حيدرعلي هومن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهنمای عملی فراتحلیل در پژوهش علمی
  • 13,000 تومان
  • با تخفیف: 13,000 تومان
مدل‌یابی معادلات ساختاری با کاربرد نرم‌افزار لیزرل
شناخت روش علمی در علوم رفتاری
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
راهنمای عملی تدوین پایان‌نامه تحصیلی
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
استنباط آماری در پژوهش رفتاری
  • 54,000 تومان
  • با تخفیف: 54,000 تومان
آمار توصیفی در علوم رفتاری
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان

راهنمای عملی فراتحلیل در پژوهش علمی

  • 13,000 تومان

کتاب حاضر به عنوان منبعی برای آشنایی با زبان و تفکر علمی، محدود به چیزی است که به عنوان یکی از روش‌های معتبر علمی به نام «فراتحلیل» از سوی جامعه علمی مورد پذیرش قرار گرفته و بر این باور نوشته شده است که اصولا درک فعالیت پژوهش علمی بدون شایستگی فنی بسیار دشوار است و شایستگی فنی نیز بدون درک ماهیت پژوهش علمی بی‌معنا خواهد بود.

مدل‌یابی معادلات ساختاری با کاربرد نرم‌افزار لیزرل

  • 20,000 تومان

در این کتاب می‌خوانیم: فصل یکم: مدل‌یابی معادلات ساختاری فصل دوم: تدوین، آزمون و ارزشیابی مدل‌ساختاری فصل سوم: تحلیل مسیر فصل چهارم: کاربرد مدل‌های کامل ساختاری در پژوهش فصل پنجم: زمینه تاریخی مدل LISREL فصل ششم: مدل کامل و عمومی LISREL فصل هفتم: راهنمای کاربرد LISREL8 و PRELIS2 فصل هشتم: مدیریت داده‌ها در LISREL فصل نهم: اجرای دستورهای عملیاتی LISREL ، PRELIS و SIMPLIS فصل دهم: مشخصه‌های آماری PRELIS فصل یازدهم: ترسیم نمودارها در LISREL فصل دوازدهم: اندازه‌های برازندگی در LISREL فصل سیزدهم: تحلیل عاملی اکتشافی در LISREL فصل چهاردهم: تحلیل عاملی تأییدی در LISREL

شناخت روش علمی در علوم رفتاری

  • 25,000 تومان

کتاب حاضر به عنوان منبعی برای آشنایی با زبان و تفکر علمی، محدود به چیزی است که به عنوان روش علمی بدون شایستگی فنی بسیار دشوار است و شایستگی فنی نیز بدون درک ماهیت پژوهش علمی که همان مطالعه عینی و کنترل شده روابط بین پدیده‌هاست بی‌معنا خواهد بود. مقصود اصلی کتاب، تشویق و ترغیب دانشجویان به تفکر منطقی، اصولی، ساختاری، و نشان دادن کیفیت هیجان‌انگیز پژوهش علمی به طور کلی، و بنابراین تاکید آن متوجه درک اصول و حل مسائل پژوهش علمی است. هر چند محتوای کتاب را مجموعه کاملی شامل همه مطالب درسی معادل سه واحد درس روش تحقیق که در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد تدریس می‌شود تشکیل می‌دهد، اما مطالب آن به گونه‌ای تهیه شده است که بتواند در پژوهش‌های عملی به ویژه در امر تهیه پایان‌نامه تحصیلی دانشجویان فوق لیسانس و بالاتر نیز مفید افتد.

راهنمای عملی تدوین پایان‌نامه تحصیلی

  • 105,000 تومان

کتاب حاضر به عنوان یک راهنمای عملی مناسب برای افرادی که در فعالیت‌های پژوهشی خود نیازمند به استفاده از روش علمی هستند، به ویژه دانشجویانی که قصد نوشتن پایان‌نامه، رساله یا تدوین گزارش پژوهشی دارند تهیه شده است. در ارائه مطالب کتاب نگارنده تلاش کرده است با استفاده از تجارب چندین سال تدریس نظری و عملی خود، مجموعه‌ای مختصر فراهم آورد که با ذوق و توانایی و دانش دانشجویان رشته‌های مختلف علوم گوناگون و مسایل و دشواری آنان تطبیق نماید. مطالب آن به عنوان منبعی برای آشنا ساختن دانشجویان با زبان و تفکر علمی، محدود به چیزی است که به گونه کلی به عنوان روش علمی پذیرفته شده است، بر این باور تهیه شده است که اصولا درک فعالیت پیچیده آدمی، به ویژه فعالیت پژوهش علمی بدون شایستگی فنی و متدولوژیکی بسیار دشوار است، و شایستگی فنی نیز بدون فهم و درک مقصود اساسی و ماهیت پژوهش علمی، بی‌معنا خواهد بود.

استنباط آماری در پژوهش رفتاری

  • 54,000 تومان

تاکید عمده این کتاب بر آمار استنباطی یعنی پیکره‌ای از روش‌ها برای رسیدن به نتیجه و نتیجه‌گیری فراسوی داده‌های موجود به منظور حل مسائل پژوهشی است. بخش عمده‌ای از تئوری ریاضی علم آمار نیز با مسائل استنباطی و توسعه روش‌های استنباطی سر و کار دارد.

آمار توصیفی در علوم رفتاری

  • 110,000 تومان

علم آمار تدبیری است مناسب برای گردآوری ارقام و اطلاعات به منظور رسیدن به مقصودی معین، و ابزاری است مفید برای تعبیر و تفسیر این اطلاعات به منظور تصمیم‌گیری‌های صحیح و منطقی. درباره اهمیت آن کافی است گفته شود که امروزه هیچ نوع پژوهش و بررسی علمی نیست که از علم و روش‌های آماری بی‌نیاز باشد، و اهمیت آن به حدی است که در همه شاخه‌های علوم جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. این کتاب به عنوان یک راهنمای مناسب برای افرادی که در فعالیت‌های خود به استفاده از روش‌های آماری نیاز دارند، منطبق با سر فصل‌های 2 واحد آمار توصیفی، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تدریس در دوره‌های کارشناسی رشته‌های مختلف دانشگاهی تهیه شده است.

صفحه‌ی 1