دانيل اچ پينك


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قدرت پشیمانی (چگونه با نگاه به گذشته رو به جلو حرکت کنیم)
فروشندگی با زندگی انسان عجین است (واقعیت عجیب درباره‌ ترغیب دیگران)
ذهن کامل نو (گذار از عصر اطلاعاتی به عصر مفهومی)
انگیزه
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
ذهن کامل نو (گذار از عصر اطلاعاتی به عصر مفهومی)
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان

قدرت پشیمانی (چگونه با نگاه به گذشته رو به جلو حرکت کنیم)

  • 199,000 تومان

((ذره‌ای پشیمان نیستم.)) تابه حال چنین حرفی به گوشتان خورده؟ افراد بادی به غبغب می‌اندازند و با افتخار آن را به زبان می‌آورند و آدم خیال می‌کند با فیلسوفی دنیا دیده طرف است. اما این جمله و احساساتی مانند آن خیالاتی بیش نیستند و حتی اگر حقیقت داشته باشند، برای ادامه روند زندگی خطرناک‌اند. پشیمانی جزئی جدانشدنی از زندگی تمامی انسان هاست. مهم این است که با پشیمانی چطور مواجه شویم و چگونه از قدرت آن برای تصمیم‌گیری بهتر، عملکرد مناسب‌تر و دستیابی به معنای والاتر زندگی استفاده کنیم. پس از چند سالی که در فضای علمی بوده‌ام و به مغفول‌ترین احساساتمان اندیشیده‌ام، آنچه در دیگران کشف کرده‌ام در خودم نیز یافته‌ام: پشیمانی مرا به انسان بدل می‌کند. پشیمانی عملکرد مرا بهتر می‌کند. پشیمانی به من امید می‌دهد.))

فروشندگی با زندگی انسان عجین است (واقعیت عجیب درباره‌ ترغیب دیگران)

  • 160,000 تومان

اگر بخواهیم تعارف را کنار بگذاریم باید اذعان کنیم که همه‌ی ما چه در زندگی روزمره چه در زندگی شغلی‌مان به نوعی مدام درصددیم ایدهء کالا یا خدماتی را به دیگران قالب کنیمء سعی می‌کنیم دیگران را به انجام کاری تشویق یا برای رسیدن به اهدافمان خود را به بهترین وجه به دیگران عرضه یا معرفی کنیم. دانیل پینکء یکی از 50 متفکر طراز اول جهان امروزء در کتاب فروشندگی با زندگی انسان عجین استء نه تنها به شما نشان می‌دهد که فروشندگی در خونتان استء بلکه با ارائه‌ی 6 نوع معرفی آسانسوریء 3 قاعده برای درک احساسات دیگران و 5 چارچوب برای ایجاد وضوح بیشتر در پیامی که می‌خواهید به دیگران منتقل کنیدء به شما کمک می‌کند فروشنده‌ای مؤثرتر باشید به این شرط که در فروشندگی انسانیت را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهید.

ذهن کامل نو (گذار از عصر اطلاعاتی به عصر مفهومی)

  • 62,000 تومان

"نزدیک به یک قرن، جامعه‌ی غربی به‌طور کلی، و جامعه‌ی امریکا به‌طور خاص، تحت تسلط شکلی از تفکر و رویکردی به زندگی بوده که به‌صورت کوته‌فکرانه‌ای تقلیلی و عمیقاً تحلیلی بوده است. زمانه‌ی ما عصر 'کارگر دانش' بوده است؛ یعنی فردی بسیار تحصیل‌کرده که اطلاعات را دست‌کاری می‌کند و تخصص خود را به کار می‌گیرد. اما این واقعیت دارد تغییر می‌کند. به‌لطف رشته‌ای از نیروها ــ‌فراوانيِ مادی که دارد به تمایلات غیرمادی ما تعمیق می‌بخشد ]...[ ــ داریم وارد عصر تازه‌ای می‌شویم. این عصری است که از شکل متفاوتی از تفکر، و رویکردی تازه به زندگی مایه می‌گیرد.] ...[ در این کتاب، در مورد شش استعداد ذاتی ــ ‌که آن‌ها را 'حواس شش‌گانه' می‌نامیم‌ ــ توضیح می‌دهم، که موفقیت حرفه‌ای و رضایت فردی به‌صورت فزاینده‌ای وابسته به آن‌هاست. طراحی، داستان، هم‌نوایی، هم‌دلی، بازی، معنا توانایی‌های بنیادین انسانی هستند که همه‌کس می‌توانند بر آن‌ها مسلط شوند و هدف من کمک به شماست تا بتوانید این کار را بکنید." (از مقدمه‌ی کتاب) این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

انگیزه

  • 210,000 تومان

اغلب ما آدم‌ها گمان می‌کنیم بهترین راه انگیزه بخشیدن به خودمان و دیگران، پاداش‌های بیرونی مثل پول است. این اشتباه است. راز عملکرد بهتر و رضایت خاطر افراد - در محیط کار، مدرسه و منزل - این نیاز فطری انسان است که سکان زندگی‌اش را در دست داشته باشد، بیاموزد چیزهای نویی خلق کند، و خود و دنیای خود را از اینکه هست بهتر کند. در کتاب انگیزه سه عنصر انگیزه واقعی - یعنی، استقلال عمل، تبحر و آرمان - مورد بررسی قرار می‌گیرد و راهکارهای هوشمندانه و شگفت آوری برای به کارگیری این سه عنصر در عمل ارائه می‌شود.

ذهن کامل نو (گذار از عصر اطلاعاتی به عصر مفهومی)

  • 250,000 تومان

این کتاب درباره دگرگونی ویرانگری است که تاکنون ناشناخته مانده و در زمان حال دارد در بخش عمده‌ای از دنیای پیشرفته رخ می‌دهد. ما از اقتصاد و جامعه‌ای که بر مبنای قابلیت‌های منطقی، خطی، و شبه کامپیوتری عصر اطلاعاتی بنا شده به جامعه‌ای گذار می‌کنیم که بر مبنای قابلیت‌های خلاقانه، همدلانه، و تصویر کلی‌سازانه چیزی که جایگزین می‌شود، یعنی عصر مفهومی، بنا می‌شود.

صفحه‌ی 1