دونالد ترامپ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هرگز تسلیم نشو
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
آمریکای زمین‌گیر (چگونه عظمت را به آمریکا بازگردانیم)
قواعد خلق ثروت
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
101 راه موفقیت در تجارت
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
مثل 1 قهرمان فکر کن
  • 26,000 تومان
  • با تخفیف: 26,000 تومان
چگونه مثل 1 بیلیونر فکر کنید
  • 109,900 تومان
  • با تخفیف: 109,900 تومان

هرگز تسلیم نشو

  • 70,000 تومان

در این کتاب ترامپ چالش‌ها، شکست‌ها و لحظات یاس و داستان دراماتیک زندگی خویش را به تصویر می‌کشد؛ لحظاتی که هر انسانی ممکن است در طول زندگی تجربه کرده باشد. اما آنچه که داستان را جذاب و تجربیات وی را شیرین می‌کند خلاقیت و سماجت شخصی وی در جنگ با سختی‌ها است که شکست‌ها را به پیروزی مبدل می‌گرداند و از انسانی شکست خورده مردی سربلند می‌سازد. هر فصل از داستان را که پشت سر می‌گذاریم، داستانی عجیب و از تعهدات، وظایف و کارها را می‌خوانیم که دنیایی از تجربیات را در خود جای داده‌اند و سرشار از الهام و الگو هستند. این کتاب برای انسان‌هایی است که می‌خواهند از چالش‌های زندگی گذر کرده و خود را در فراسوی موفقیت ببینند. موفقیت‌هایی که برای ترامپ از مرز ورشکستگی شروع شدند و وی را تا مقام ریاست جمهوری ایالات متحده بالا آورند. شاید برای بسیاری نام ترامپ تداعی کننده اخبار و حوادثی است که دنیا را درگیر خود کرده است؛ اما در داستان زندگی این شخص پر سر و صدا تجربیاتی نهفته است که می‌تواند برای هر انسان تشنه موفقیت جذاب باشد.

آمریکای زمین‌گیر (چگونه عظمت را به آمریکا بازگردانیم)

  • 25,000 تومان

ما در خاورمیانه به معنای واقعی کلمه میلیاردها دلار هدر داده‌ایم بدون این‌که در ازای آن دستاورد محسوسی داشته باشیم. تنها کسی که برایمان باقی مانده، اسرائیل است؛ متحد اصلیمان. برای بدتر کردن اوضاع، طی مذاکراتی بی‌ارزش و هزینه‌بر با ایران (بهترین دوست فعلی روسیه) به توافق هسته‌ای رسیدیم تا به سمت صلح جهانی بیش‌تر حرکت کنیم، که چنین نشد. این توافق دقیقا در جهت عکس حرکت می‌کند. ایده عظمت آمریکا به عنوان رهبر جهان آزاد و غیرآزاد امروز از کشور ما رخت بربسته است. به رغم همه‌ی این چالش‌ها و در واقع به دلیل وجود آن‌ها، تصمیم گرفتم در این‌باره کاری کنم. نمی‌توانم شرایط جاری کشور بزرگمان را ببینم و تحمل کنم. این فضاحت نشانه‌ی رهبری در مسیری نادرست است. این شرایط نیازمند کسی با عقل سلیم و تیزهوش است؛ کسی که بتواند با رهبری درست، آمریکا را به مسیر عظمت گذشته‌اش بازگرداند.

قواعد خلق ثروت

  • 42,000 تومان

کتاب شامل عناوین زیر است: ثروت بیافرینید - روش من. تقویت یک ساختار ذهنی برای موفقیت. تهیه چشم‌انداز مالی. هفت رویه‌ای که ثروتمندان پیش می‌گیرند. یک نظام پولی خودکار پیاده سازی کنید. ایجاد درآمد از طریق املاک مسکونی. محافظت از دارایی‌ها. به خرید خود تنوع دهید. افزایش پس‌انداز دوره بازنشستگی با سهام و اوراق قرضه.

101 راه موفقیت در تجارت

  • 30,000 تومان

این کتاب که به راهنمایی دانشگاه ترامپ تهیه شده است، گفتگویی خصوصی با یکی از بزرگ‌ترین پیشتازان تجارت دنیا را شامل می‌شود. «ترامپ 101: راه موفقیت» شامل دیدگاه‌ها، داستان‌ها، نظریات و پندهای آقای ترامپ در مورد چگونه موفق شدن است. این کتاب شما را با تشکیلات ترامپ آشنا می‌کند و سعی دارد بتوانید نگاهی دقیق به ده روز از زندگی او، یعنی زمانی که پسرش بارون به دنیا آمد، داشته باشید.

مثل 1 قهرمان فکر کن

  • 26,000 تومان

در تمام این سال‌ها، آدم‌های زیادی را دیده‌ام که رسیدن به موفقیت برایشان یک آرزو بوده است. خودم هم یکی از آن‌ها هستم و با این‌که هنوز به اوج پیروزی نرسیده‌ام، ولی تا همین‌ جا هم به موفقیت‌های زیادی نائل شده‌ام. اغلب از من می‌پرسند که رمز و راز موفقیت چیست؟ به نظرم نباید نام آن را راز گذاشت، بلکه هر کدام از ما باید فرمول موفقیتی را که برایمان کارساز است پیدا کنیم. این مجموعه نوشته‌ها در واقع همانند یک راهنما عمل می‌کنند تا شما را به سوی طرز فکری سوق دهند که باعث می‌شوند به موفقیت نائل شوید.

چگونه مثل 1 بیلیونر فکر کنید

  • 109,900 تومان

در دنیایی که بیش از شش میلیارد نفر جمعیت دارد، فقط پانصدو هشتادوهشت هفت بیلیونر وجود دارد. این یک باشگاه بسیار اختصاصی است. آیا دوست دارید به ما بپیوندید؟ البته احتمال موفقیت شما یک در ده میلیون است، اما اگر مثل یک بیلونر فکر کنید، این احتمال‌ اندک نباید شما را ناامبد کند. بیلیونرها به فرصت‌ها یا موانع اهمیت نمی‌دهند، ما به معقول بودن، به این که مردم چه فکر می‌کنند، چه چیزی متعارف است و یا چه چیزی انتظار می‌رود، فکر نمی‌کنیم. ما پیرو شهود و بینش خود هستیم و اهمیتی نمی‌دهیم که دیگران آن را ابلهانه یا احمقانه تصور کنند. این همان چیزی است که کتاب حاضر می‌خواهند به شما یاد بدهد: چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید؟

صفحه‌ی 1