جيمز رولينز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چشم خدا (نیروی سیگما 9)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
ویروس یهودا (نیروی سیگما 4)
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
کوالسکی عاشق (نیروی سیگما 3 و نیم)
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان
آخرین پیشگو (نیروی سیگما 5)
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان
نقشه استخوان‌ها (نیروی سیگما 2)
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
حلقه سیاه (نیروی سیگما 3)
  • 54,000 تومان
  • با تخفیف: 54,000 تومان
توفان شن (نیروی سیگما 1)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان

چشم خدا (نیروی سیگما 9)

  • 75,000 تومان

سقوط یک ماهواره تحقیقاتی ــ نظامی ایالات متحده در مناطق دورافتاده مغولستان، به جستجویی پرماجرا برای یافتن محموله باارزش آن منجر می‌شود. یک پروژه فیزیکی محرمانه برای مطالعه انرژی تاریک، انرژی مرتبط با تولد کیهان. اما آخرین تصویر ثبت‌شده در این ماهواره، تصویری هراس‌انگیز از ویرانی و نابودی دنیاست. در واتیکان هم بسته مرموزی به دست رئیس مطالعات باستانی پاپ می‌رسد که حاوی سرنخ‌های عجیبی به یک پیشگویی شوم و راه اجتناب از آن است و عالیجناب ویگور ورونا را در مسیری برای نجات دنیا قرار می‌دهد. نجات دنیا از یک پیشگویی مرموز باستانی که با تصویر هراس‌انگیز ماهواره همزمان شده است.

ویروس یهودا (نیروی سیگما 4)

  • 65,000 تومان

ویروسی باستانی از عصر ماقبل تاریخ که در دریاها نهفته بوده آزاد شده و یکی از جزایر اندونزی را مبتلا کرده است. دکتر لیزا کامینگز و مونک کوکالیس برای بررسی این ویروس و کنترل آن به این جزیره می‌روند، اما دچار دزدان دریایی می‌شوند. سیچان هم به طرزی ناگهانی، با گلوله‌ای در بدنش جلوی منزل والدین فرمانده گری پیرس ظاهر شده و عتیقه‌ای هم همراه خود دارد و برای جلوگیری از کشتاری بزرگ از گری کمک می‌خواهد. گری پیرس با همراهی سیچان و عالیجناب ویگور ورونا برای حل معمایی تاریخی و یافتن راهی برای نجات گام در راه سفری می‌گذارند که زمانی مارکو پولو جهانگرد معروف این مسیر را پیموده بود. آن‌ها از ترکیه به ایران و بعد کامبوج می‌روند تا پاسخی برای این معما پیدا کنند.

کوالسکی عاشق (نیروی سیگما 3 و نیم)

  • 12,000 تومان

پروفسور سالازار یکی از جزایر کوچک برزیل را با ویروس اصلاح ژنتیکی‌شده‌اش آلوده کرده تا اثر آن را بر روی گیاهان و جانوران آزمایش کند. این ویروس در اصل برای تقویت حواس پنجگانه طراحی شده، اما به عنوان عارضه جانبی غشاء مغزی را از بین برده و مبتلا به جنون می‌کشاند. تا کمتر از دوازده ساعت دیگر توفانی سهمگین در این ناحیه خواهد وزید و احتمال زیادی وجود دارد این ویروس به جنگل‌های بارانی برزیل سرایت کرده و تمام جنگل را آلوده کند.

آخرین پیشگو (نیروی سیگما 5)

  • 58,000 تومان

پیرمرد بی‌خانمانی جلوی فرماندهی سیگما برای درخواست کمک به سمت فرمانده گری پیرس می‌رود، اما با شلیک گلوله‌ای در آغوش گری می‌میرد. نیروی سیگما با احتمال این که این حمله به نیت فرمانده گری انجام شده، موضوع را دنبال می‌کند و وارد توطئه‌ای از جانب تعدادی از افسران شوروی سابق شده که قصد قتل عام سران دنیا را دارند. آن سوی دنیا مردی در بیمارستانی به هوش می‌آید و می‌فهمد که حافظه‌اش را از دست داده است. این مرد بدون این که حافظه‌ای داشته باشد، به درخواست کمک سه کودک در همان بیمارستان پاسخ مثبت داده و همراه آن‌ها فرار می‌کند. او باید با استفاده از مهارت‌های ذاتی که خودش هم دلیلش را نمی‌داند، جان خودش و سه کودک را نجات دهد.

