رابرت الكس جانسون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خوشی در میان رنج‌ها
  • 68,000 تومان
  • با تخفیف: 68,000 تومان
 زنانگی از دست رفته و باز یافته
  • 108,000 تومان
  • با تخفیف: 108,000 تومان
تخیل فعال
  • 109,000 تومان
  • با تخفیف: 109,000 تومان
تحلیل کاربردی خواب و رویا
  • 141,000 تومان
  • با تخفیف: 141,000 تومان
زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن
  • 228,000 تومان
  • با تخفیف: 228,000 تومان
زن بودن نیاز مرد بودن (مرد ایده‌آل موثرترین راهکارهای محبوبیت در میان زنان زندگی)

خوشی در میان رنج‌ها

  • 68,000 تومان

همه ما در مسیر زندگی‏‏‏‏، سه سطح از آگاهی و شناخت را تجربه خواهیم کرد: در ابتدا زندگی را‌ «ساده» می‌پنداریم و فکر می‌کنیم، دنیا هم به ما ساده می‌گیرد. اما در مرحله بعدی درگیر اتفاقاتی از زندگی خواهیم شد که متوجه می‌شویم‏، زندگی آن چنان هم ساده نیست و سختی‌ها و پیچیدگی‌ها هم جزئی از آن هستند. پیچیدگی‌ها با خود نگرانی‌ها، ترس‌ها و اضطراب‌هایی همراه دارند که خواب را از چشمان‌مان خواهند گرفت. رابرت الکس جانسون روانکاو پیرو مکتب کارل گستاو یونگ در این اثر ارزشمند برای «انسان پیچیده» راه نجاتی را معرفی می‌کند. راه‌حل او رسیدن به مرحله سوم یعنی «انسان عمیق» شدن است. طی کردن این مسیر سخت و پیچیده خواهد بودولی وقتی به آن می‌رسیم، خوشی از زندگی ما و در میان همه رنج‌ها به هیچ وجه ربوده نخواهد شد.

زنانگی از دست رفته و باز یافته

  • 108,000 تومان

گویا زمان زیادی است که شادی از میان ما رخت بربسته. چرا، معدود کسانی هستند که در زندگی احساس آرامش و رضایت می کنند؟ نیاز نیست خودمان را به زحمت بیاندازیم، جواب ساده است: زنانگی از دست رفته! بله، زنانگی از دست رفته، موضوعی که زن و مرد نمی شناسد. بانویی که دائم به دنبال دستاورد است و یا آقایی که هرروز در تکاپو و حسرت رسیدن به روزی است که آرامش و لذت را در زندگی به آغوش بکشد. رابرت جانسون روانکاو شهیر پیرو مکتب یونگ دراین اثر که یکی از شاهکارهای اوست، مسیر بازگرداندن زنانگی به زندگی را به شما نشان می‌دهد.

تخیل فعال

  • 109,000 تومان

نگرانی افسردگی خلقیات خاص رفتاری وسواس یا عصبانیت‌هایی که توجیه آن‌ را نمی‌دانیم همه و همه احساساتی هستند که ما را آزار می‌دهند ما می‌توانیم بفهمیم آشوبی در روانمان برپاست اما قادر نیستیم آن را با هیچ چیز خاصی و ملموسی مرتبط بدانیم ما اثر آن را حس می‌کنیم اما آن‌قدر مبهم و بی‌شکل است که نمی‌توانیم از آن سر دربیاوریم ما نمی‌توانیم قاطعانه بگوییم دقیقا درون ما چه اتفاقی افتاده است که این احساسات به سراغ ما آمده‌اند...

تحلیل کاربردی خواب و رویا

  • 141,000 تومان

خواب تعبیر نشده همچون نامه خوانده نشده است. رابرت جانسون پیشگام روانکاوی یونگی، همچون همیشه با بیانی کاربردی و جذاب و قابل درک برای همه راهکاری چهار مرحله‌ای ارائه می‌دهد تا ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه‌مان را به هم پیوند بزنیم. این پیوند منجر به تحولی درونی خواهد شد که زندگی ما را در حد غیرقابل تصوری غنی خواهد کرد. جانسون با استفاده از قدرت تخیل و ارائه مفهوم نمادها و تصاویر خواب‌ها، ما را به ضیافتی دعوت می‌کند که در آن رویاهای ما به تجارب عملی ترجمه شوند. تحلیل کاربردی خواب و رویا ما را قادر می‌سازد اعماق پنهان ناخودآگاه مان را بکاویم تا قدرت‌ها و گنجینه‌هایی که در ‌آن‌جا پنهان شده و منتظر کشف شدن هستند، بیابیم.

زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن

  • 228,000 تومان

وقتی دهه سوم زندگی تمام می‌شود کم‌کم احساس می‌کنیم زمان با سرعت هرچه تمام‌تر می‌گذرد. به سختی کار می‌کنیم و بعضی جاها شاید فکر کنیم که مسئولیت‌های شغلی همه زندگی را فرا گرفته و خسته کننده شده‌اند، شاید هم از کاری که انجام می‌دهیم احساس رضایت نکنیم. شاید تاکنون ازدواج نکرده‌ایم و از این موضوع دچار افسردگی شده‌ایم. فرضا هم اگر ازدواج کرده‌ایم، ممکن است همسرمان به ما بی‌توجه باشد یا آن انتظاری را که از زندگی زناشویی داشته‌ایم، برآورده نشده باشد. اگر هم بچه‌دار شده‌ایم و بچه‌ها هم کمی بزرگ شده‌اند، توقعات بی حد و حصر آن‌ها که از توان ما خارج است ما را مستأصل می‌کند. دور و بر خودمان را که خوب نگاه می‌کنیم می‌بینیم، چیزهایی که می‌توانست در ما احساس رضایت ایجاد کند، غایب است. خلاصه به فکر می‌افتیم از زندانی که برای ساختن آن تاکنون زحمت فراوان کشیده‌ایم خود را آزاد کنیم. حال برای آزاد شدن از این زندان چه باید بکنیم؟ همه ما لیست بلندبالایی از استعدادهای رها شده و تحقق نیافته را با خو حمل می‌کنیم. آن‌ها در اثر عدم استفاده یا بی‌توجهی یا اعتقاد داشتن به اینکه بخشی از خیالبافی‌ها و رویاهای کودکانه هستند از بین نمی‌روند. در عوض آن‌ها به طور مخفی به فعالیت‌شان ادامه می‌دهند و همان‌طور که بزرگ‌تر می‌شویم تبدیل به دردسر و گاهی شدیدا آزار دهنده می‌شوند. متن ساده و روان کتاب حاضر که توسط روانکاو مشهور پیرو مکتب یونگ، رابرت جانسون و همکار قدیمی او جری رول نوشته شده است، به ما کمک می‌کند تا میراث آرزوهای تحقق نیافته‌مان را بشناسیم و بدانیم چگونه باید آن‌ها را کنترل کرد و تغییر شکل دهیم تا بتوانیم با خودمان و دیگران در سال‌های میان‌سالی و پس از آن، در آرامش زندگی کنیم. نویسندگان کتاب توضیح می‌دهند که چه زمانی آوردن رویاهای زیست نشده‌مان به سطح آگاهی، می‌تواند ما را به آن‌سوی ناامیدی‌هایمان سوق دهد، حتی اگر شرایط بیرونی به طرز قابل رؤیتی تغییرپذیر نباشند. این کتاب طرحی واقع‌بینانه و عمیق برای تبدیل حسرت به آگاهی وسیع‌تر و تلقین بخش‌های پنهان روان‌مان با زندگی بیرونی‌مان ارائه می‌دهد.

زن بودن نیاز مرد بودن (مرد ایده‌آل موثرترین راهکارهای محبوبیت در میان زنان زندگی)

  • 45,000 تومان

مردان معاصر دوره سختی را طی می‌کنند. در طول تاریخ بشر، رابطه مرد و زن توسط قانون و آداب و رسوم تعیین می‌گردید و مرد جایگاه و وظایف خود را به خوبی می‌شناخت و سعادت، لذت و خوشبختی خود را در زندگی تضمین می‌کرد و به زندگی روح، معنا و ارزش می‌داد. امروز مردان ما جایگاه زندگی و مسیر خود را گم کرده‌اند. مردانی هستند که مادرانشان برایشان مقدس شده و دائما در قیاس مادر و زن خود، زنان خویش را عذاب می‌دهند. به محض یک اتفاق ناگوار ترجیح می‌دهند از صحنه زندگی کنار بکشند و مسئولیت کمتر از آنان خواسته شود. با لاف‌زنی و انجام حرکات نامعقول سعی در اثبات مردانگی خویش دارند و ... اینها همه مصیبت‌های تشخیص ندادن رابطه مرد و زن و نیز با زنانگی خویش است. در نظریه روانشناسی تحلیلی، عامل ارزشمندی، قدرت، موفقیت، سعادت و خوشبختی یک مرد و همچنین محبوب شدن در میان زنان زندگی‌اش، شناخت زنانگی درون است.

صفحه‌ی 1