ديويد ليبرمن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ذهن‌خوانی (علم نوین رمزگشایی از افکار امیال و هویت واقعی انسان‌ها)
سالم و ناسالم در روانشناسی (راهکارهای موثر برای تشخیص ثبات عاطفی)
عشق و دوستی همه را جذب کنید
  • 21,000 تومان
  • با تخفیف: 21,000 تومان
ذهن دیگران را بخوانید
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
چگونه محبوب همگان باشیم (40 باب گشوده به سوی آرامش)
روش‌های جذب و متقاعد کردن دیگران
  • 10,500 تومان
  • با تخفیف: 10,500 تومان
تشخیص دروغ در کمتر از 5 دقیقه (چگونه در کمتر از 5 دقیقه بفهمیم دروغ می‌گوید)
روش‌های جذب و متقاعد کردن دیگران (هر کس را به هر آنچه می‌خواهید وادار سازید)
هر کسی را می‌توانید به هر کاری وادارید اگر (ذهن توانمند)

ذهن‌خوانی (علم نوین رمزگشایی از افکار امیال و هویت واقعی انسان‌ها)

  • 180,000 تومان

آیا از حدس زدن آنچه دیگران به آن فکر می‌کنند خسته شده‌اید؟ آیا می‌خواهید بدانید که منظور رئیس شما در آن ایمیل خاص چه بوده است؟ آیا زبان بدن شما حقیقت را بیان می‌کند؟ دیوید لیبرمن، نویسنده و مشاور پرفروش نیویورک‌تایمز، در کتاب «ذهن‌خوانی» راه‌های خواندن ذهن افراد را در هر موقعیتی، رودررو، روی صفحه نمایش یا به صورت نوشتاری، به شما می‌آموزد. درک آنچه پشت گفتار و کردار فردی در یک موقعیت خاص پنهان است بسیار مهم است، حال چه درگیر یک مکالمه معمولی باشید چه درگیر یک مذاکره پرمخاطره؛ اما امروزه، ما با تعامل بسیار زیادی که روی صفحه‌ها اتفاق می‌افتد- از طریق ایمیل، متن یا چت ویدئویی - توانایی تفسیر عبارات و نشانه‌ها را از دست داده‌ایم. علاوه بر این، افراد بسیاری هم از تکنیک‌ها و معنای زبان بدن آگاه‌اند و تشخیص افکار یا مقاصد واقعی آنها دشوارتر هم شده است. دکتر دیوید لیبرمن، روان‌درمانگر، یک متخصص شناخته شده تشخیص دروغ که به FBI و سایر آژانس‌های امنیتی آموزش می‌دهد، «ذهن‌خوانی» را به سطح جدیدی از دانش برده است. او با تکیه بر آخرین تحقیقات در روان‌زبان‌شناسی - نشانه‌های تعبیه‌شده در گفتار و گفتار نوشتاری- به شما نشان می‌دهد که چگونه روش‌های پیشرفته خود را در موقعیت‌های روزمره بی‌شمار به کار ببرید. هیچ‌کس نمی‌خواهد احمق پنداشته شود. ذهن‌خوانی به ما کمک می‌کند تا تشخیص دهیم به چه کسانی می‌توان اعتماد کرد و چه کسانی ممکن است ما را بفریبند.

ذهن‌خوانی (علم جدید رمزگشایی از آنچه افراد واقعا می‌اندیشند آنچه واقعا می‌خواهند و آنچه واقعا هست)

  • 160,000 تومان

دکتر «دیوید لیبرمن»، روان‌درمانگر و نویسنده‌ی مشهوری است. او کتاب‌های موفق زیادی نوشته است که به فهرست پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز راه یافته‌اند و در ایران نیز محبوبند. لیبرمن آن‌طور که خودش در مقدمه‌ی این کتاب می‌گوید، سی سال است که ذات و روان انسان را می‌کاود. او در این مدت، به استراتژی‌هایی برای افزایش کیفیت زندگی و روابط افراد دست یافته که در سخنرانی‌ها، دوره‌های آموزشی، برنامه‌های تلویزیونی و آثار گذشته‌اش، درباره‌ی آنها سخن می‌گوید.‌‌‌‌‌‌‌ اما «ذهن‌خوانی» که سال 2022 منتشر شد، موضوع تازه و بسیار جذابی را مطرح می‌کند. این کتاب با تکیه بر تازه‌ترین پژوهش‌های روانشناسی زبان، به دانشی می‌پردازد که به اعتقاد خود لیبرمن، به ما توانایی‌های «شبه تله‌پاتی» می‌دهد. «ذهن‌خوانی» حاصل سال‌ها ‌مطالعه و پژوهش لیبرمن درباره‌ی عناصر اساسی روان و زبان است و به هیچ وجه غیرعلمی و خیال‌پردازانه نیست. کتاب در چهار فصل و با زبانی همه‌فهم تدوین شده است تا برای همه‌ی افراد با هر میزان دانش روان‌شناختی، مفید و قابل استفاده باشد. در این کتاب، قدم به قدم یاد می‌گیرید که در موقعیت‌های واقعی، افکار اشخاص را بخوانید. مثلاً می‌فهمید یک فرد قابل اعتماد است یا دغلباز، همکارتان مشکل دارد یا صرفاً بی‌حوصله است، قرار اول موفقیت‌آمیز خواهد بود یا خیر. زمانی که در شرایطی با ریسک بالا قرار می‌گیرید، در وقت، پول و انرژی صرفه‌جویی خواهید کرد، مانع از دل‌شکستگی می‌شوید و می‌دانید چه کسی همراه شماست و چه کسی در مقابل‌تان ایستاده است.

