جين شينودا بولن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نمادهای اسطوره‌ای و روانشناسی زنان پس از میانسالی
زنان اسطوره‌ای
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان

نمادهای اسطوره‌ای و روانشناسی زنان پس از میانسالی

  • 48,000 تومان

هر زنی که در آستانه ورود به 50 سالگی، با سومین مرحله از زندگی‌اش مواجه می‌گردد. وقتی به این قلمرو ناشناخته قدم می‌نهد- که در فرهنگ‌های بزرگ و شهری مناسکی برای آن برگزار نمی‌گردد- می‌تواند انتخاب کند که بر گذشته خود بگرید، یا از وارد شدن به سال‌های پختگی استقبال کند. جین شینودا بولن تحلیل‌گر یونگی ورود به سومین مرحله از زندگی را گرامی داشته و از منابع بالقوه و پرقدرت یا کهن‌الگویی نام می‌برد که در این دوران وارد روان زنان می‌شوند. از نظر بولن، زنان همراه با مسن‌تر شدن، دلایل مهم و شورانگیزی برای خوشامدگویی دهه پنجاه زندگی خود دارند.

زنان اسطوره‌ای

  • 160,000 تومان

هر زنی بعد از 50 سالگی و بعد از یائسگی، وارد مرحله سوم زندگی‌اش می‌شود. مرحله‌ای که برای زنان، فضایی ناشناخته است. از نگاه کهن الگو، مرحله سوم زندگی، بیشتر از هر زمانی، نمایانگر تمامیت درونی زن است و امکان پاسخ به این پرسش را که «زن در عمق شخصیتش کیست؟ »، فراهم می کند. در سال‌های بعد از 50 سالگی بیش از پیش دیده می‌شوید و می‌توانید قطب تاثیرگذار خانواده باشید. ممکن است بیش از گذشته به دنیای درون‌تان بپردازید و یا استعدادها و علایق خلاقانه‌تان را دنبال کنید. جالب است بدانید که بومی‌های آمریکا اعتقاد داشتند که زن در سن 52 سالگی به رشد و بلوغ کامل می‌رسد.

روانشناسی زنان الهه درون زن (روانشناسی زنان از دیدگاه اسطوره‌شناسی بررسی کهن‌الگوهای نیرومند در زندگی زنان)

  • 310,000 تومان

روانشناسی زنان (الهه درون زن)، توصیف اسطوره‌های یونانی در مورد شخصیت زنان است که بر اساس رویکرد کهن الگوی یونگ روانشناس بزرگ تدوین شده است. توضیح مترجم درباره خاستگاه اسطوره و تبیین نظری آن در مقدمه کتاب، خواننده را با دیدگاه اسطوره‌ای آشنا می‌کند. در فصول دیگر کتاب الهه‌ها به مثابه تصاویر درونی، فعال کردن الهه‌ها، توصیف انواع الهه‌ها (الهه‌های باکره ، آرتمیس، آتنا، هستیا) و الهه‌های آسیب‌پذیر (هرا، دیمیتر، پرسه، فونه، آفرودیت و ...) و دست آخر قهرمان درون زن، توصیف و تحلیل می‌شود. مطالعه کتاب هم مردان را با شخصیت زنان آشنا می‌کند و هم زنان را نسبت به خودشان آگاه‌تر و در نتیجه موجب تقویت ابعاد دلخواسته آن‌ها و سرانجام موجب پذیرش خود، تغییر خود و سازگاری با خود و دیگران می‌شود.

صفحه‌ی 1