جيم كالينز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
از خوب به عالی (مینی بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
از خوب به عالی
  • 88,000 تومان
  • با تخفیف: 88,000 تومان
از خوب به عالی
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان
از خوب به عالی (چرا برخی شرکت‌ها پیشرفت می‌کنند و برخی دیگر از پیشرفت باز می‌مانند)
در ادامه از خوب به عالی
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
از خوب به عالی (چرا بعضی شرکت‌ها جهشی پیروزمندانه دارند اما بعضی دیگر نه)
انتخاب عالی (چرا بعضی از شرکت‌ها با وجود همه بحران‌ها باز هم جهش می‌کنند)
از خوب به عالی (چرا بعضی از شرکت‌ها جهش می‌کنند و بعضی‌های دیگر نه)
از خوب به عالی
  • 187,000 تومان
  • با تخفیف: 187,000 تومان

از خوب به عالی (مینی بوک)

  • 45,000 تومان

رمز و راز عالی شدن و عالی ماندن یک شرکت را در چه چیزی باید پیدا کرد؟ استاد مدرسه کسب و ‌کار استنفورد، جیم کالینز در کتاب «خوب به عالی» با بهره‌گیری از پژوهش چندساله یک تیم پژوهشی به این پرسش پاسخ می‌دهد. پس از گزینش یازده شرکت که از موقعیت متوسط یا ضعیف به موقعیت عالی حرکت کرده بودند او و تیمش این شرکت‌ها را با شرکت‌هایی که هرگز جهشی نکرده بودند یا نمی‌توانستند پایدار بمانند مقایسه کردند.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

از خوب به عالی

  • 88,000 تومان

برای نوشتن این کتاب 5 سال وقت گذاشته شده و تحقیقات زیادی انجام داده بودم و این پرسش گهگاهی در ذهنم شکل می‌گرفت و فکر مرا به خود مشغول می‌کرد نه اینکه پول برایم مهم نباشد اما گمان نمی‌کنم کسی بتواند پولی به من پیشنهاد کند تا راضی شوم از چاپ این کتاب صرف نظر کنم. از خودم پرسیدم آیا اگر صد میلیون دلار به من بدهند حاضرم این کتاب را در سطل زباله بیندازم و از چاپ آن منصرف شوم ؟ البته که پاسخم منفی بود و گمان نمی‌کنم حتی با پولی بیش از این نیز حاضر شوم از چاپ آن چشم‌پوشی کنم. همچنین امیدوارم این کتاب نه تنها برای شرکت شما بلکه برای جامعه‌تان نیز سودمند باشد و حتی اگر شرکتی نداری بتوانید از مطالب این کتاب برای بهبود کسب و کارتان استفاده کنید یا دست کم در این کتاب مطالبی بیابید که برای زندگی شخصی‌تان سودمند باشد.

از خوب به عالی

  • 72,000 تومان

خوب، دشمن عالی است، یکی از دلایلی مهم و کلیدی است که باعث می‌شود ما انسان‌ها در مسیر عالی شدن حرکت نکنیم. ما مدرسه‌های عالی‌ای نداریم، چون تعدد مدرسه‌های خوبمان بیشتر است، دولت عالی‌ای نداریم، چون دولت خوب داریم. افراد اندکی به زندگی عالی دست می‌یابند. چون خوب زندگی کردن راحت‌تر از عالی زندگی کردن است. اکثر شرکت‌ها هرگز به درجه عالی شدن نمی‌رسند چون بیشتر آن‌ها به اندازه کافی خوب هستند و این موضوع به خودی خود مشکل بزرگی است. موضوع این کتاب شرکت والگرینز یا شرکت‌های خاص دیگری نیست. این کتاب پاسخگوی این سوال است که آیا شرکت‌های خوب می‌توانند به جایگاه شرکت‌های عالی برسند؟

از خوب به عالی (چرا برخی شرکت‌ها پیشرفت می‌کنند و برخی دیگر از پیشرفت باز می‌مانند)

  • 135,000 تومان

خوب، دشمن عالی است و این یکی از دلایل اصلی است که چرا کمتر پیش می‌آید که به سطح عالی برسیم. در میان کسب‌و‌کارها و شرکت‌ها نیز اوضاع به همین منوال است. آیا می‌خواهید کسب‌و‌کار خود را از سطح خوب به عالی برسانید؟ می دانید که باید چه مراحلی را پشت‌سر بگذارید؟ شما باید دریابید که چرا برخی شرکت‌ها پیشرفت می‌کنند و برخی دیگر از پیشرفت باز می‌مانند. با کتابی که اینک در دستتان است، همراه شوید.

در ادامه از خوب به عالی

  • 15,000 تومان

باید این نگرش خیرخواهانه، (و در عین‌حال کاملا نادرست) را کنار بگذاریم که نخستین راه رسیدن به تعالی در نهادهای اجتماعی این است که ”بیشتر شبیه یک موسسه‌ی تجاری” عمل کنیم. بیشتر موسسات تجاری جایی بین متوسط و خوب قرار می‌گیرند. و تعداد اندکی از آن‌ها به درجه‌ عالی می‌رسند. وقتی شرکت‌های عالی را با شرکت‌های خوب مقایسه می‌کنید، می‌بینید که بسیاری از آن‌ها اصول تجاری مبتنی بر متوسط بودن را در پیش گرفته‌اند نه عالی بودن. پس چرا باید بخواهیم اصول کاری مبتنی بر متوسط بودن را وارد نهادهای اجتماعی کنیم؟ ما به‌ یک زبان جدید نیاز داریم. بین موسسه‌ تجاری و نهاد اجتماعی تفاوت مهمی وجود ندارد، اما بین عالی و خوب تفاوت عمده‌ای وجود دارد. ما باید از اعمال ساده‌انگارانه ”زبان تجارت” در نهادهای اجتماعی دست بکشیم و در عوض به‌طور یکپارچه به زبان تعالی روی بیاوریم. جیم کالینز

