رابرت ليهي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ای کاش (رهایی از پشیمانی)
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان
طرح‌واره‌درمانی هیجانی (ویژگی‌های متمایزکننده)
طرحواره‌درمانی هیجانی (تندآموز روان‌درمانی)
شناخت‌درمانی (مبانی علمی مکانیسم  و کاربست‌ها )
درمان حسادت (اعتماد کردن را بیاموزید بر احساس مالکیت غلبه کنید و رابطه خود را زنده نگه دارید)
روان‌درمانی برای افراد موفق ولی افسرده و ناراضی
غلبه بر افسردگی
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
مقاومت در شناخت‌درمانی
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
تکنیک‌های شناخت‌درمانی (راهنمای کاربردی برای متخصصان بالینی)

ای کاش (رهایی از پشیمانی)

  • 250,000 تومان

تصور زندگی بدون ذره‌ای پشیمانی دشوار است. تصور کنید اگر در مقطعی حساس مسیر متفاوتی را انتخاب می‌کردید، چه در مورد رابطه‌ای در گذشته، یک فرصت شغلی از دست رفته یا انتخاب محل زندگی، چه اتفاقی می‌افتاد. پشیمانی می‌تواند ایستا باشد، ما را مملو از ناامیدی یا شرم کند- اما هم‌چنین می‌تواند ابزار قدرتمندی برای خودشناسی و تغییر باشد. در این راهنمای امیدوارکننده، روانشناس مشهور رابرت لیهی نشان می‌دهد که چگونه از پشیمانی به نفع خود استفاده کنید. دکتر لیهی با استفاده از مهارت‌های پیشرفته مبتنی بر درمان شناختی-رفتاری نشان می‌دهد که چگونه از پشیمانی رها شده و با وضوح و اطمینان بیشتری تصمیم‌گیری کنید. ابزارهای کاربردی این کتاب به شما کمک می‌کنند تا راهبردهای آن را در زندگی‌تان پیاده‌سازی کنید. شما نویسنده‌ی زندگی خودتان هستید، پس بی‌خیال پشیمانی شوید و فصل بعدی را بنویسید- وسپس آن را زندگی کنید.

طرح‌واره‌درمانی هیجانی (ویژگی‌های متمایزکننده)

  • 105,000 تومان

کتاب حاضر به بررسی هیجان‌ها در لایه‌های زیرین شخصیت می‌پردازد. هیجان‌هایی که می‌تواند اساس تفکر انسان‌ها را به شدت تغییر دهد. بر اساس الگوهای طرح‌واره‌درمانی هیجانی، تلاش هر فرد در زندگی به شناخت این نکته اساسی اشاره دارد که چه هیجان‌هایی می‌تواند نرمال باشد و در چه زمانی، یک هیجان می‌تواند غیرنرمال تلقی گردد. در این کتاب نویسنده، سعی بر آن دارد؛ به این نکته اشاره نماید که افراد چطور و چگونه در مورد هیجان‌های خودشان فکر می‌کنند یا این‌که به این شناخت می‌رسند که دیگران چه تصوری از هیجان‌های خود دارند و چگونه می‌توانند به جای دیگران، هیجان‌های آن‌ها را تجربه نمایند و نکته بسیار جالب این‌که چه هیجان‌هایی در ما به عنوان هیجان‌های بنیادی و اساسی شناخته می‌شوند. هیجان‌هایی که می‌توانند با دیگر هیجان‌های فرعی ارتباط پیدا کنند.

