جيمز كليير


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ذهنیت برنده (جستارهایی درباره رسیدن به اهداف)
  • 199,000 تومان
  • با تخفیف: 199,000 تومان
قدرت شروع ناقص (جستارهایی درباره بهتر انجام دادن کارها)
عادت‌های اتمی (تغییرات کوچک نتایج عالی)
  • 239,900 تومان
  • با تخفیف: 239,900 تومان
خرده عادت‌ها (راهی آسان و ثابت شده برای ایجاد عادت‌های خوب و ترک عادت‌های بد)
خرده عادت‌ها (راهی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت‌های خوب و از بین بردن عادت‌های بد)

ذهنیت برنده (جستارهایی درباره رسیدن به اهداف)

  • 199,000 تومان

درمورد شکل‌گیری شخصیت و احساس رضایت از زندگی، بعید است کسی از قدرت عادت‌ها آگاه باشد و جیمز کلییر، نویسنده‌ی کتاب پرفروش خرده‌عادت‌ها، را نشناسد و حتی مجذوب زبان ساده اما قدرتمند او نشده باشد. در ذهنیت برنده، برگزیده‌ای از جستارهای این نویسنده درباره‌ی موضوعات مختلفی همچون بهره‌وری، تمرکز، خلاقیت و بهبود زندگی گرد‌آوری شده است.

قدرت شروع ناقص (جستارهایی درباره بهتر انجام دادن کارها)

  • 219,000 تومان

درمورد شکل‌گیری شخصیت و احساس رضایت از زندگی، بعید است کسی از قدرت عادت‌ها آگاه باشد و جیمز کلییر، نویسنده کتاب پرفروش خرده‌عادت‌ها، را نشناسد و حتی مجذوب زبان ساده اما قدرتمند او نشده باشد. در قدرت شروع ناقص، برگزیده‌ای از جستارهای این نویسنده درباره موضوعات مختلفی همچون بهره‌وری، تمرکز، خلاقیت و بهبودِ زندگی گرد‌آوری شده است.

عادت‌های اتمی (تغییرات کوچک نتایج عالی)

  • 239,900 تومان

سیستمی بنیادین برای هر روز یک درصد بهتر شدن. مردم فکر می‌کنند وقتی می‌‌خواهند زندگی‌شان را تغییر دهند لازم است بزرگ فکر کنند اما جیمز کلییر کارشناس عادت‌ها که شهرت جهانی دارد روش دیگری یافت. او می‌داند که تغییر واقعی از تاثیر ترکیبی صدها تصمیم کوچک نشئت می‌گیرد: انجام دو تمرین ورزشی در روز صبح‌ها 5 دقیقه زودتر از خواب بیدار شدن یا خواندن فقط یک صفحه بیشتر از یک کتاب. او این‌ها را عادت‌های اتمی خیلی کوچک می‌نامد.

خرده عادت‌ها (راهی آسان و ثابت شده برای ایجاد عادت‌های خوب و ترک عادت‌های بد)

  • 40,000 تومان

کتاب خرده عادت‌ها اثر جیمز کلیر، به مخاطب قدرت عادت و راههای تغییر آن را نشان می دهد. این کتاب سعی در تثبیت و نهادینه کردن عادت‌های مثبت و حذف و بیرنگ کردن عادت‌های منفی، البته به روش گام به گام و روزانه دارد و یکی از موثرترین راه‌ها برای ایجاد عادت‌های بهتر را پیوستن به گروهی می‌داند که در آن رفتار دلخواه و مطلوب شما، رفتار عادی محسوب شود. نویسنده 4 قانون برای ایجاد عادت‌های خوب ارائه می‌دهد که عبارتند از: 1)نشانه 2)اشتیاق 3)پاسخ 4)پاداش برای از بین بردن عادت‌های بد نیز می‌توانیم این قوانین را معکوس کنیم.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

خرده عادت‌ها (روشی آسان برای ایجاد عادات خوب و کنار گذاشتن عادات بد تغییرات بسیار کوچک نتایج چشم‌گیر)

  • 60,000 تومان

همه اتفاقات بزرگ ، با کارهای کوچک آغاز شدند . یک تصمیم بسیار کوچک، بذر هر عادت را می‌کارد. اما هرچه آن تصمیم تکرار شود، عادت حاصل از آن جوانه می‌زند و قوی‌تر رشد می‌کند. ریشه‌ها در عمق نفوذ کرده و شاخه‌ها به سوی آسمان رشد می‌کنند . این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

خرده عادت‌ها (راهی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت‌های خوب و از بین بردن عادت‌های بد)

  • 215,000 تومان

این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه سیستمی ایجاد کنید که با استفاده از آن هر روز یک درصد بهتر شوید. عادت‌های بدتان را رها کنید و بچسبید به عادت‌های خوب. از خطاهایی که بیش‌تر مردم هنگام تغییر عادت‌ها مرتکب می‌شوند، پرهیز کنید. بر بی‌انگیزگی و بی‌ارادگی غلبه کنید. هویتی قوی‌تر پیدا کنید و خودتان را بیش‌تر باور داشته باشید. حتی وقتی که مشغله زیادی دارید، زمانی برای ایجاد عادت‌های جدید پیدا کنید. پیرامون خود را طوری طراحی کنید که راحت‌تر به موفقیت برسید. تغیرات کوچک و ساده‌ای ایجاد کنید که منجر به نتایجی بزرگ می‌شوند.این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است. و این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است. اگر از برنامه‌تان جا ماندید، مجددا آن را پی بگیرید. و مهم‌تر از همه: چگونه این ایده‌ها را در زندگی واقعی عملی کنید... و...این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

صفحه‌ی 1