جويي اليور ريچارد بنت


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ذهن‌آگاهی و پذیرش برای عزت نفس (عزت نفس)
  • 172,000 تومان
  • با تخفیف: 172,000 تومان

کتاب کار ذهن‌آگاهی و پذیرش برای بهبود اعتماد به‌ نفس (غلبه بر خودگویی منفی و دستیابی به پذیرش شفقت به خود با کمک درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد)

  • 110,000 تومان

آیا شما به بدترین نحو ممکن از خودتان انتقاد می‌کنید؟ آیا اعتماد به نفس پایین باعث می‌شود که افکاری مانند «من شکست‌خورده هستم» و «هرگز از پس کارهایم برنمی‌آیم» یا «اگر باهوش‌تر و جذاب‌تر بودم، می‌توانستم شاد باشم»، به شما هجوم بیاورند؟ این نوع از خودگویی‌های منفی مانعی برای دستیابی به شادمانی حقیقی ایجاد می‌کنند. چنین اتفاقی به این دلیل می‌افتد که هر چقدر خودمان را تحقیر می‌کنیم، بیشتر به این افکار ایمان می‌آوریم. بنابراین، چگونه می‌توان چرخۀ معیوب خود انتقادی را شکست و به خویشتن ایمان داشت؟ این کتاب کار بر اساس یک درمان تأیید شده، یعنی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT)، نگاشته شده است. این درمان برنامه‌ای گام به گام ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا از شک و تردید نسبت به خودتان رهایی یافته، نقاط قوتتان را شناسایی کنید، آنها را پرورش دهید و از تمام استعدادهایتان استفاده کنید. شما به‌تدریج مهارت‌های اساسی برای غلبه بر افکار خودآسیب‌رسان را به دست خواهید آورد و با خودتان با پذیرش، مهربانی و شفقت رفتار خواهید کرد. این کتاب به شما این امکان را می‌دهد که خود واقعی‌تان را با تمام پیچیدگی‌های شگفت‌انگیزتان ببینید تا در نهایت بتوانید بهترین زندگی را داشته باشید. دکتر جو الیور، روان‌شناس بالینی و مدیر برنامۀ رساله‌های درمان شناختی رفتاری ‌در مقطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه کالج لندن است. او به‌طور منظم به آموزش ACT در بریتانیا و در سراسر جهان می‌پردازد. دکتر ریچارد بنت، به‌عنوان روان‌شناس بالینی و روان‌درمانگر شناختی رفتاری کار می‌کند. او هدایت رساله‌های تحصیلات تکمیلی را در حوزۀ CBT در دانشگاه برمینگهام به عهده دارد و یک مرکز روان‌درمانی را در بریتانیا اداره می‌کند.

ذهن‌آگاهی و پذیرش برای عزت نفس (عزت نفس)

  • 172,000 تومان

اگر با مشکل عزت نفس دست و پنجه نرم می‌کنید، این کتاب کمکتان می‌کند از منظر جدیدی قدردان خود باشید. مولفان این کتابِ ارزشمند کوشیده‌اند تمام مراحل لازم برای ایجاد رابطه بهتر با خود و بهره‌مندی از زندگی معنادار و هدفمند را با مهارت نشان دهند. دکتر استیون هیز، مبدع و از پیشگامان اکت، معتقد است این کتاب به ما نشان می‌دهد چگونه می‌توان از خودانتقادی برای حرکت در مسیری جدید استفاده کرد. او تاکید می‌کند متن خردمندانه و صمیمی کتاب این حس را به ما می‌دهد که گویی در حال مکالمه با یک دوست خوب هستیم و توصیه می‌کند اگر عزت‌نفس یکی از مشکلات ماست، به خودمان لطف کنیم و این کتاب را بخوانیم. اگر همزمان با مطالعه این کتاب، تمرین‌های علمیِ جذاب و کاملا کاربردی آن را انجام دهیم، می‌توانیم تا حد زیادی پذیرش خود را تقویت کنیم و از حس رهایی و آزادی از غل و زنجیر داستان‌هایی که سال‌هاست اقداماتمان را به اسارت گرفته‌اند، لذت ببریم.

صفحه‌ی 1