها برای آن که درک بهتری از این اختلال به‌دست بیاورند و بتوانند در برابر منتقدان کم‌سوادی که هم‌چنان بر این نکات اصرار می‌ورزند که ADHD بر اثر ضعف والدین در تربیت فرزند، برنامه غذایی مورد استفاده، یا بیش از حد تلویزیون تماشا کردن کودکان به وجود می‌آید دلایلی علمی عرضه کنند، باید از این گونه تحولات علمی آگاهی داشته باشند.

کودکان نافرمان (کتاب راهنمای متخصصان بالینی برای ارزیابی و آموزش والدین)

  • 45,000 تومان

نافرمانی، دربردارنده الگوی رفتاری منفی‌گرایانه، خصمانه و انحرافی است. به‌طوری که این کودکان در مقابل والدین و یا دیگران سرپیچی و مخالفت‌جویی نشان داده و رفتارهای ناسازگارانه اجتماعی دارند. در همین راستا، برنامه مدیریت رفتاری معرفی شده در این کتاب، دستورالعمل و راهنمای بالینی مناسبی جهت استفاده روانشناسان، روان‌پزشکان، مددکاران اجتماعی، درمان‌گران کودک و خانواده و متخصصان حوزه‌های رشد کودک برای پیش‌برد روش‌هایی است که در مدیریت رفتاری کودکان مؤثر می‌باشند.

کودکان نافرمان (برنامه آموزش والدین راهنمای روانشناسان بالینی برای ارزیابی و درمان مشکلات رفتاری و نافرمانی کودکان)

  • 180,000 تومان

هدف این کتاب راهنمای معرفی منابع عملی در حوزه برنمه‌های آموزش والدین با تحقیقات مربوط به کودکان دارای مشکلات رفتاری نیست. این گونه منابع و نیز روکردهای مشابه دیگر به آموزش والدین در مجموعه‌های متعددی به خوبی معرفی شده‌اند. ممکن است خواننده بخواهد قبل از پذیرفتن این رویکرد خاص به این منابع و منابع دیگر مربوط به اجرای برنامه‌های آموزشی مراجعه کند. در عوض این کتاب به این منظور تالیف شده که راهنمای بالینی اجرای رویه‌هایی باشد که منحصرا با این ترتیب خاص از روش‌های مدیریت رفتار کودکان متناسب‌اند.

صفحه‌ی 1