دورين ويرچو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
جادوی آسمانی (7 قانون  مقدس فروغ‌مندی)
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
شجاعت خلاق بودن (چگونه به خود رویاها تصورات و مسیر خلاقانه شغلی‌تان باور داشته باشید)
کاستن از بار رنج
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
من درخشان (اجازه ندهید هیچ‌چیز شور و نشاط شما را کم‌رنگ کند)
راهنمایی روزانه از فرشتگان نگهبان شما
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
فرشتگان شفابخش
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
10 پیام از سوی فرشتگان برای شما
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
پیام‌هایی از فرشتگان رفاه و برکت (11 پیام برای دریافت حمایت و برکت از فرشتگان)

جادوی آسمانی (7 قانون مقدس فروغ‌مندی)

  • 55,000 تومان

در کتاب جادوی آسمانی، دورین ویرچو تفسیری از کتاب کیبالیون را ارائه داده که به زبانی قابل فهم و امروزی نوشته شده است. او بر اساس موفقیت خود در استفاده از آموزه‌های هرمسی برای شفابخشی و فروغ‌مندی نظرات و پیشنهادات عملی می‌دهد. با جادوی الهی می‌توانید بر خلق و خوی خود مسلط شوید، انرژی‌های منفی را آزاد کنید، سطح جدیدی از فراوانی را متجلی و فرصت‌های شگفت‌انگیزی را در تمام زمینه‌های زندگی خود جذب کنید.

شجاعت خلاق بودن (چگونه به خود رویاها تصورات و مسیر خلاقانه شغلی‌تان باور داشته باشید)

  • 100,000 تومان

دورین ویرچو در این کتاب به شما می‌آموزد: با درونی‌ترین احساسات خود روبه‌رو شوید، چرا که آن ها الهاماتی هستند برای خلاقیت شما. آسیب پذیرترین احساساتتان را علنی کنید. اطلاعات واقعی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، هر چند باعث خجالت شما باشد. تحمل انتقاد و تمسخر را از طرف کسانی که با کار شما موافق نیستند داشته باشید.

کاستن از بار رنج

  • 40,000 تومان

دکتر دورین ویرچو در این کتاب تلاش دارد تا ارتباط ویرانگر درد عاطفی و پرخوری را برای شما روشن کند. دورین ویرچو با تکیه بر سال‌ها کار درمانی بر روی بیماران نشان می‌دهد که چگونه سوءاستفاده فیزیکی و روانی از بیمارانش منجر به پرخوری برای مقابله با درد روحی و حتی تنبیه شخصی توسط خود بیمار می‌شود و بیمار می‌باید نخست از نظر عاطفی و روحی درمان شود و بعد از نظر جسمی. دکتر دورین ویرچو متخصص روانشناسی، روان درمانی و نویسنده کتاب‌های مطرحی نظیر راهنمایی روزانه از فرشتگان برای شما و پیام‌هایی از فرشتگان رفاه و برکت است که همگی توسط انتشارات جویا به چاپ رسیده‌اند.

من درخشان (اجازه ندهید هیچ‌چیز شور و نشاط شما را کم‌رنگ کند)

  • 55,000 تومان

این کتاب در مورد علم «شور و نشاط» است. شما در مورد بررسی‌های علمی خواهید خواند که نشان می‌دهند چرا شور و نشاط‌مان- شادی، آرامش درونی، سلامتی، توانایی یا قابلیت تمرکز، انگیزه، و شادی - کم‌رنگ می‌شود... و چطور آن را دوباره روشن کنیم. برای لذتبخش‌تر و خواندنی‌تر ساختن این کتاب، من تحقیق در مورد این موضوع را خلاصه کرده‌ام. می‌توانستم راحت در مورد هر واکنش سلولی نسبت به استرس بنویسم، اما خواندن آن مطالب می‌توانست برای شما استرس‌آور باشد! در نتیجه، این کتاب بیشتر داستانی است تا بالینی. ویرچو معتقد است که همه ما با یک نور درونی متولد می‌شویم. یک درخشش یا شادی. شما هنوز درخشان یا پرتلالو هستید، اما مانند لامپی که روی آن را گرد و غبار پوشانده است، شاید شادی را احساس نکنید و شاد به نظر نرسید. اگر هم‌اکنون شادی یا هیجان را در مورد زندگی احساس نمی‌کنید، آن بدین معناست که شور و نشاط‌تان پنهان شده است. خوشبختانه، پاسخ‌ها و راه‌حل‌هایی وجود دارد، و نخستین گام شناسایی الگوهایتان است. موضوع این کتاب در مورد این است که - چطور آن الگوها را کشف کنید - تا به شما کمک کند که در مورد زندگی احساس شادی و شور و نشاط کنید.