نقشه استخوان‌ها (نیروی سیگما 2)

  • 50,000 تومان

در طول مراسم شلوغی در کلیسای جامع آلمان، مهاجمین مسلح با لباس راهب‌ها، کابوسی از خون و نابودی ایجاد کردند. اما این آدمکش‌ها به دنبال طلا نبودند؛ بلکه در پی گنج باارزش‌تریی بودند: استخوان‌های مگی افسانه‌ای که زمانی پیشکش‌هایی به منجی نوزاد تقدیم کرده بودند... گنجی که قادر است دنیا را تغییر شکل دهد. با آشفتگی در واتیکان، نیروی سیگما تحت فرماندهی گریسون پیرس وارد ماجرا شده و راز مرگ‌باری را دنبال می‌کند که از هفت شگفتی دنیای باستان عبور کرده و به یک انجمن باستانی مرگ‌بار، رازآلود و وحشتناک ختم می‌شود. انجمنی با نقشه‌های پلید که استخوان‌های مقدس با قدرت تغییر سرنوشت بشریت را دزدیده‌اند. علم و مذهب برای آزادسازی وحشتی متحد شده‌اند که بشر از زمان ازل به چشم ندیده است.

حلقه سیاه (نیروی سیگما 3)

  • 54,000 تومان

آتش‌سوزی عمدی یک کتابفروشی در کپنهاگ، تعقیب و گریزی را در سطح چهار قاره شروع می‌کند و توطئه سرقت انجیلی متعلق به چارلز داروین، پدر نظریه فرگشت تکاملی را آشکار می‌سازد. فرمانده گری پیرس هم درگیر ماجرایی می‌شود که به آلمان نازی و آزمایش‌های وحشتناک روی انسان بازمی‌گردد. در قاره دیگری، جنون به معبدی در ارتفاعات نپال حمله کرده و راهب‌های بودایی را به وحشیان آدمخوار تبدیل کرده است. لیزا کامینگز، دکتر جوان آمریکایی که مشغول بررسی موضوع است، ناگهان به هدف آدمکشی بیرحم تبدیل می‌شود که قصد مدفون کردن همه شواهد را دارد. تنها متحد لیزا، کسی نیست جز پینتر کراو، مدیر نیروی سیگما که در معبد مخفی شده و خودش نیز عوارضی از جنون و زوال مغزی را نشان می‌دهد. حالا گری پیرس وظیفه دارد لیزا، پینتر و دنیایی که با خطر روبرو شده را نجات دهد. نیروی سیگما هم باید نقشه شوم صدساله برای نابودی نظم دنیا و تغییر سرنوشت بشریت را فاش کند.

توفان شن (نیروی سیگما 1)

  • 60,000 تومان

انفجار عجیب و غیر منتظره‌ای در یک بخش خصوصی از موزه آّثار باستانی لندن باعث کشف سنگ مرموزی در دل یک مجسمه عربی قدیمی می‌شود. به این ترتیب بانو کارکنسینگتون مالک این مجموعه خصوصی، دوستش صفیه الماز که باستان‌شناس موزه هم هست، اوماها دان نامزد سابق صفیه و ماجراجوی بین‌المللی با همراهی دو نفر از نیروهای زبده گروه سیگما برای دنبال کردن راز این سنگ مرموز به صحرای عربستان رفته و یک شهر باستانی فراموش‌شده و افسانه‌ای را می‌یابند. در پی کشف این شهر باستانی زیرزمینی، منبع نیروی فوق‌العاده این شهر و همچنبن اسرار یکی ازافسانه‌های بین‌المللی در مورد ملکه بلقیس و شهر گمشده‌اش نیز فاش می‌شود. نیرویی که قادر است آرمان‌شهری را بر پا کند و یا دنیا را به نابودی بکشد. اما وقوع توفان شن مهیبی در همان منطقه و حمله گروه تروریست بین‌المللی برای در اختیار گرفتن این نیروی مرموز، ماجرا را پیچیده کرده و تنها جان این گروه، بلکه کل حیات بر روی کره زمین را به خطر می‌اندازد. رولینز در گردش یک داستان ماجرایی با حرکت بی‌وقفه، علم، تاریخ، حقیقت و افسانه را با هم ادغام می‌کند.

صفحه‌ی 1