طرحواره‌درمانی هیجانی (تندآموز روان‌درمانی)

  • 60,000 تومان

مدل طرح‌واره‌های هیجانی یک مدل اجتماعی - شناختی درباره درک، تفسیر، ارزیابی و پاسخ به هیجان‌های خود و دیگران است. همه افراد نسبت به تجربه طیف کاملی از «هیجان‌های مشکل‌ساز» از قبیل، خشم، اضطراب، غمگینی، ناامیدی، حسادت، غبطه و... آسیب‌پذیر هستند اما همه افراد دچار اختلالات روان‌پریشی نمی‌شوند. مدل طرح‌واره‌های هیجانی پیشنهاد می‌کند که افراد از لحاظ نظریه‌هایی که درباره هیجان‌ و تنظیم هیجان دارند با یکدیگر متفاوت هستند و این نظریه‌های روان‌شناختی منجر به رشد راهبردهای مشکل‌ساز برای مقابله با هیجان می‌شود از قبیل سرکوبی، نشخوار فکری، اجتناب کردن، سرزنش کردن و سوء مصرف مواد. کتاب طرحواره درمانی هیجانی: ویژگی‌های متمایز کننده، خلاصه‌ای منحصربه فرد از ویژگی‌های متمایزکننده این رویکرد جدید برای کمک به درمان‌جویان جهت مقابله با هیجان‌های «دشوار» فراهم می‌کند. نوشته شدن این کتاب توسط فردی که سال‌ها تجربه پژوهش و تجربه بالینی دارد این امکان را برای خوانندگان فراهم می‌کند تا به یک مرور کامل و قابل اطمینان دسترسی داشته باشند. کتاب‌ حاضر در دو بخش با عنوان ویژگی‌های نظری و تکنیک‌های عملی تهیه شده و در مجموع دارای 30 فصل می‌باشد. طرحواره درمانی هیجانی منبعی ارزشمند برای روان‌درمانگران، روان‌شناسان بالینی، سلامت و مشاوره، مشاوران، روان‌پزشکان و همه کسانی که علاقه‌مند به کسب دانش بیشتر درباره هیجان و تنظیم هیجانی هستند می‌باشد.

شناخت‌درمانی (مبانی علمی مکانیسم و کاربست‌ها )

  • 180,000 تومان

کتاب حاضر مروری کلی درباره سال‌های اولیۀ توسعۀ شناخت‌درمانی، وضعیت فعلی آن و همچنین پژوهش‌ها و کاربست‌های بالینی جدید این رویکرد درمانی ارائه می‌دهد. در این کتاب اشاره شده است که مدل شناختی طی 45 سال گذشته اصلاح و مورد آزمون قرار گرفته است و رویکردهای نوآورانۀ درمان شناختی‌رفتاری را که در برگیرندۀ ذهن آگاهی، تصویرسازی ذهنی، مداخله‌های هیجان‌مدار و سایر راهبردها هستند، توصیف می‌کند. هر فصل‌ این کتاب، که بر اساس جدیدترین پژوهش‌ها و کاربست‌های بالینی به قلم بزرگان این رویکرد به نگارش درآمده، به اختلال بالینی خاصی اختصاص دارد که شامل مفهوم‌سازی و درمان اختلال‌های افسردگی و اضطرابی، اختلال استرس پس از آسیب، اختلال وسواسی‌اجباری، بی‌خوابی، خودکشی، سوء مصرف مواد، مشکلات زوجی و خانوادگی، اختلال دوقطبی، روان‌پریشی و اختلال‌های شخصیت است.

هر احساسی را باور نکنید (کتاب کار درمان شناختی رفتاری برای شناسایی طرح‌واره‌های هیجانی و رهایی از اضطراب و افسردگی)

