جيمز كلير


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
عادت‌های اتمی (مینی‌بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
جورنال خرده‌عادت‌ها
  • 169,000 تومان
  • با تخفیف: 169,000 تومان
عادت‌های اتمی (تغییرات کوچک نتایج چشمگیر)
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان
عادت‌های اتمی (روشی آسان و اثبات‌شده برای ساختن عادت‌های خوب و شکستن عادت‌های بد)
عادت‌های اتمی (روشی آسان و آزموده برای اتحاد عادت‌های خوب و ترک عادت‌های بد)
عادت‌های اتمی
  • 16,000 تومان
  • با تخفیف: 16,000 تومان
عادت‌های اتمی (روشی ساده و اثبات شده جهت ایجاد عادت‌های خوب و رهایی از عادت‌های بد)
عادت‌های اتمی (راهی آسان و اثبات شده برای خلق عادت‌های خوب و ترک عادت‌های بد)
عادت‌های اتمی
  • 64,000 تومان
  • با تخفیف: 64,000 تومان
عادت‌های اتمی
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان

عادت‌های اتمی (مینی‌بوک)

  • 45,000 تومان

«وقتی عادت‌های شما ثابت و مانند گذشته استء به نتایجی گذشته دست خواهید یافتء اما اگر عادت‌های بهتری در خود پرورش دهیدء همه‌چیز امکان‌پذیر خواهد بود.» ایجاد عادت‌های خوب می‌تواند سخت و دلسردکننده باشد. مثلا گاهی چندین روز رژیم می‌گیرید ولی ترازو از جایش تکان نمی‌خورد. خرید یک دامن جدید از اولویت‌های شماستء اما حساب پس‌اندازتان هنوز کافی نیست. خلاصه کلام اینکه به نظر می‌رسد تلاش‌های مثبت شما جواب نخواهد دادء اما برعکسء نشان نمی‌دهد عملکردهای منفی‌تان آسیبی در پی داشته باشد و در عوض خیلی سریع موجب خشنوودی و رضایت شما می‌شود. خوردن یک شیرینی خیلی سریع به شما پاداش می‌دهد و پیامد منفی ملموسی نیز مشاهده نمی‌کنید. فرار از جلسه تمرین در باشگاه همان لحظه حس خوبی ایجاد می‌کند و با خود فکر می‌کنیم یک جلسه تمرین نکردن چه ضرری می‌تواند داشته باشد؟

جورنال خرده‌عادت‌ها

  • 169,000 تومان

این‌طور نیست که ما خودمان را تا حد اهداف‌مان ارتقا دهیم، بلکه عملکرد ما تا سطح سیستم کاری‌مان کاهش می‌یابد. جورنال خرده‌عادت‌های جیمز کلیر- نویسنده کتاب خرده‌عادت‌ها- ترکیبی از دفتر روزمره‌نویسی، دفترچه نقطه‌ای معمولی و یک دفتر پیگیری عادت است و برای ثبت اطلاعات روشی خاص و مبتنی بر واقعیت‌های علمی ارائه می‌کند.

عادت‌های اتمی (تغییرات کوچک نتایج چشمگیر)

