دنيل سيگل تينا پين برايسن


تولیدکننده




بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فرزندپروری مبتنی بر دلبستگی ایمن
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان
پرورش مغز مثبت‌اندیش (چگونه شجاعت کنجکاوی وتاب‌آوری را در کودکتان پرورش دهید)
تربیت کودک برای مغزی یکپارچه (کتاب گویا)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
مغز چالش‌جو (چگونه شجاعت کنجکاوی و تاب‌آوری را در کودک‌تان پرورش دهید)
تربیت آسان
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
تربیت کودک برای مغزی یکپارچه
  • 157,500 تومان
  • با تخفیف: 157,500 تومان

فرزندپروری مبتنی بر دلبستگی ایمن

  • 175,000 تومان

در این کتاب تلاش شده تا به یک سوال ساده ولی جدی والدین پاسخ داده شود: "مهم‌ترین کاری که می‌توانم برای راحتی و موفقیت بچه‌هایم انجام دهمء کدام است؟" پاسخ نویسندگان بسیار سرراست و مختصر و مفید است (هر چند لزوما آسان نیست): در رابطه با بچه‌هایتان "حضور به موقع" داشته باشید...

پرورش مغز مثبت‌اندیش (چگونه شجاعت کنجکاوی وتاب‌آوری را در کودکتان پرورش دهید)

  • 70,000 تومان

والدین می‌خواهند به کودکانشان کمک کنند تا افرادی شوند که بتوانند به‌خوبی از پس خود برآیند و تصمیمات خوبی بگیرند، با دیگران مهربان باشند و همچنین بدانند چگونه از خود حمایت و دفاع کنند. آنها می‌خواهند کودکانشان مستقل باشند و از روابط متقابلِ رضایت‌بخش لذت ببرند و وقتی اوضاع بر وفق مرادشان نیست، از کوره در نروند. این کتاب تلاش برای ارائه راهکارهایی عملی جهت پرورش این توانایی‌ها در کودکان است. ایده اصلی این است که والدین می‌توانند به کودکانشان برای رشد یک مغزِ مثبت‌اندیش کمک کنند. مغزی که چهار ویژگی اصلی را ایجاد می‌کند: تعادل هیجانی (توانایی مدیریت هیجانات و رفتار)، تاب‌آوری (توانایی مقابله با کشمکش‌های زندگی)، درون‌نگری (درک خود، گرفتن تصمیمات مناسب و کنترل بر زندگی) و همدلی (توانایی درک دیگران و مهربان بودن نسبت به آنها). این کتاب با بهره‌گیری از آخرین یافته‌های علمِ عصب زیست شناسی بین فردی به والدین، مراقبان، متخصصان و تمام افرادی که با کودکان سروکار دارند می‌آموزد که چطور با تکیه بر این علم می‌توانند مغز کودکان خود را طوری پرورش دهند که افراد موفق‌تری شده و در تمام حوزه‌های زندگی‌شان تصمیمات درست بگیرند، کم‌تر از کوره در بروند و تاب‌آورتر و همدل‌تر باشند.

تربیت کودک برای مغزی یکپارچه (کتاب گویا)

  • 35,000 تومان

فرزند نوپایتان وسط مرکز خرید نحس‌بازی به راه می‌اندازد. فرزند پیش‌دبستانی‌تان لج می‌کند و لباسش را نمی‌پوشد. فرزند پنجم دبستانی‌تان، با دیگران نمی‌جوشد، بغ می‌کند و گوشه‌ای می نشیند. آیا بچه‌ها مدام نقشه‌هایی در سر دارند تا بزرگترها را به ستوه بیاورند؟ دلشان نمی‌خواهد، اما مغزشان این‌طور دستور می‌دهد. اگر یافته‌های علمی این کتاب در زمینه تربیت و پرورش فرزندان را در زندگی روزمره به کار ببرید، می‌توانید فوران‌های خشم، بگومگوها و ترس‌ها را، به فرصت‌هایی برای یکپارچه‌سازی مغز فرزندتان و پروراندن روند سرنوشت ساز رشد او بدل کنید.

