دن ساليوان بنجامين هاردي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی (چگونه انجام‌دادن کارها را به دیگران بسپاریم)
حفره و بهره (راهنمای رسیدن به شادکامی اعتماد به نفس و موفقیت)
حسرت و فرصت  (راهنمای افراد جاه‌طلب برای شادکامی، اعتمادبه‌نفس و موفقیت)
برد و باخت (راهنمای افراد موفق برای کسب شادی اعتماد به نفس و موفقیت)

نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی (چگونه انجام‌دادن کارها را به دیگران بسپاریم)

  • 134,500 تومان

آیا تا به حال هدفی داشته اید که زمان کافی کافی برای انجام آن را نداشته باشید؟آیا تا کنون برایتان پیش آمده که کاری را مدام به تعویق انداخته باشید چون نمی دانستید چگونه باید آن را انجام دهید؟ ما اغلب آموزش دیده ایم که از خود بپرسیم چگونه باید کاری را انجام دهم یا به یک هدف مشخص دست یابم‏‏‏‏،چون فکر می کنیم این تنها راه انجام کاری ها و رسیدن به اهدافمان است

حفره و بهره (راهنمای رسیدن به شادکامی اعتماد به نفس و موفقیت)

  • 75,000 تومان

درک مفهوم حفره و بهره، مهم‌ترین ماموریت هر فرد برای موفقیت در زندگی است. اگر به معنای واقعی می‌خواهید موفق شوید، باید یاد بگیرید در زندگی روی «بهره‌ها» متمرکز شوید و بیرون از «حفره‌ها» بمانید. این کتاب، تمام دانسته‌هایتان دربراه موفقیت را به چالش می‌کشد و رازهای دستیابی به شادکامی را، که یکی از ضروری‌ترین اهداف انسانی است، فاش می‌کند.

حسرت و فرصت (راهنمای افراد جاه‌طلب برای شادکامی، اعتمادبه‌نفس و موفقیت)

  • 160,000 تومان

کتاب حسرت و فرصت درباره ایده‌ای بسیار ساده و عین حال بسیار پیچیده است که نگاه شما را به گذشته و آینده، هدف‌ها، تجربه‌ها و آرمان‌ها عوض می‌کند: اگر بر حسرت‌ها تمرکز کنید، چیزهایی را از دست می‌دهید. اگر بر فرصت‌ها تمرکز کنید، چیزهایی راکه ندارید به دست می‌آورید. با حسرت، به هر تجربه‌ای رنگ و بوی منفی می‌دهید. با فرصت، از هر تجربه‌ای درس تازه می‌گیرید. حسرت یعنی پیشرفت‌هایتان را با دیگران یا با آرمان‌هایتان مقایسه کنید. فرصت یعنی امروزتان را با پیشرفت‌های گذشته بسنجید. حسرت یعنی همیشه در جست‌وجوی شادکامی باشید. فرصت یعنی همین حالا شادکامید. اگر آماده‌اید بالاخره خودتان را از چنگ حسرت آزاد کنید، باید راهش را یاد بگیرید. یگانه راه خروج از حسرت را با این کتاب یاد می‌گیرید. خوشبختانه راه بسیار ساده‌ای هم هست. ولی مراقب باشید گول این سادگی را نخورید.

برد و باخت (راهنمای افراد موفق برای کسب شادی اعتماد به نفس و موفقیت)

  • 50,000 تومان

برای شاد بودن و احساس موفقیت نیازی نیست دست به کارهای خارق‌العاده‌ای بزنید، فقط کافی است ارتباط خود را با درونتان را بهبود ببخشید. در هر شرایط و موقعیتی که هستید مثبت بیندیشید. از افکار منفی دست بردارید و شاد بودنتان را به عوامل خارجی ربط ندهید. در این صورت قدردان دستاوردها، خانواده، اطرافیان و همه چیزهای خوبی که در زندگی به دست آورده‌اید خواهید بود. شادی در درون شماست، جایی دیگر به دنبالش نباشید.

صفحه‌ی 1