حسن چابك


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
1 فنجان تجربه
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
چی فکر می‌کردیم چی شد
  • 23,000 تومان
  • با تخفیف: 23,000 تومان
من 1 احمق هستم شما چطور
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
خاله‌زنک (چگونگی رهایی از حرف‌های خاله‌زنکی و رسیدن به من واقعی)

همه‌چیز آن‌طور که دیده می‌شود نیست (پذیرش این که در زندگی هیچ چیز مطلق نیست همه اتفاق‌های زندگی نسبی هستند)

  • 45,000 تومان

خودت را بدون قضاوت تماشا کن، ببین چقدر اشتیاق داری که مورد تحسین دیگران باشی؟ شنیدن جملات تحسین‌آمیز بد نیست، اما چقدر تعریف و تمجیدها واقعی هستند و یا به خاطر نیاز تو را تحسین می‌کنند؟ خودت بهتر از هر کسی می‌فهمی که آیا شایسته تحسین‌ هستی یا نه!!! همه افراد چنین مشغولیت ذهنی دارند. چقدر نگران می‌شوی زمانی که کسی بر خلاف تصورت چیزی بگوید؟ آیا در مقام دفاع از خودت‌ برمی‌آیی؟ آزرده خاطر می‌شوی؟ بحث می‌کنی؟ و یا تمام وجودت پر می‌شود از ترس؟!!! چرا این همه اشتیاق برای نظر دیگران؟ خودت را از تعریف و تحسین دیگران بی‌نیاز کن. خودت را کشف کن به درون خودت سفر کن و همیشه از خودت بپرس که تو کیستی. وقتی همه چیز آن‌طور که دیده می‌شود نیست، اشتباه بزرگی است که تو هم در آن مسیر گام برداری و با خودت مدام تکرار کن: من تغییر را می‌پذیرم و در مسیر عقل و اندیشه قدم برمی‌دارم. آدم‌ها را محترم می‌شمارم. با حقیقت درونی خویش روبه‌رو می‌شوم. بر ترس‌هایم غلبه می‌کنم. خود واقعی‌ام را همان‌گونه که هستم به نمایش می‌گذارم تا آرامش ذهن را تجربه کنم. به شما اطمینان می‌دهم: اگر تصویری که از خود به جهان پیرامون‌تان نشان می‌دهید همانی نباشد که واقعا هستید، هیچ‌گاه احساس شادمانی نخواهید کرد.

1 فنجان تجربه

  • 28,000 تومان

آنچه باعث می شود آدم‌ها به زندگی دلخواه دست پیدا نکنند ترس از گذشته‌های پیدا و پنهان و هراس از آینده نامعلوم است . بزرگترین عیب آدم ها نادیده گرفتن تجربیات مفید دیگران است ، تا دل‌تان بخواهد زندگی پر از تجربیات موفق و ناموفق است . تجزیه و تحلیل گم شده زندگی‌های امروزی است . بزرگترین ایراد آدمی تجربه نکردن است و این ریشه در ترس از شکست دارد (ترس می تواند در کار و زندگی و یا حرف دیگران باشد.) ترس از هرچه که باشد زیان بار است . جسور باشید و در کار و زندگی مزه ترس را بچشید ( همان طور که غذاهایی را که تا به حال میل نکرده اید اول مزه و بعد میل می‌کنید ). جسارت باعث می‌شود ریسک پذیر باشید از شکست نهراسید و مانند کودک نوپا امیدوارانه به سوی هدف از پیش تعیین شده حرکت کنید . تا اشتباه نکنید موفقیت به دست نخواهید آورد . یک مسافت هزار فرسخی نیز با "قدم اول " شروع می‌شود مهم این است که ما چگونه آغازگری باشیم . انسان در مسیر زندگی با فراز و نشیب‌های فراوانی چون : فرصت‌ها ، علاقه مندی‌ها ، تهدید ها و انتخاب‌هایی رو به رو ـ و ناگزیر به عبور کردن از آن هاست . حاکم همه اتفاقات زندگی سه چیز است : - هدف -اراده -نگرش باور "می توانم " توجه داشته باشید زندگی بدون حماقت‌ها چنگی به دل نمی زند .

چی فکر می‌کردیم چی شد

  • 23,000 تومان

چی فکر می‌کردیم چی‌ شد به شما می‌آموزد که: در ذهن و اندیشه خود رویاپرداز باشید اما نه رویاهای غیرعملی، چیزی را در ذهن پرورش دهید که عملی باشد. این کتاب به شما می‌آموزد: با ابزار و توانایی‌هایی که دارید برای رسیدن به موفقیت و بهبود زندگی خود تلاش کنید، همچنین به شما می‌آموزد که به جای ابراز پشیمانی، اشتباه خود را بپذیرید و از حرکت به سوی موفقیت دست برندارید. آنچه که لازم است شما به آن پایبند باشید پذیرش بدون قید و شرط خودتان، همانی که هستید نه همانی که دوست دارید باشید. به عقل و اندیشه خود سر و سامان دهید و زندگی را زندگی کنید تا به آنچه شایسته‌ آنید دست یابید، این ممکن نمی‌شود مگر اینکه با واقعیت‌های وجودی خودتان روبرو شوید و بر ترس‌هایتان غلبه کنید. غلبه بر ترس، اشتیاق به زندگی و پذیرش واقعیت‌ها باعث می‌شود به جای اینکه زانوی غم بغل کنید و به خود بگویید چی فکر می‌کردیم چی شد! در راستای هدفتان از حرکت باز نایستید.

من 1 احمق هستم شما چطور

  • 25,000 تومان

فروتن باش، زیرا پیش از تو نابغه‌های بسیاری زیسته‌اند، مغروران زیادی نیز نفس کشیده‌اند، و احمق‌های زیادی که هم نابغه بوده‌اند و هم مغرور جولان داده‌اند. به خاطر داشته باش پیش و پس همه آنان کارها انجام شده و خواهد شد. پس ساده بگیر خنده و گریه‌ای که در مسیر زندگی نصیبت می‌شود. اما سعی کن نه احمق به نظر برسی و نه این‌که دیگران را احمق فرض کنی...!!! حکایت آن سربازی نباشید که آن‌قدر نامه داد تا این‌که عشقش، عاشق پستچی شد... هر چیزی اندازه‌ای دارد حتی خوبی.

خاله‌زنک (چگونگی رهایی از حرف‌های خاله‌زنکی و رسیدن به من واقعی)

  • 25,000 تومان

آن‌چه که امروزه نیاز خانواده و جامعه است مبارزه با حرف‌های خاله‌زنکی و آدم‌هایی که با دورویی و بدگویی کردن از دیگران فضای خانه و کار را به طرز آشکاری مسموم کرده‌اند. با شناخت پیدا کردن از این نوع آدم‌ها و انتخاب راه‌های مقابله با آن‌ها می‌توان مسیر موفقیت، شادابی، نشاط و تندرستی ذهنی و فکری را به ‌دست آورد. باید سعی کنید هم خودتان را از خاله‌زنکی رها سازید و هم از همراهی کردن با آدم‌های خاله‌زنک بپرهیزید تا آرامش را در خانه و جامعه برقرار نمایید. کافی است خودتان خاله‌زنک نباشید. این کتاب به شما برای رسیدن به من واقعی کمک می‌کند تا بتوانید با نیروی اصالت و دگرگونی ترس به ماهیت وجودی خودتان پی ببرید و به من واقعی برسید. خدایا از من در برابر دوستانم محافظت کن، در برابر دشمنانم خودم می‌توانم.

صفحه‌ی 1