مغز چالش‌جو (چگونه شجاعت کنجکاوی و تاب‌آوری را در کودک‌تان پرورش دهید)

  • 145,000 تومان

هنگام مواجهه با موضوعات بحث‌انگیزی همچون ساعت تماشای تلویزیون، انتخاب غذا و ساعت رفتن به تختخواب، کودکان اغلب یا برون‌ریزی می‌کنند یا خاموش می‌شوند و به جای پذیرندگی، با واکنش‌پذیری پاسخ می‌دهند. این همان چیزی است که دنیل جی سیگل و تینا پین برایسون، در پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز، آن را پاسخ مغز مخالفت‌جو می‌نامند. ولی ما می‌توانیم به بچه‌هایمان یاد بدهیم با گشودگی و کنجکاوی به زندگی نزدیک شوند. وقتی بچه‌ها از موضع مغز چالش‌جو بازندگی تعامل داشته باشند، گرایش بیشتری خواهند داشت تا از فرصت‌ها استفاده و کاوش کنند، بیشتر کنجکاو و خیال‌پرداز باشند و در روابط با دیگران و مدیریت مشکلات بهتر عمل کنند. نویسندگان کتاب مغز چالش‌جو، مهارت‌ها، متون و فعالیت‌هایی را در اختیار والدین قرار می‌دهند تا بتوانند به بچه‌ها، در هر سن و سالی که هستند، کمک کنند تا وارد وضعیت سودمند «چالش‌جو» شوند.

تربیت آسان

  • 90,000 تومان

در این کتاب، روشی با عنوان «تربیت آسان» را برایتان معرفی خواهیم کرد که حاوی اصول و راهبردهایی است که بیشترین مشکلات و احساسات غالب برای تربیت صحیح فرزندان را از سر راه برمی‌دارد. در نتیجه، زندگی شما به عنوان والدین بسیار ساده‌‌تر و نحوه تربیت فرزندانتان نیز موثرتر می‌شود. مهم‌تر از همه، با مطالعه این کتاب می‌توانید روابطی با ذهن کودکان‌تان برقرار کنید که به شکل‌گیری مهارت‌های احساسی و اجتماعی آنان در تمام طول زندگی‌شان منجر خواهد شد. در این میان، روابط خودتان نیز با فرزندانتان مستحکم‌تر می‌شود...

تربیت کودک برای مغزی یکپارچه

  • 157,500 تومان

فرزند نوپایتان وسط مرکز خرید نحس‌بازی به راه می‌اندازد. فرزند پیش‌دبستانی‌تان لج می‌کند و لباسش را نمی‌پوشد. فرزند پنجم دبستانی‌تان، با دیگران نمی‌جوشد، بغ می‌کند و گوشه‌ای می‌نشیند. آیا بچه‌ها مدام نقشه‌هایی در سر دارند تا بزرگترها را به ستوه بیاورند؟ دلشان نمی‌خواهد، اما مغزشان اینطور دستور می‌دهد. اگر یافته‌های علمی این کتاب در زمینه تربیت و پرورش فرزندان را در زندگی روزمره به کار ببرید، می‌توانید فوران‌های خشم، بگومگو‌ها، و ترس‌ها را، به فرصت‌هایی برای یکپارچه‌سازی مغز فرزندتان و پروراندن روند سرنوشت‌ساز رشد او بدل کنید. با بهره بردن از 12 راهکار نوین و کلیدی این کتاب، فرزندانی آرام‌تر و شادتر پرورش دهید.
کلمات کلیدی: خانواده و تربیت کودک، فرزند‌پروری، دنیل سیگل و تینا برایسن، شادی جهرانی

صفحه‌ی 1