  • 135,000 تومان

اگر با هیجانات دشوار دست و پنجه نرم می‌کنید، بدانید تنها نیستید. خیلی از افراد احساس غم، نگرانی یا اضطراب می‌کنند - خواه در نتیجه ابتلا به افسردگی و یک اختلال اضطرابی یا صرفا در اثر دغدغه‌های رایج زندگی روزمره. حقیقت این است که چیزی به نام هیجان «بد» وجود ندارد. اما اگر اغلب اوقات غم، خشم یا اضطراب را تجربه می‌کنید، چیزی باید تغییر کند. کتاب «هر احساسی باور نکنید» با تلفیق درمان شناختی - رفتاری و طرح‌واره‌درمانی هیجانی، رویکردی نوآورانه ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند باورهای شخصی عمیق خودتان درباره هیجانات را کاوش کنید، تعیین کنید این باورها مفید هستند یا آسیب‌رسان، و انگیزه لازم را بیابید تا هنگام پدید آمدن هیجانات دشوار، راهبردهای مقابله سالم‌تری برگزینید. این کتاب حاوی تمرینات، خودارزیابی‌ها و تکالیفی است که به شما کمک می‌کنند مسئولیت سلامت هیجانی خود را به عهده بگیرید. اگر آماده‌اید تا از افکار و احساسات منفی رها شوید، این کتاب کار شما را در این مسیر هدایت خواهد کرد. «رابرت لیهی یک راهنمای گام‌به‌گام ارائه کرده تا به شما کمک کند به جای تقلا برای تغییر دادن هیجانات، آنها را بپذیرید ... این کتاب یک منبع بسیار ارزشمند است.» «من خواندن این کتاب خودیاری آسان‌فهم و الهام‌بخش را قویا توصیه می‌کنم!»

هر احساسی را باور نکن (کتاب تمرین درمان شناختی رفتاری برای شناسایی طرح‌واره‌های هیجانی و رهایی از اضطراب و افسردگی)

  • 80,000 تومان

در کتاب هر احساسی را باور نکن، رابرت لیهی راهنمایی گام به گام را برای پذیرش هیجان‌ها به جای تلاش برای تغییر آن‌‌ها، استفاده از راهبردهای مقابله‌ای هیجانی سازگارانه به جای راهبرد‌های هیجانی غیر سودمند و جهت‌گیری به سوی یک زندگی ارزشمند را ارائه می‌کند. اگر شما نیز با مشکلات هیجانی دست و پنجه نرم می‌کنید، خواه افسردگی، یا اضطراب یا خشم و سایر مشکلات هیجانی، کتاب حاضر منبعی ارزشمند برای کمک به شما در جهت چالش با این مشکلات است.

درمان حسادت (اعتماد کردن را بیاموزید بر احساس مالکیت غلبه کنید و رابطه خود را زنده نگه دارید)

  • 95,000 تومان

آیا می‌توان حسادت را مثبت قلمداد کرد؟ تصور اینکه فردی در طول زندگی احساس حسادت نداشته یا اینکه مورد حسادت واقع نشده باشد دشوار است. با این حال، آیا ممکن است حسادت یک نقطه ضعف نباشد؟ ممکن است نشان‌دهنده این باشد که رابطه شما برایتان مهم است؟ یا به طور خلاصه آیا ممکن است حسادت هدفی در خود داشته باشد؟ در این کتاب نوآورانه دکتر رابرت لیهی شما را دعوت می‌کند تا درک عمیق‌تری نسبت به احساس حسادت خود کسب کنید، روابط سالم‌تری برقرار سازید و نگذارید حسادت حق زندگی کردن را از شما بگیرد. وی با قلم صریح خود رویکردی بی‌نظیر را برای برخورد با احساس حسادت به کار می‌گیرد. در این کتاب شما به خاستگاه‌های تکاملی حسادت و اینکه چگونه و چرا حسادت در طول زندگی بشر به ما خدمت کرده پی خواهید برد. همچنین روش‌هایی را از طرحواره درمانی هیجانی (EST)، درمان شناختی-رفتاری (CBT)، درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) و همچنین ذهن آگاهی جهت کمک به خودتان برای غلبه بر احساس شرم ناشی از حسادت و بهبود ارتباط با شریک زندگی‌تان خواهید آموخت و نهایتاً اتاقی را برای احساس حسادت بنا می‌کنید و در عین حال به رابطه خودتان نیز معنای بیشتری می‌بخشید. در اینجا می‌آموزید که رویارویی با احساس حسادت در رابطه به معنای فاجعه نیست، بلکه می‌تواند موجب شود شما و شریک زندگی‌تان اعتماد، پذیرش و ارتباط بیشتری با هم داشته باشید. در این کتابِ متفکرانه و عمیق درخواهید یافت که چگونه حسادت می‌تواند دو روی داشته باشد، از یک طرف می‌تواند به شما کمک کند و از طرفی دیگر به رابطه شما لطمه بزند. همچنین مهارت‌هایی که اثربخشی آنها به اثبات رسیده را یاد می‌گیرد تا به موقع و در جای خود نیز احساس حسادت کنید.

