حميد آتش پور


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رفتار هوشمندانه با افراد ناسازگار
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
مشاوران بر روی خط اشتباه (آسیب‌شناسی مشاوره و درمان)
سوگواری از پشت تلفن
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
هوشمندانه مذاکره کنید (برنده شدن در مذاکره)
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان

رفتار هوشمندانه با افراد ناسازگار

  • 180,000 تومان

ارتباط همیشه مهم‌ترین دغدغه انسانی محسوب می‌شود. چراکه ما در ارتباط به دنیا می‌آییم، در ارتباط بزرگ می‌شویم، در ارتباط بیمار می‌شویم، در ارتباط درمان می‌شویم، در ارتباط می‌میریم و جاودانه می‌شویم. ارزیابی ما از خودمان و مهارت‌های ارتباطی‌مان به میزان واقع‌گرایی ما در زندگی مربوط است. ممکن است گاهی خود ما به فردی دردسر‌ساز برای دیگران تبدیل شویم. ناسازگاری در روابط بین‌فردی و مدیریت ارتباط با افراد ناسازگار یکی از جدی‌ترین مهارت‌های ارتباطی عصر حاضر است. چراکه می‌تواند برطرف‌کننده بسیاری از اختلافات باشد. رفتار هوشمندانه با افراد ناسازگار به ما کمک می‌کند به جای تلف کردن وقت و هزینه روانی در این روابط، مسیرهای هوشمندانه و سازگارانه‌ای با آنها بسازیم و آنها را درک کنیم و تلاش کنیم در روندی سالم و موثر با آنها برخورد کنیم. فراموش نکنید افراد ناسازگار، لزوما پر از اختلال و مشکل نیستند و نباید به چشم یک معضل به آنها نگاه کرد بلکه باید شیوه‌های مذاکره اصولی و ارتباط سازنده با آنها را آموخت و به کار بست. این کتاب یکی از جامع‌ترین کتاب‌هاست که با زبانی ساده و در زمینه مدیریت افراد ناسازگار و بدقلق برای علاقه‌مندان به رشته تحریر درآمده است.

مشاوران بر روی خط اشتباه (آسیب‌شناسی مشاوره و درمان)

  • 30,000 تومان

این کتاب شامل فصل‌های 1. اردوگاه فنون 2. اردوگاه روابط 3. نتیجه 4. مقدمه 5. عدم درک اهمیت اولین تماس‌ها 6. عدم توجه به زمان مراجعه 7. عدم توجه به روابط گذشته فرد 7. ضعف در درک ناراحتی مراجع و واکنش نسبت به آن 8. ضعف در زمینه در نظر نگرفتن بینش مراجع به همراه چندین فصل دیگر می‌باشد.

سوگواری از پشت تلفن

  • 48,000 تومان

در طول سال‌ها به من آموزش داده بودند که فقدان و سوگ تجربه‌های همگانی است و دیر یا زود هرکسی با فقدانی که زندگی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد، مواجه خواهد شد. فقدان‌ها تجربه‌هایی همگانی‌اند که زندگی‌مان را دستخوش تغییر می‌کنند اما هر بار صحبت درباره آن، از زبان افراد مختلفی که مرا انتخاب کرده بودند تا داستان درد خود را بگویند، برایم تازگی داشت. از دست دادن وجه مشترک همه ما بود و همین، گوش دادن را برایم به اشتراک تجربه‌ها تبدیل کرده بود...

هوشمندانه مذاکره کنید (برنده شدن در مذاکره)

  • 50,000 تومان

مذاکره را می‌توان یکی از عادی‌ترین رفتارهای ارتباطی دانست که در همه‌ی عرصه‌های زندگی حضور خود را نشان می‌دهد. ما در ارتباط با کارهای منزل، توافق با دوستان، رفتن به مسافرت، انجام کارهای تیمی در محیط کار، گفتگو بر سر حقوق و مزایا و بسیاری از امور دیگر اقدام به مذاکره می‌کنیم. از این نظر همه ما نیازمند یادگیری فنون مذاکره هستیم.

صفحه‌ی 1