راهنمایی روزانه از فرشتگان نگهبان شما

  • 180,000 تومان

در آغاز هر صبح با فرشتگان گفتگو کنید و 365 روز از کمک‌های آنان بهره‌مند شوید. هر صفحه پیامی آرامش‌دهنده و روحیه‌بخش دارد که روز شما را شادتر و مثبت‌تر می‌کند. می‌توانید با بازکردن صفحات کتاب به طور تصادفی برای کارهای روزانه خود نیز راهنمایی به خصوصی را دریافت کنید. به یادتان باشد که فرشتگان شما، همیشه در کنار شما هستند و می‌خواهند در هر زمینه از زندگی‌‌تان به شما کمک کنند.

فرشتگان شفابخش

  • 65,000 تومان

این کتاب با روش‌های عملی به شما می‌آموزد چگونه برای شفای تن، بهبود روابط خانوادگی و کسب رفاه از فرشتگانی که آماده هستند به شما کمک کنند، یاری بگیرید. فرشتگان به شما می‌گویند هدف شما از حضور در این جهان چیست. آن‌ها به شما می‌آموزند چگونه اعتماد به ‌نفس خود را افزایش دهید و چگونه در برابر ناملایمات زندگی مقاوم‌تر شوید. دکتر دورین ویرچو، روان‌درمان‌گر و نویسنده کتاب‌های متعددی از جمله راهنمای روزانه از فرشتگان نگهبان شما، پیام‌هایی از فرشتگان رفاه و برکت و چندین کتاب دیگر است.

10 پیام از سوی فرشتگان برای شما

  • 70,000 تومان

همه شما با چالش‌ها و نگرانی‌های متعددی در زندگی روبرو هستید. فرشتگان شاهد تقلای شما در مواجهه با مشکلات زندگی هستند و آماده‌اند تا در صورت تقاضا به کمک شما بیایند. آن‌ها آماده راهنمایی شما هستند. با فراخواندن فرشتگان با آن‌ها ارتباط پیدا می‌کنید. آن هنگام در ذهن خود کلمات آن‌ها را خواهید شنید و این موضوع به شما یادآوری می‌کند تا بدانید مشکلات زندگی موجب شده تا ارتباط خود را با آن‌ها از دست بدهید، گرچه آن‌ها همیشه و همه جا حضور دارند و ارتباط با آن‌ها شما را به خداوند نزدیک می‌کند و از بار زندگی می‌کاهد....

پیام‌هایی از فرشتگان رفاه و برکت (11 پیام برای دریافت حمایت و برکت از فرشتگان)

  • 60,000 تومان

دکتر دورین ویرچو و پسرش گرانت ویرچو در طی سفرهای زیادی که به بیشتر کشورهای جهان داشته‌اند با هزاران نفر که از قدرت‌های روحی برای شفابخشی یا آموزش دیگران برخوردار بوده‌اند ملاقات کرده‌اند. آن‌ها به مدارسی رفته‌اند که قدرت درمانگری یا تسلط بر ذهن و جسم را آموزش می‌دهند. دورین و گرانت در این کتاب به شما نشان می‌دهند که برای پیشرفت‌های مادی و معنوی به کمک خداوند نیازمندید. هر یک از 11 فصل کتاب پیامی از فرشتگان رفاه و برکت به همراه دارد. شما چه در آرزوی برکت فراوان‌تر باشید یا رفاه، فرشتگان رفاه و برکت دست شما را می‌گیرند تا بتوانید از موانعی که جلو دستیابی شما به خواسته‌هایتان را می‌گیرند بگذرید.

صفحه‌ی 1