سالم و ناسالم در روانشناسی (راهکارهای موثر برای تشخیص ثبات عاطفی)

  • 40,000 تومان

- دنیای سلامت عاطفی ممکن است دنیایی تیره و تار باشد. گاهی اوقاتء رفتارهایی که در نگاه اول معصومانه یا حتی مهربانانه به نظر می‌رسندء در واقع پرچم‌های قرمز هستند که به ما هشدار می‌دهند مشکلی وجود دارد. - وقتی به شخصی اجازه ورود به زندگی حرفه‌ای یا شخصی خود می‌دهیم و به او اعتماد می‌کنیمء در واقع تصمیم‌هایی می‌گیریم که به صورت بالقوهء پیامدهای عمیق و گسترده‌ای در پی دارد. - اگر نگران یه رابطه جدید یا حتی قدیمی هستیدء دیگر نیازی نیست به غریزهء حدس و گمان یا طالع‌بینی تکیه کنید. این کتاب ابرازهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌هاء در همان روز اولء می‌توانید اطلاعات روانی دقیقی از افراد به دست آورید.

عشق و دوستی همه را جذب کنید

  • 21,000 تومان

این کتاب با آموختن بزرگ‌ترین رموز روانشناسی به شما کمک می‌کند تا به هرگونه مشاجره، اختلاف، درگیری، کینه، یا قهر و جدایی، در خانواده یا محل کار خود خاتمه دهید. اگر از اضطراب، استرس، افسردگی و ناراحتی‌هایی که به واسطه اختلافات خانوادگی، عدم سازش در محل کار، یا تضاد شخصیتی به ‌وجود می‌آیند به تنگ آمده‌اید، خودتان را با شیوه‌هایی که میان افراد آشتی برقرار می‌کنند و موجب فراموش شدن اختلافات می‌شوند، مجهز کنید. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه طرف مقابل خود را بر آن دارید تا ناراحتی، عصبانیت و رنجشی را که از شما به دل گرفته است، فراموش کند و با شما از در عشق و دوستی درآید. البته، شما در مقام یک میانجی همین روند را برای آشتی دادن دو نفر که نسبت به هم کدورت به دل گرفته‌اند نیز می‌توانید به کار گیرید. علاوه‌ بر این، فراخواهید گرفت که چگونه رابطه موجود را مستحکم کنید تا کدورت و اختلاف در آینده بروز نکند.

ذهن دیگران را بخوانید

  • 25,000 تومان

آیا تا به حال آرزو کرده‌اید که کاش می‌توانستید فکر دیگران را بخوانید و بفهمید دیگران چه در سر دارند؟ اکنون با به کارگیری سیستمی پیشرفته و مبتنی بر روانشناسی می‌توانید به آرزوی خود برسید! دکتر دیوید جی. لیبرمن فوق تخصص در رشته روانشناسی و بنیان‌گذار تجزیه و تحلیل پویایی اعصاب در این کتاب منحصر به فرد، برنامه‌ای جامع و کاربردی را به شما عرضه می‌کند که به سادگی قابل استفاده است و به وسیله آن به سرعت و در هر زمان می‌توانید افکار و احساسات اشخاص را ارزیابی کنید. این کتاب شامل تکنیک‌های روانشناسی ویژه و اثبات شده‌ای است که می‌تواند بلافاصله، در مورد هر شخص و تقریبا در هر موقعیتی به کار رود. بدین ترتیب، در هر رویارویی امتیازی قطعی بر طرف مقابل خواهید داشت و از این توانایی برخوردار خواهید شد که از مهم‌ترین ابزار روانشناسی حاکم بر رفتار بشر همچون برگ برنده‌ای به نفع خود بهره ببرید.

