جي فريدنبرگ گوردون سيلورمن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
علم شناخت یا شناخت‌پژوهی (مقدمه ای بر رویکردها نظریه‌ها و پژوهش‌های علمی درباره ذهن)
علوم شناختی (مقدمه‌ای بر مطالعه ذهن) ویراست سوم

علم شناخت یا شناخت‌پژوهی (مقدمه ای بر رویکردها نظریه‌ها و پژوهش‌های علمی درباره ذهن)

  • 190,000 تومان

این کتاب را باید مقدّمه‌ای برای آشنا ساختن دانش‌جویان با مفاهیم پایه‌‏ای و رویکردهای رایج در علمِ شناخت، تلقّی کرد. ارایۀ مطالب، در سطح دورۀ کارشناسی رشته‌هایی مانند روان‌‏شناسی، زبان‏‌شناسی، فلسفه، علوم رایانه‌‏ای، انسان‌شناسی و مقاطعی از تحصیلات عصبْ‌‏پژوهی (نوروساینس) صورت گرفته است. البتّه درصورتی‏که بتوان دانش‏جو را به سمت‌‏وسوی تحقیقات منظّم بیش‏تری سوق داد و او را تشویق کرد که به منابع اصلی و بررسی‌‏های جدیدتر مراجعه کند، در مقاطع تحصیلی بالاتر از کارشناسی نیز این کتاب قابل استفاده است.

علم شناخت یا شناخت‌پژوهی مقدمه‌ای بر رویکردها نظریه‌ها و پژوهش‌های عملی درباره ذهن (جلد اول)

  • 190,000 تومان

این کتاب را باید مقدّمه‌ای برای آشنا ساختن دانشجویان با مفاهیم پایه‏ای و رویکردهای رایج در علمِ شناخت، تلقّی کرد. ارایه مطالب، در سطح دوره کارشناسیِ رشته‌هایی مانند روان‌‏شناسی، زبان‏‌شناسی، فلسفه، علوم رایانه‌‏ای، انسان‌شناسی و مقاطعی از تحصیلات عصب‌پژوهی (نوروساینس) صورت گرفته است. البته در صورتی‏ که بتوان دانشجو را به سمت‌‏ و سوی تحقیقات منظم بیش‏تری سوق داد و او را تشویق کرد که به منابع اصلی و بررسی‌‏های جدیدتر مراجعه کند، در مقاطع تحصیلی بالاتر از کارشناسی نیز این کتاب قابل استفاده است.

علوم شناختی (مقدمه‌ای بر مطالعه ذهن) ویراست سوم

  • 155,000 تومان

علوم شناختی می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور، همراه فناوری نانو، فناوری زیستی و فناوری ارتباطات، به عنوان علوم و فناوری‌های نوظهور (NBIC)، با ارتقای عملکردهای ذهنی و جسمی انسان، به عصری طلایی و نقطه عطفی در تاریخ بشر منجر شود.

صفحه‌ی 1