رابرت ووبلدينگ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهنمای تئوری انتخاب برای افسردگی (خلق خود را بهبود دهید)
کوچینگ کارکنان بیدارسازی و هدایت انگیزه کارکنان
واقعیت‌درمانی برای قرن بیست و یکم
  • 387,000 تومان
  • با تخفیف: 387,000 تومان
واقعیت‌درمانی
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان

راهنمای تئوری انتخاب برای افسردگی (خلق خود را بهبود دهید)

  • 60,000 تومان

دکتر رابرت ووبلدینگ همیشه یکی از دوستان و همکاران نزدیک دکتر گلسر بوده است و در نشر آثاری در مورد واقعیت‌درمانی مشارکت بسزایی داشته است. تجربه‌هایش در آموزش و به کارگیری واقعیت‌درمانی او را در جایگاه مطلوبی قرار می‌دهد تا افسردگی تئوری انتخاب بررسی کند. نکته قابل توجه این است که ما می‌توانیم در مورد احساسات افکار و اقدامات، صرف‌نظر از نامشان کاری انجام دهیم. این کتاب جرقه‌ای برای شعله آتش خودتان ایجاد می‌کند، برای این که موتور خود را روشن کنید و خلقتان را بالا ببرید و زندگی‌تان را بهتر کنید.

کوچینگ کارکنان بیدارسازی و هدایت انگیزه کارکنان

  • 142,000 تومان

مدیر یک عنوان است، حال آنکه کوچینگ یک اقدام. اقدام تضمین کننده شکوفایی و موفقیت است و نه عنوان. «کاترین پالسیفر» دکتر علی صاحبی و امیرمحمد پهلونژاد با ترجمه این اثر ارزشمند کوشیده‌اند تا مدیران (ارشد و میانی)، سرپرستان و همه آنهایی که با مدیریت سرمایه‌های انسانی سر و کار دارند را با یکی از مهمترین نقش‌های «مدیرِ راه‌بر»، یعنی نقش «کوچ» آشنا کنند. کتاب «کوچینگ کارکنان» مدلی علمی و آزمون شده از کوچینگ را معرفی می‌کند که می‌تواند در محیط سازمان (بزرگ یا کوچک) مورد استفاده قرار گیرد. مدیرِ‌ راه‌بر فقط با مسلط شدن بر فرایند کوچینگ و ایفا کردن درست و موثر نقش «کوچ» می‌تواند فرایند‌های حیاتی مدیریت سرمایه‌های انسانی که شامل، «مدیریت کارکنان»، «مدیریت عملکرد»، «توسعه و پرورش»، «مدیریت استعداد» و «جانشین ‌پروری» را در سازمان هدایت کند. کوچینگ کارکنان عنصر اساسی و حیاتی برای شکوفایی سازمان، از طریق شکوفایی سرمایه‌های انسانی است. ساختار منسجم و شیوه کاملا آموزشی و کاربردی کتاب به خواننده کمک می‌کند تا بتواند شیوه اجرای صحیح کوچینگ را ببیند، تمرین کند و یاد بگیرد.

واقعیت‌درمانی برای قرن بیست و یکم

  • 387,000 تومان

آیا شغلتان باعث می‌شود که احساس تنیدگی کنید؟ آیا ترافیک طاقتتان را طاق می‌کند؟ آیا آب و هوای نامساعد موجب اضطراب شما می‌شود؟ اگر جواب شما «بله» است، این کتاب برای فردی مانند شما نوشته شده است تا به شما کمک کند مسیر منتهی به شادمانی درونی‌تر، آسودگی خاطر بیشتر و روابط انسانی دوستانه‌تری را کشف کنید. این کتاب اصول و کاربست واقعیت‌درمانی را گسترش می‌دهد و به این نکته اصلی می‌پردازد که واقعیت‌درمانی روشی است که ذاتا بر الزامات اساسی قرن 21 طراحی شده است و آن چیزی نیست جز افزودن کیفیت به روابط انسانی یا به عبارتی «پروژه اجتماع مبتنی بر تئوری انتخاب».

واقعیت‌درمانی

  • 20,000 تومان

رابرت ووبلدینگ در این کتاب تاریخچه، نظریه، فرایند درمان، مکانیسم‌های تغییر و مبانی تجربی اثربخشی این رویکرد مبتنی بر نظریه انتخاب و همچنین تحولات فعلی و آینده آن را بررسی می‌کند. نمونه‌های موردی فراوان، از کتاب «واقعیت‌درمانی» برای دانشجویان روان‌درمانی و مشاوره و همچنین درمانگران باتجربه‌ای که به درک نحوه تکامل این رویکرد و چگونگی کاربرد آن در مورد مراجعان علاقه‌مند هستند، منبعی عالی می‌سازد.

صفحه‌ی 1