روان‌درمانی برای افراد موفق ولی افسرده و ناراضی

  • 150,000 تومان

دکتر لیهی چنین می‌نویسد: جالب است بدانید مراجعانی که در این بازه زمانی با آن‌ها کار کرده‌ام بسیار محترم، ثروتمند، تحسین برانگیز و حتی در روابط اجتماعی خود نیز صاحب اعتبار بودند، اما پس از کسب تمامی این دستاوردها و موفقیت‌های بیرونی، احساس افسردگی، ناامنی و عدم رضایت از مجموع زندگی به آن‌ها غلبه کرده بود، آن‌ها در اکثر مواقع پریشان، سردرگم و مضطرب بودند و حتی دستاورد‌هایشان را هم ناکافی می‌شمردند! برایتان جالب خواهد بود که نحوه درمان این نارضایتی و حال ناخوب را در این کتاب بخوانید.

غلبه بر افسردگی

  • 115,000 تومان

آیا از افکار منفی به ستوه آمده‌اید؟ غرق در تنهایی هستید و احساس شکست شما را از پا درآورده است؟ اگر این طور است، شما تنها نیستید. در سراسر جهان صرف‌نظر از قومیت، جنسیت، سن و طبقه اجتماعی - اقتصادی ، افسردگی بر میلیون‌ها نفر تاثیر گذاشته است. این رقم رو به افزایش هست و متاسفانه اکثر افرادی که احساس درد و رنج غیر قابل تحمل ،ناامیدی و سرزنش ناشی از افسردگی دارند، هرگز سراغ درمان نمی‌روند. شاید شما نه ولی اشخاصی را بشناسید که به دنبال کتمان این آمار بوده و سکوت می‌کنند. خبر خوب این است که با درمان موثرمی توانید بر افسردگی غلبه کنید و وقتی این کار را انجام می‌دهید توانایی بازداری از بروز مجدد این بیماری را خواهید داشت...

مقاومت در شناخت‌درمانی

  • 170,000 تومان

خواندن این کتاب می‌تواند به ما کمک کند تا پی ببریم که چرا برخی از مراجعان با سبک فکری و رفتاری خود باعث دامن زدن به مشکلات یا حفظ وضعیت نابسامان زندگی‌شان می‌شوند. بخش‌هایی از کتاب به نقش درمانگران در پدیدآیی مقاومت مراجعان پرداخته است. نه تنها بر مشکلات انگشت گذاشته است بلکه راه‌حل‌های کارگشا نیز در اختیار متخصصان قرار داده است. این کتاب باعث می‌شود مراجعان مقاوم به درمان بهتر بتوانند در راه تغییر گام بردارند.

تکنیک‌های شناخت‌درمانی (راهنمای کاربردی برای متخصصان بالینی)

  • 240,000 تومان

درمان شناختی رفتاری، درمانی کوتاه مدت، برخوردار از پشتوانه پژوهشی قوی و قابل استناد است. اثربخشی، کاربردی و مقرون به صرفه‌بودن این روش درمانی در حوزه‌های متعدد اختلالات روانی نشان داده شده است. این توانمندی‌ها مرهون فنون مورد استفاده در این رویکرد درمانی است. درمان دو مشکل رایج یعنی انتقاد از خویشتن و نیاز به تایید دیگران و نیز ارائه چندین پرسشنامه مورد استفاده در کار بالینی، از جمله مباحث کتاب است.

صفحه‌ی 1