  • 58,000 تومان

چارچوب این کتاب یک مدل چهار مرحله‌ای از عادت‌ها و چهار قانون تغییر رفتار است که از دل این چهار گام بیرون می‌آید. شاید از خودتان بپرسید که چهار مرحله عادت‌ها چه مراحلی هستند. این مراحل عبارتند از: سرنخ یا نشانه، اشتیاق، پاسخ و پاداش. ممکن است خوانندگانی که پیش‌زمینه روانشناسی دارند با دیدن این کلمات به یاد اصطلاحات شرطی شدن فعال بیفتند که اولین‌بار در دهه 1930 توسط اسکینر و تحت عنوان «محرک، پاسخ و پاداش» مطرح شد و سپس به تازگی در کتاب معروف «قدرت عادت» نوشته چارلز داهیگ با عنوان «سرنخ یا نشانه، روتین و پاداش» آمده است. محققان علوم رفتاری نظیر اسکینر دریافتند که اگر پاداش یا تنبیه مناسبی برای افراد تعیین کنیم، می‌توانیم آن‌ها را وادار کنیم که به شیوه مشخصی رفتار نمایند. اما با وجود این که مدل اسکینر تاثیر محرک بیرونی را بر عادت‌ها به خوبی بیان می‌کند، باز هم به خوبی توضیح نمی‌دهند که چگونه افکار، احساسات و باورهای ما بر رفتارهایمان تاثیر می‌گذارند. علاوه بر این حالات درونی، خلق و خو و احساسات و عواطف هم از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند. در دهه‌های اخیر، محققان و دانشمندان رابطه بین افکار، احساسات و رفتارهای ما را مشخص کرده‌اند. این تحقیق هم در صفحات کتاب آورده شده است. در مجموع باید بگویم چارچوب پیشنهادب من یک الگوی یکپارچه از علوم رفتاری انسانی است که تاثیر محرک بیرونی و احساسات درونی را بر روی عادت‌ها به طور صحیح و دقیق توضیح می‌دهد.

عادت‌های اتمی (روشی آسان و اثبات‌شده برای ساختن عادت‌های خوب و شکستن عادت‌های بد)

  • 195,000 تومان

مجموعه‌ی موفقیت‌های زندگی، حاصل مجموعه عادت‌های کوچکی است که اگرچه به چشم نمی‌آیند، بنیان دستاوردهای بزرگ زندگی هرکس بر آن استوار است. در این کتاب خواهید دید که پشت یک انسان موفق، چه عادت‌های کوچک و ارزشمندی نهادینه شده است و چگونه باید بر این عادت‌های کوچک و سازنده مداومت ورزید تا به موفقیت‌های ارزشمند و بزرگ رسید.

عادت‌های اتمی (تغییرهای کوچک نتیجه‌های بزرگ ساده‌ترین و موثرترین روش‌ها برای ایجاد عادت‌های مثبت و سازنده رها شدن از عادت‌های منفی و مخرب)

  • 50,000 تومان

کتاب عادت های اتمی، یک راهنمای عملی و جامع برای ایجاد عادت‌های خوب و همچنین شکستن عادت‌های بد است. راهنمایی برای اینکه هر روز یک درصد بهتر شویم. ما معتقدیم که در حوزه عادتها و توسعه فردی، کتابی کاربردی‌تر از این منتشر نشده‌است. اگر در تغییر عادت‌هایتان مشکل دارید، در واقع مشکل شما نیستید، بلکه سیستمی است که بر پایه آن رفتار می‌کنید. عادت‌های بد، تکرار می‌شوند نه به خاطر اینکه شما مایل به تغییر آن‌ها نیستید، بلکه به خاطر این است که شما سیستم اشتباهی را برای تغییر انتخاب کرده‌اید. این موضوع، فلسفهکلیدی کتاب عادت‌های اتمی است. شما تا سطح اهداف‌تان بالا نمی‌روید،بلکه تا سطح سیستم‌هایتان پایین می‌آیید. در این کتاب، به برنامه‌ای ثابت شده برای رسیدن به سطوح بالاتری دست خواهید یافت.

عادت‌های اتمی (روشی آسان و آزموده برای اتحاد عادت‌های خوب و ترک عادت‌های بد)

  • 80,000 تومان

عادت های اتمی مسیر مطمئنی برای پیشرفت آهسته و پیوسته است. جیمز کلیر، یکی از کارشناسان پیشرو در زمینه ی شکل‌دهی عادت‌ها، در این کتاب از راهکارهایی سخن می‌گوید که به شما یاد می‌دهد چطور عادت‌های خوبی در خودتان ایجاد کنید، عادت‌های بد را کنار بگذارید و بر رفتارهای کوچکی مسلط شوید که به نتایجی باورنکردنی منتهی می‌شود. اگر نمی‌توانید عادت‌هایتان را عوض کنید، مشکل از شما نیست. مشکل از روش‌تان است که شما را زمین می‌زند. عادت‌های بد بارها و بارها تکرار می‌شوند، نه با این خاطر که نمی‌خواهید آن‌ها را عوض کنید، فقط به این دلیل که روش اشتیاهی برای تغییرشان انتخاب کرده‌اید. در این کتاب با روش تضمینی و آسانی آشنا می‌شوید که شما را به بلنداهای جدید می‌رساند.