از خوب به عالی (چرا بعضی شرکت‌ها جهشی پیروزمندانه دارند اما بعضی دیگر نه)

  • 319,900 تومان

با خواندن این کتاب علمی، بیشتر باورهای فعلی خود را زیر سوال می‌برید. این کتاب تعاریفی جدید از واژه‌هایی چون «مدیر عامل قدرتمند»، «مدیریت»، «تصاحب» و «ادغام سازمان‌ها» ارائه می‌دهد. در این کتاب می‌فهمیم که متوسط بودن برای موفق بودن کافی نیست بلکه خوب بودن و حرکت به سوی عالی شدن، کلید موفقیت است. اگر به دنبال مطالعه‌ای علمی و جذاب برای شناخت عواملی هستید که شرکت‌های ابرقدرت امروز را شکل داده‌اند، این کتاب را بخوانید. شاید فکر کنید کتاب از خوب به عالی یک کتاب مدیریتی و مناسب برای صاحبان کسب و کار است؛ اما این کتاب راز رسیدن به عالی‌ترین جایگاه انسانی و تفکر خلاق را به شما می‌آموزد. این کتاب به شما یاد می‌دهد در هر موقعیتی که قرار دارید، می‌توانید با وسعت بخشیدن نگرش خود، به جایگاهی والاتر دست یابید.

انتخاب عالی (چرا بعضی از شرکت‌ها با وجود همه بحران‌ها باز هم جهش می‌کنند)

  • 99,000 تومان

بحران‌هایی را در نظر بگیرید که ناخواسته زندگی و کسب و کار ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند. هیچ یک از ما نمی‌تواند پیچ و خم‌هایی که در زندگی‌مان وجود خواهد داشت را با قطعیت پیش‌بینی کند. هیچ قطعیتی در زندگی وجود ندارد و آینده نامعلوم است و نه بد. تنها وجود دارد. مثل جاذبه. اما مشکل اصلی باقی می‌ماند: اینکه حتی با این وجود، چگونه می‌توانیم بر سرنوشت خود چیره شویم؟

از خوب به عالی (چرا بعضی از شرکت‌ها جهش می‌کنند و بعضی‌های دیگر نه)

  • 249,000 تومان

نتایج حاصل از مبحث «از خوب به عالی» باعث تعجب بسیاری از خوانندگان خواهد شد. این کتاب یکی از مهم‌ترین مسائل مربوط به دنیای کسب و کار را مورد بررسی قرار داده و مطالب آن در پی بررسی دقیق و موشکافانه تجارب سازمان‌ها و شرکت‌ها گردآوری شده است و نشان می‌دهد افراد عادی هم می‌توانند به سطح مدیریت عالی برسند؛ که در صورت به کارگیری اصول مذکور در این کتاب خواهند توانست موسسات موفق و عالی به وجود آورند. در واقع، آقای کالینز و گروه تحقیقش شرکت‌هایی را مورد بررسی قرار دادند که از مرحله خوب به عالی ارتقاء یافتند و این مسیر را ادامه دادند. تیم تحقیقات کالینز تلاش کردند عوامل اصلی و موثر در این موفقیت را بیابند و در اختیار مخاطبان قرار دهند. آقای کالینز سعی کرده است اطلاعاتی بیابد که همه شرکت‌ها در هر کجای دنیا و در هر عصری آن‌ها را به کار گیرند. او معتقد است هر سازمانی می‌تواند به شرط رعایت و به کارگیری نتایج شگفت‌انگیز این تحقیق، به طرز بنیادین سطح و عملکرد خود را ارتقاء بخشد و حتی به سطح عالی برساند.

از عرش به فرش (چگونه شرکت‌های قدرتمند سقوط می‌کنند و چرا برخی از شرکت‌ها هرگز تسلیم نمی‌شوند)

  • 57,000 تومان

همه‌ی شرکت‌های مالی آسیب‌پذیر هستند.مهم نیست چقدر بزرگ باشند. مهم نیست دستاوردهای شما چقدر فراوان بوده باشد. مهم نیست تا کجا پیش رفته‌اید و مهم نیست چقدر قدرتمند شده‌اید. مهم این است که در برابر سقوط آسیب‌پذیر هستید. هیچ قانون طبیعی‌ای وجود ندارد که تضمین کند قدرتمندترین‌ها قطعا بر قله می‌مانند. هر کسی می‌تواند ورشکسته شود و عاقبت، سرانجامش چنین خواهد بود.

از خوب به عالی

  • 187,000 تومان

چرا برخی از شرکت‌ها جهش می‌کنند و برخی دیگر خیر. از خوب به عالی همان‌گونه که از نامش برمی‌آید، مسیر رشد و بالندگی را ترسیم می‌کند. عرصه‌های بزرگ اقتصادی را ارئه می‌کند و ما را با عملکرد مدیران برتر آشنا می‌سازد. با متنی ساده و به دور از الفاظ تخصصی، مفاهیم مدیریتی را شرح می‌دهد. وجه تمایز آن از سایر کتاب‌های مدیریتی، نگرش خلاق آن است، بدین معنا که اصول و روش‌های مدیریتی را از قالب کلیشه‌های همیشگی خارج می‌کند و می‌گویید که همه ما در زمینه‌ای که فعال باشیم می‌توانیم بالا و بالاتر برویم. می‌توانیم افق دید خود را وسعت بخشیم و خود را از چمبره ماندن در وضعیت صرفا خوب برهانیم.

صفحه‌ی 1