خودتان را بهتر بشناسید (چگونه با واقع‌نگری می‌توانید به افکار احساسات و رفتارهایتان بنگرید و از باورها و نگرش‌های ناسالم رها شوید)

  • 169,900 تومان

کتاب حاضر، روشی کامل برای خودشناسی و رفتارشناسی است. صد رفتار ذکر شده، یکی از ارزشمندترین موهبت‌های شما را آشکار می‌کند که همان خود واقعیتان است. هنگامی که درباره خود و دنیای درونی‌تان آگاهی بیشتری به دست می‌آورید، احساس نشاط و شادابی بیشتری نسبت به گذشته تجربه خواهید کرد. از زندگی و دنیای جدیدتان لذت ببرید...

چگونه محبوب همگان باشیم (40 باب گشوده به سوی آرامش)

  • 79,000 تومان

اگر در اندیشه آن هستید که زندگی بی‌دغدغه‌یی داشته باشید، در فهرست آرزوهای‌تان چه عناصری راه می‌یابد؟ چه بسا بخواهید بدانید در هر برهه و در هر عرصه‌یی از زندگی‌تان چگونه رفتار کنید تا مورد سوء استفاده قرار نگیرید و بازیچه دیگران نشوید، بخواهید بدانید چگونه درگیری‌های لفظی را با یک عبارت ساده به پایان ببرید، بخواهید بدانید چگونه دیگران را جهت بخشیده یا برای آنان اثری مطلوب به جای گذارید و آنان را برانگیزید تا در مسیر شما بیاندیشند و نیز بخواهید با جلب محبت و دوستی دیگران آنچه مایلید به دست آورید یا شیوه نگاه دیگران را نسبت به خود به سرعت دگرگون کنید و در یک جمله زندگی بی‌دغدغه و فارغ از اضطرابی داشته باشید؛ پس اکنون در آستانه‌ی فراگیری راهکارهای روانشناسانه‌یی قرار گرفته‌اید تا در همه ساحت‌ها و عرصه‌های حیات‌تان آن‌ها را به کار گیرید و محبوب همگان واقع شوید.

روش‌های جذب و متقاعد کردن دیگران

  • 10,500 تومان

آیا از سوء‌ استفاده و همین‌طور به بازی گرفتن افراد خسته شده‌اید؟ آیا گاهی اوقات احساس می‌کنید که مورد احترام و توجهی که لایق و سزاوارش هستید قرار نمی‌گیرید؟ اگر تمایل دارید که کنترل تمام امور و گفتارتان را داشته باشید، حالا به آرزوی خود دست یافته‌اید. چرا اجازه می‌دهید که دیگران امروز زندگی شما را به دست بگیرید در حالی که با بهره‌ گرفتن از رموز و تکنیک‌های روانشناسی می‌توانید کارها را آنطور که می‌خواهید انجام دهید، دیگران را به آن چه می‌خواهید وادار سازید و هیچ گاه احساس ضعف و نومیدی نکنید.

تشخیص دروغ در کمتر از 5 دقیقه (چگونه در کمتر از 5 دقیقه بفهمیم دروغ می‌گوید)

  • 42,000 تومان

صداقت، اساس هر رابطه‌ای، اعم از تجاری یا فردی است. آگاه بودن از مقاصد واقعی دیگران به طور قطع ارزشمند است و اغلب موجب صرفه‌جویی در وقت، پول، انرژی و کاهش غصه‌های شما می‌شود. وقتی نیت واقعی فردی را بدانید، این قدرت را دارید که وضعیت را کنترل کنید یا حداقل مورد سوءاستفاده او قرار نگیرید. شما با مطالعه این کتاب خواهید آموخت که چگونه معنای ضمنی کلمات را دریابید و چه‌طور وقتی دیگران آنچه را در ذهن‌شان می‌گذرد به زبان نمی‌آورند، افکارشان را بخوانید.

روش‌های جذب و متقاعد کردن دیگران (هر کس را به هر آنچه می‌خواهید وادار سازید)

  • 219,900 تومان

این کتاب شما را وارد به دنیایی می‌کند که در آن اصول روانشناسی تبدیل به یک فرمول ساده گردیده که به راحتی می‌توان آن را دنبال کرد و به واسطه آن هر موقعیتی را تحت کنترل درآورد، یا به افکار درونی افراد پی برد و در صورت تمایل عقاید آنان را تغییر داد. به عبارت دیگر این کتاب مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و تاکتیک‌های ساده ولی با اهمیت روانشناسی می‌باشد. شما قادر خواهید بود با بهره‌گیری از کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین روش‌های روانشناسی، عقل خود را به بهترین سلاح خود مبدل سازید.

هر کسی را می‌توانید به هر کاری وادارید اگر (ذهن توانمند)

  • 45,000 تومان

این کتاب بی‌نظیر فنونی ساده و مختصر ... و راهکارهایی سودمند ارائه می‌کند که ریشه در روانشناسی بنیادی بشر دارند و پژوهش‌های بی‌شماری از آن‌ها حمایت می‌کنند.

صفحه‌ی 1