عادت‌های اتمی

  • 16,000 تومان

در کتاب عادت‌های اتمی جیمز کلیر مفهوم عادت را تا سطوح اتمی باز کرده و برای شما توضیح می‌دهد. این کتاب ایجاد عادت را نسبت به هدف گذاری در اولویت قرار می‌دهد و نکات مثبت و منفی هر کدام را شرح می‌دهد. به‌ جای اینکه تغییرات بزرگی را در زمینه‌های خاصی ایجاد کنید، می‌توانید با ایجاد تغییرات کوچک بسیار، پیامدهای بزرگتری را به وجود بیاورید. به جای این‌که بهبودی 100 درصدی ایجاد کنید، می‌توانید تنها با چندین تغییر کوچک یک درصدی، پیامدهایی را به وجود بیاورید تا وقتی در کنار همدیگر قرار می‌گیرند، اثرات بزرگتری بگذارند.

عادت‌های اتمی (روشی ساده و اثبات شده جهت ایجاد عادت‌های خوب و رهایی از عادت‌های بد)

  • 71,000 تومان

رفتار انسان همواره در حال تغییر است: موقعیت به موقعیت، لحظه به لحظه، ثانیه به ثانیه. اما این کتاب درباره چیزهایی است که تغییر نمی‌کنند. این کتاب در مورد اصول رفتار انسانی است؛ اصولی ماندگار که در حوزه ایجاد کسب و کار، تشکیل خانواده و ساخت زندگی خود بر آن تکیه کنید.

عادت‌های اتمی (راهی آسان و اثبات شده برای خلق عادت‌های خوب و ترک عادت‌های بد)

  • 54,000 تومان

فرقی نمی‌کند که چه هدفی را در زندگی دنبال می‌کنید. عادت‌های اتمی به شما چارچوبی اثبات شده برای بهبود زندگی ارائه می‌کند. جیمز کلیز؛ یکی از متخصصان پیشرو در زمینه خلق عادت، در این کتاب از راهبردهای عملی پرده برمی‌دارد که به شما آموزش می‌دهد چگونه عادت‌های خوبی خلق کرده و از شر عادت‌های بدتان که منجر به نتایج نامطلوب می‌شوند، رها شوید. اگر شما در تغییر عادت‌های خود دچار مشکل هستید، مشکل از شما نیست، بلکه مشکل از سیستم شماست. عادت‌های بد بارها و بارها خودشان را تکرار می‌کنند. نه به این خاطر که شما نمی‌خواهید تغییر کنید. بلکه به این خاطر که شما سیستم غلطی را برای تغییر عادت انتخاب کرده اید. شما به سطح اهدافتان صعود نمی‌کنید بلکه به سطح سیستم‌های خود سقوط خواهید کرد. بنابراین داشتن یک سیستم مناسب می‌تواند شما را به قله موفقیت برساند.

عادت‌های اتمی

  • 64,000 تومان

عادت‌های اتمی عادت‌های کوچکی هستند که بخشی از یک سیستم بزرگ‌تر می‌باشند. همان‌طور که اتم‌ها بلوک‌های مولکولی هستند عادت‌های اتمی بلوک‌های ساختن نتایج قابل توجه هستند عادت‌ها مانند اتم‌های زندگی ما هستند. هر کدام از آن‌ها یک واحد اساسی است که به پیشرفت کلی شما کمک می‌کند. در ابتدا این عادت ها و روال‌های کوچک به نظر بی‌اهمیت می‌رسند اما خیلی زود روی هم قرار می‌گیرند و پیروزی‌های بزرگ‌تری را به وجود می آورند. این معنای عبارت عادت‌های اتمی است...

عادت‌های اتمی

  • 195,000 تومان

این کتاب، به سبکی جالب و روان، به ما یاد می‌دهد که چگونه با شناخت عادت‌های کوچک و مدیریت این عادت‌ها، هر روز یک درصد بهتر شویم. هر روز یک درصد بهتر شدن، معادل سالی 37 برابر بهتر شدن است! به قول جیمز کلیر (نویسنده کتاب)، همین رفتارها و عادت‌های کوچک است که تعیین می‌کند 5 سال بعد کجا هستیم و چقدر موفق شده‌ایم یا شکست خورده‌ایم! یاد می‌گیریم چگونه: ـ سیستمی طراحی کنیم که هر روز 1 درصد بهتر شویم. ـ عادت‌های بد را بشکنیم و به عادت‌های خوب بچسبیم! ـ از اشتباهاتی اجتناب کنیم که اغلب افراد، موقع تغییر عادات مرتکب می‌شوند. ـ بر نبود انگیزه و اراده غلبه کنیم. ـ هویت قوی‌تری بسازیم و به خودمان اعتقاد داشته باشیم. ـ برای عادت‌های جدید وقت بگذاریم (حتی وقتی زندگی با ما سر ناسازگاری دارد). ـ محیط‌مان را طوری طراحی کنیم که در آن، موفقیت آسان‌تر باشد. ـ تغییرات کوچک و ساده‌ای ایجاد کنیم که نتایج بزرگی به همراه دارند. ـ چطور وقتی در مسیر اشتباهی قرار می‌گیریم، مجددا به مسیر درست برگردیم. ـ و مهم‌تر از همه، چگونه این ایده‌ها را در زندگی‌مان به اجرا درآوریم. و بسیاری موارد بیش‌تر...

عادت‌های اتمی (تغییرات کوچک و نتایج چشمگیر راهی آسان و اثبات شده برای یجاد عادت‌های خوب و ترک عادات بد)

  • 149,000 تومان

کتابی ویژه که رویکرد شما را نسبت به زندگی روزمره تغییر می‌دهد. شاکله اصلی این کتاب مدل چهار قدمی عادت، محرک، اشتیاق، پاسخ و پاداش، و چهار قانون تغییر رفتار است که از این قدم‌ها نشئت می‌گیرد. شاید خوانندگانی که با روانشناسی آشنایی دارند، با دیدن برخی از این کلمات به یاد اصطلاح‌های شرطی‌سازی کنش‌گر بیفتند. اسکینر این اصطلاحات را نخستین‌بار در دهه 1930 تحت عنوان «محرک، پاسخ و پاداش» مطرح نمود و در سال‌های نزدیک‌تر، چارلزدوهیگ در کتاب قدرت عادت آن‌ها را با عنوان «محرک، روتین و پاداش» موسوم و معروف ساخت. دانشمندان علوم رفتاری مثل اسکینر تشخیص دادند که اگر پاداش یا مجازات مناسبی بیان کنید، می‌توانید افراد را وادارید تا به طریق مخصوصی عمل کنند. مدل اسکینر در عین حال که نحوه تاثیر محرک بیرونی را بر عادت‌های ما به نحو ممتازی بیان می‌داشت، توضیح نمی‌داد که چگونه افکار، احساسات و باورهای ما بر عادت‌هایمان اثر می‌گذارند؟ حالات درونی، خلقیات و عواطف، نیز اهمیت دارد. در دهه‌های اخیر دانشمندان شروع به تعیین رابطه میان افکار، احساسات و رفتار کرده‌اند. کتاب حاضر این پژوهش را دربرمی‌گیرد.

صفحه‌ی 1